Працював в 8 компаніях   18 років 5 місяців

Фармацевтика, FMCG, Промисловість та Виробництво, Енергетика та Енергоносії

Начальник складської дільниці

Farmak

Фармацевтика

10 місяців

07.2023 - 05.2024

АТ «ФАРМАК» -визнаний лідер із виробництва лікарських засобів в Україні та провідний експортер національної продукції на ринки понад 50 країн світу. Завдяки якості та інноваціям, АТ «Фармак» з 2010 року є лідером фармацевтичного ринку України та одним із найбільших експортерів лікарських засобів.

Посада : Начальник складської дільниці 2500 кв.м (декретна позиція) Функціональні обов'язки:

  • Організація безперебійної роботи складської дільниці згідно затверджених СОП по підприємству;Управління складським персоналом (30 осіб : комірники, комплектувальники, водії електронавантажувачів та вузько прохідних штабелерів, оператори SAP);
  • Контроль розміщення сировини та готової продукції в комірках зберігання згідно визначених параметрів ;Організація своєчасної подачі сировини в зону відбору проб та у виробничі цехи;
  • Щоденний моніторинг температурних режимів в складських приміщеннях (+8+15С;+15+25С) та холодильних камерах з метою попередження відхилень від нормативів зберігання сировини та готової продукції ;
  • Забезпечення вимог стандартів GMP, GDP, ISO 13485, ISO 9001;
  • Контроль виконання правил ОП та ПБ по складській дільниці;
  • Періодичне та позапланове проведення інструктажів по ОП, карта оцінки ризиків підпорядкованого персоналу та підрядників з обов’язковим відображенням в журналах інструктажів;
  • Забезпечення своєчасної повірки вогнегасників та систем пожежогасіння;
  • Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки (електронавантажувачі , поводкових та вузько прохідних штабелерів LINDE, STILL та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»)Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
  • Періодичний огляд стелажних систем на предмет відхилення від базового стану та усунення виявлених недоліків ( підрядні організації)
  • Контроль за технічним станом складу, виявлення та усунення недоліків через звернення у сервісну службу відповідного департаменту (службова записка)
  • Формування KPI для підлеглих на основі виконання цілей за звітний період (квартал)
  • SAP EPR: періодичне та поточне навчання в Success Factor за внутрішніми учбовими програмами, контроль графіку виходу персоналу пятиденний (8/3) та позмінний 2/2 , лікарняних, відпусток ( SAP FIORY) , контроль руху та залишків ТМЦ на складах (SAP EWM);
  • Успішне періодичне проходження зовнішніх та внутрішніх аудитів (самоаудити);
  • Система Ощадливого Виробництва 5S LEAN
  • Формування та узгодження поетапного плану впровадження 5S на дільниці;Безпосередня участь у впровадженні 5S ( лідер групи)
  • Використання допоміжних інструментів системи – ДРП (дошка рішення проблем), фіксування тагів по спецтехніці (тагування), чек-лист і т.д.
  • Проведення систематичних ранкових зустрічей з персоналом (візуальний центр ) щодо підведення підсумків минулого дня з графічним відображенням на моніторах S,Q,D,C,M поточного стану справ на дільниці;
  • Монітор ідей та пропозицій щодо підвищення продуктивності робочих процесів.

Керівник складського господарства

ГК «Морський Дім»-

FMCG

1 рік 6 місяців

09.2021 - 03.2023

ТОВ «Євротрейд», що входить до складу ГК «Морський Дім»-інгрідієнти для суші та азіатської кухні

Компанія Морський Дім- провідний постачальник кулінарних трендів і інгредієнтів суші для різних кухонь світу. Асортимент представлений продукцією кращих виробників Японії, Китаю, Бангладеш, В'єтнаму, Тайланду, Індонезії, США та Франції.

Посада : Керівник складського господарства. Функціональні обов'язки:

  • Організація безперебійної роботи складського господарства в сучасних складах класу А + з обширною номенклатурою (складу готової продукції , складу охолодженної продукції та низькотемпературного складу (-18С) загальною площею 5000 кв.м
  • Управління складським персоналом (до 45 чоловік: комірники, вантажники, маркувальниці, водії спецтехніки);
  • Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, контроль відвантаження продукції за системою FIFO.
  • Контроль доставки продукції дистриб'юторам кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері Ін тайм і ін);
  • Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки (електронавантажувачі , річтраки STILL, Yale та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»)
  • Контроль робочого часу співробітників (табелювання)
  • Підбір та навчання нових співробітників складу;
  • Облік руху ТМЦ в 1С: Бухгалтерія 8.2.
  • Організація робіт з прийому продукції по поверненню, обміну, рекламацій від дистриб'юторів і мереж з оформленням відповідної документації;
  • Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
  • Контроль своєчасності відвантажень продукції на мережі METRO, AUCHAN, SILPO, Fozzy Group.
  • Контроль коректності нарахування комунальних платежів та орендної плати від орендодавця.
  • Організація та проведення процедури держаної реєстрації спецтехніки компанії у Держпраці
  • Координація роботи з внутрішніми відділами Компанії-логістика, маркетинг, бухгалтерія, продажу та IT відділом.
  • Участь до поетапного переходу на сучасну систему складського обліку BAS ERP ( топологія складських площ (в графічному вигляді), уніфікація номенклатури товару )
  • Аудит бізнес-процесів для формування технічного завдання програмістам;

Директор по логистике и транспорту

ТОВ «Пісківський завод скловиробів» PGP Glassworks

Промисловість та Виробництво

2 місяці

04.2021 - 06.2021

. Функціональні обов'язки:

  • Керівництво роботою відділу по ефективному розподілу робочих ресурсів для виконання виробничих завдань;
  • Досвід управління великим колективом від 100 осіб (вантажники, майстри дільниць, водії спецтехніки, начальник транспортного цеху, начальник складу, комірники складу готової продукції і матеріального складу, співробітники відділу збуту)
  • контроль своєчасного профілактичного обслуговування та ремонту навантажувачів STILL, TOYOTA, LINDE для забезпечення безперервного циклу виробництва;
  • Контроль витрат ПММ для спецтехніки згідно встановлених норм
  • Контроль за дотриманням підлеглими вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії на робочому місці.
  • Взаємодія зі структурними підрозділами компанії (відділ продажів, відділ МТО, бухгалтерія та фінанси)
  • Контроль виконання плану перепакування готової продукції.
  • Контроль внутрішніх переміщень готової продукції між майданчиками зберігання
  • Забезпечення ефективного і раціонального розміщення готової продукції на орендованих площах поза територією заводу (9 майданчиків, сумарною площею більше 60000 кв.м)
  • Співпраця з представником орендодавця по адміністративно-технічних питань щодо орендованих площ;
  • Контроль коректності нарахувань щомісячних комунальних платежів від орендодавців (водопостачання і каналізація, подача електроенергії)
  • Аналіз і оптимізація процесів спрямованих на підвищення пропускної спроможності складських майданчиків;

Контроль своєчасного вивезення ТПВ та вторинної сировини з території заводу;

  • Узгодження договорів оренди та внутрішніх перевезень у Керівництва .
  • Контроль коректного відображення руху готової продукції і матеріалів в обліковій системі 1С
  • Контроль наявності на під'їзних коліях ж / д станції вагонів з сировиною (кварцовий пісок, вапняк, шпат, доломіт) для виробництва;
  • Контроль забезпечення своєчасної подачі вагонів під вивантаження для мінімізації простою і накладення штрафних санкцій;
  • Проведення щотижневих нарад з підлеглими керівниками відділів по поточним виробничим виробничим завданням;
  • Складання щомісячного фінансового плану витрат відділу для затвердження Керівництвом Компанії
  • Розробка концепції проекту впровадження системи управління складом WMS (проведення топології складських площ, формування робочої групи і участь в складанні технічного завдання програмістам)
  • Підготовка презентації відділу логістики для проходження незалежного аудиту.

Завідуючий складами групи компаній

Група компаній RODINA. OOO «RODINA ENERGY GROUP» - альтернативна енергетика. Повний цикл реалізації проектів з відновлюваних джерел енергії (ВДЕ) на ринках Східної Європи та СНД. Зареєстрований партнер компанії ENERPARC AG.

Енергетика та Енергоносії

1 рік 4 місяці

12.2018 - 04.2020

Група компаній RODINA. OOO «RODINA ENERGY GROUP» - альтернативна енергетика. Повний цикл реалізації проектів з відновлюваних джерел енергії (ВДЕ) на ринках Східної Європи та СНД. Зареєстрований партнер компанії ENERPARC AG.

Завідувач складами групи компаній. Функціональні обов'язки:

  • Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску матеріалів і комплектуючих, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ
  • Контроль доставки інструменту, витратних матеріалів та комплектуючих на об'єкти будівництва кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері та ін);
  • Забезпечення збереження матеріальних цінностей, організація і участь у проведенні планових та позапланових інвентаризацій на складі;
  • Створення посадових інструкцій для підлеглих;
  • Визначення потреби в спецтехніки та підбір оптимальної конфігурації відповідно до виробничої необхідності; придбання на тендерній основі газового вилочного навантажувача концерну «STILL»;
  • Відрядження по Україні для проведення ревізій на об'єктах будівництва;
  • Забезпечення та контроль своєчасного сервісного обслуговування електроінструменту HILTI;
  • Контроль за дотриманням вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки і виробничої санітарії при складі;
  • Облік руху ТМЦ та ОС в программі 1С: Бухгалтерія 8.2;
  • Використання CRM Bitrix24 у виробничій діяльності
  • Співпраця з представником орендодавця по адміністративно-технічних питань щодо орендованих площ;
  • Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
  • Організація і проведення у встановлений термін зміни дислокації складу;

Досягнення: створення та впровадження якісного обліку МЦ і ОС в базі 1С 8.3 консолідовано по об'єктах будівництва і центрального складу, побудова єдиної команди однодумців.

Причина звільнення: політична ситуація в країні, яка негативно позначилася на інвестиціях, як наслідок згортання проектів і скорочення персоналу (закінчення трудових відносин за угодою сторін)

Керівник складу

ООО"ШТРАУС УКРАИНА"

FMCG

7 років 1 місяць

02.2011 - 03.2018

2011-2018 рр. ТОВ «ШТРАУС УКРАЇНА», яке входить до міжнародної групи Strauss Group (FMCG) та спеціалізується на виготовленні та реалізації в Україні та кавової продукції брендами FORT, Ambassador, Totti Coffee Чорна Карта, Elite Health Line і професійного кавового обладнання. Начальник складу. Функціональні обов'язки:

Складська логістика:

  • Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, контроль відвантаження продукції за системою FIFO.
  • Забезпечення збереження матеріальних цінностей, організація і участь у проведенні планових та позапланових інвентаризацій
  • Організація і проведення у встановлений термін зміни дислокації складу;
  • Організація безперебійної роботи з «нульового циклу» складського господарства в сучасних складах класу В + з обширною номенклатурою (складу готової продукції загальною площею 3600 кв.м і сировинного складу 800 кв. М)
  • Контроль міжскладських переміщень ТМЦ;
  • Досвід управління складським персоналом (до 30 чоловік: комірники, вантажники, відбірники замовлень, маркувальниці, водії спецтехніки, відділ обробки замовлень);
  • Контроль робочого часу співробітників (табелювання)
  • Підбір та навчання нових співробітників складу;
  • Облік руху ТМЦ в 1С: Бухгалтерія 8.2.
  • Організація робіт з прийому продукції по поверненню, обміну, рекламацій від дистриб'юторів і мереж з оформленням відповідної документації;
  • Співпраця з представниками ТПП України і утилізаційними компаніями, про проведення незалежної експертизи товарів, які не придатні для подальшої реалізації і підлягають утилізації;
  • Участь в бюджетуванні складу;
  • Проведення первинних і повторних інструктажів з техніки безпеки, пожежної безпеки і охорони праці;
  • Контроль за дотриманням вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки і виробничої санітарії при складі;
  • Визначення потреби в спецтехніки та підбір оптимальної конфігурації відповідно до виробничої необхідності; придбання на тендерній основі навантажувачів і ричтраков концерну «STILL»;
  • Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»);
  • Успішний досвід проходження перевірки складу з боку контролюючих органів (ВБЕЗ); аудиту KPMG.
  • Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
  • Контроль своєчасності відвантажень продукції на мережі METRO, AUCHAN, BILLA, ATB, MEGAMARKET, Fozzy Group.
  • Організація ведення документообігу на складі і контроль його виконання;
  • Координація роботи з внутрішніми відділами Компанії-логістика, маркетинг, бухгалтерія, продажу та IT відділом.
  • Участь і успішний запуск проекту інтернет торгівлі E-Commerce;

Автоматизація обліку (система управління складом WMS)

  • Визначення топології складу (в графічному вигляді);
  • Аудит бізнес-процесів для формування технічного завдання програмістам;
  • Організація підготовки складу для впровадження WMS (маркування зон, стелажів, осередків, прольотів);
  • Участь в тестуванні і запуску апаратно-програмного комплексу по автоматизації складського обліку;

Транспортна логістика

  • Організація доставки продукції дистриб'юторам кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері Ін тайм і ін);
  • Забезпечення технологічної єдності транспортно-складського процесу.
  • Ефективне використання транспортних засобів компанії;
  • Визначення раціональних маршрутів доставки внутрішнім транспортом для мінімізації термінів доставки вантажів.
  • Контроль коректності виставлених рахунків за транспортні послуги від перевізників.

Досягнення: безпосередню участь в проекті впровадження і запуску системи управління складом WMS на базі 1С (Axelot), що дозволило

Провідний спеціаліст департаменту логістики

Корпорація «ЕТАЛОН»

Промисловість та Виробництво

7 місяців

01.2007 - 08.2007

Корпорація «ЕТАЛОН» провідний спеціаліст департаменту логістики. Функціональні обов'язки:

  • Пошук потенційних орендарів на складські площі;
  • Участь в проекті реконструкції існуючих площ під вимоги орендарів;
  • Пошук постачальників стелажного обладнання на тендерній основі;
  • Пошук підрядників для проведення ремонтних робіт в складських приміщеннях;
  • Ведення та контроль виконання договорів з підрядниками і орендарями.
  • Організація технічного обслуговування приміщень, які вже знаходяться в експлуатації.

Завідуючий складом

ТОВ «Еліт Україна» яке спеціалізувалося на реалізації зернового і меленої кави ТМ "Elite Platinum", "Fort", "Roberto Totti" і "Lavazza"

FMCG

4 роки 11 місяців

12.2001 - 11.2006


  • Керівництво роботи складу з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ (загальна площа1200 кв.м);
  • Підбір та навчання нових співробітників; досвід управління колективом (4 людини)
  • Забезпечення збереження ТМЦ, проведення інвентаризацій;
  • Придбання вантажної техніки STILL і допоміжного обладнання на тендерній основі
  • Придбання та монтаж стелажного обладнання для оптимізації використання складської площі.
  • Проведення первинних і повторних інструктажів з техніки безпеки, пожежної безпеки і охорони праці;
  • Впровадження встановленого документообігу на складі;
  • Забезпечення витратними матеріалами та інвентарем, адміністративно-господарська діяльність.

Досягнення: створення та впровадження якісного обліку МЦ і ОС в базі 1С 7.1 підбір і створення єдиної команди однодумців, підбір і придбання спецтехніки та допоміжного обладнання STILL для технічного оснащення складу.

Причина звільнення: за сімейними обставинами; припинення трудових відносин за власним бажанням

Адміністратор складу

ПІІ «Папастратос Україна» Виробництво та реалізація тютюнових виробів марки «PRESIDENT» і «PRESIDENT LIGHT».

FMCG

1 рік 3 місяці

08.2000 - 11.2001

ункціональні обов'язки:

  • Організація приймання, зберігання і відвантаження готової продукції та рекламних матеріалів;
  • Забезпечення збереження ТМЦ на складі;
  • Контроль руху ТМЦ в обліковій програмі «Галактика»;
  • Організація проведення вантажно-розвантажувальних робіт (складський аутсорсинг);
  • Участь в проведенні планових та позапланових інвентаризацій;
  • Оформлення встановленої звітності..

Досягнення: створення та впровадження якісного обліку МЦ і ОС в базі MS Access підбір і створення єдиної команди однодумців, підбір і придбання спецтехніки та допоміжного обладнання STILL для технічного оснащення складу.

Причина звільнення: закриття компанії; припинення трудових відносин за угодою сторін.

Ключова інформація

Досвід побудови командної роботи на складі і впровадження системи управління складом WMS, яка підвищила ефективність складських процесів в цілому.

Навчався в 1 закладі

Національний Аграрний Університет

Економіка і управління в галузях АПК. Економіст-управлінець

Киев, 1998

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Методология LEAN

Киев, 2021

участь в семінарі по методології LEAN ( на прикладі заводу вентиляційних виробів  AEROSTAR)

Додаткова інформація

Дополнительные сведения

  • Вміння працювати з великим об'ємом інформації в режимі багатозадачності;
  • Здатність працювати «під тиском», приймати рішення по виробничим завданням відповідно до повноважень займаної посади і нести відповідальність за них.
  • Досвід впровадження і ключові навички роботи з системою управління складом (WMS).
  • SAP EWM
  • Впевнене володіння ПК (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, Bitrix24) знання 1С 8.2 з правами, згідно займаної посади;
  • Володіння мовами: російська, українська - вільне володіння, англійська, німецька -початковий рівень;
  • Посвідчення водія категорії «ВСD» стаж водіння 35 років;
  • Комунікабельність, стресостійкість, гнучкість , толерантність, не конфліктність, уважність до деталей, вміння розставляти пріоритети дій ; навички планування.
  • Усна і письмова ділова лексика;
  • Знання первинної бухгалтерії та документообігу.
  • Відсутність шкідливих звичок, прихильник ЗСЖ.
  • Наявність рекомендації.

Олександр

Керівник департаменту складської логістики

Київ

45 000 грн.

56 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 19 годин тому