Працювала в 5 компаніях   11 років 8 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, IT, Банки

Керівник відділу продажів

ТОВ "Рагнатек"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

7 років 5 місяців

01.2014 - 06.2021

- керівництво відділом продажів та розробки (у прямому підпорядкуванні 10 осіб);

- складання бюджету та видатків відділу;

- аналіз ефективності роботи відділу;

- розробка заходів щодо збільшення обсягів продажу відділу;

- розробка системи мотивації відділу;

- підбір, адаптація та навчання співробітників;

- аналіз ринку та збір інформації про клієнтів;

- представлення компанії на конференціях та демонстраційних заходах.

Менеджер з маркетингу

ООО «1С-Бітрікс»

IT

6 місяців

02.2011 - 08.2011

- робота з партнерами

- організація семінарів, виставок, конференцій

- аналіз ефективності маркетингових активностей

- Написання прес-релізів

- Наповнення сайту компанії

- малювання банерів, макетів візиток тощо

- робота зі ЗМІ

- формування маркетингового бюджету

- участь у розробці маркетингової стратегії

- робота з підрядниками з виготовлення поліграфічної та сувенірної продукції

менеджер з маркетингу

Softline International

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

10 місяців

04.2010 - 02.2011

- взаємодія з вендорами (виробниками ПЗ) щодо проведення спільних маркетингових активностей;

- встановлення зв'язків, вирішення поточних питань із партнерами;

- робота з представниками ЗМІ, організація прес-конференцій, підготовка прес-релізів, статей;

- створення та підтримка баз даних;

- Аналіз ефективності маркетингових активностей;

- підготовка, організація та проведення семінарів для IT-фахівців;

- участь у виставках;

- робота з отримання та продовження Партнерських статусів;

- Розробка маркетингових акцій з продажу ПЗ;

- робота з підрядниками з виготовлення поліграфічної та сувенірної продукції;

- Координація роботи співробітників відділу телемаркетингу;

- Розробка схеми преміювання для підрозділу телемаркетингу.

Економіст у казначействі

АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»

Банки

6 місяців

02.2008 - 08.2008

- розробка та затвердження типової Генеральної угоди про порядок проведення міжбанківських операцій, типового Договору про встановлення кореспондентських відносин;

- контроль за відповідністю текстів Типових договорів чинному Законодавству України, нормативним та методичним матеріалам НБУ;

- документарний супровід процесу укладання Генеральних угод про порядок проведення міжбанківських операцій, Договорів про встановлення кореспондентських відносин як з банками-резидентами, так і з банками-нерезидентами;

- Супровід відкриття/закриття кореспондентських рахунків, реєстрація документів у ДПАУ, НБУ.

менеджер по проботі з клієнтами

Softline International

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 10 місяців

10.2005 - 08.2007

- Проведення телефонних переговорів з метою встановлення контакту з клієнтом;

- консультування клієнтів;

- ознайомлення клієнтів з маркетинговими акціями, що проводяться компанією, а також вендорами;

- підготовка та проведення щомісячних семінарів для користувачів та ІТ фахівців;

- пошук слухачів на семінари;

- Direct-mail- конференц-сервіс для слухачів;

- участь у виставках;

- Ведення клієнтської бази;

- Пошук контактної інформації щодо клієнтів, актуалізація бази;

- занесення контактної інформації до CRM;

Навчалась в 1 закладі

Київський Славістичний Університет

Фінанси

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг з ефективних методів продажу та роботи з клієнтами.

Київ, 2005

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач MS Office, TerraSoft CRM та ін CRM системи, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, 1C-Бітрікс, InDesign, Axure, всі відомі CMS системи.

Водійське посвідчення

категорія В, маю власне авто

Особисті якості

Ініціативна, наполеглива у досягненні намічених цілей, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, організована. Сильна мотивація до успіху, постійне прагнення до самовдосконалення та розвитку, швидке навчання, гарна дикція.

Цель

Найти работу в крупной, стабильной компании с возможностью карьерного роста.

Юлія Володимирівна

Торговий представник/менеджер з продажу

Обухів

Готовий переїхати: Київ

18 000 грн.

38 років

проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому