Працювала в 5 компаніях 11 років 8 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, IT, Банки
Керівник відділу продажів
ТОВ "Рагнатек"
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
7 років 5 місяців
01.2014 - 06.2021
- керівництво відділом продажів та розробки (у прямому підпорядкуванні 10 осіб);
- складання бюджету та видатків відділу;
- аналіз ефективності роботи відділу;
- розробка заходів щодо збільшення обсягів продажу відділу;
- розробка системи мотивації відділу;
- підбір, адаптація та навчання співробітників;
- аналіз ринку та збір інформації про клієнтів;
- представлення компанії на конференціях та демонстраційних заходах.
Менеджер з маркетингу
ООО «1С-Бітрікс»
IT
6 місяців
02.2011 - 08.2011
- робота з партнерами
- організація семінарів, виставок, конференцій
- аналіз ефективності маркетингових активностей
- Написання прес-релізів
- Наповнення сайту компанії
- малювання банерів, макетів візиток тощо
- робота зі ЗМІ
- формування маркетингового бюджету
- участь у розробці маркетингової стратегії
- робота з підрядниками з виготовлення поліграфічної та сувенірної продукції
менеджер з маркетингу
Softline International
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
10 місяців
04.2010 - 02.2011
- взаємодія з вендорами (виробниками ПЗ) щодо проведення спільних маркетингових активностей;
- встановлення зв'язків, вирішення поточних питань із партнерами;
- робота з представниками ЗМІ, організація прес-конференцій, підготовка прес-релізів, статей;
- створення та підтримка баз даних;
- Аналіз ефективності маркетингових активностей;
- підготовка, організація та проведення семінарів для IT-фахівців;
- участь у виставках;
- робота з отримання та продовження Партнерських статусів;
- Розробка маркетингових акцій з продажу ПЗ;
- робота з підрядниками з виготовлення поліграфічної та сувенірної продукції;
- Координація роботи співробітників відділу телемаркетингу;
- Розробка схеми преміювання для підрозділу телемаркетингу.
Економіст у казначействі
АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»
Банки
6 місяців
02.2008 - 08.2008
- розробка та затвердження типової Генеральної угоди про порядок проведення міжбанківських операцій, типового Договору про встановлення кореспондентських відносин;
- контроль за відповідністю текстів Типових договорів чинному Законодавству України, нормативним та методичним матеріалам НБУ;
- документарний супровід процесу укладання Генеральних угод про порядок проведення міжбанківських операцій, Договорів про встановлення кореспондентських відносин як з банками-резидентами, так і з банками-нерезидентами;
- Супровід відкриття/закриття кореспондентських рахунків, реєстрація документів у ДПАУ, НБУ.
менеджер по проботі з клієнтами
Softline International
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік 10 місяців
10.2005 - 08.2007
- Проведення телефонних переговорів з метою встановлення контакту з клієнтом;
- консультування клієнтів;
- ознайомлення клієнтів з маркетинговими акціями, що проводяться компанією, а також вендорами;
- підготовка та проведення щомісячних семінарів для користувачів та ІТ фахівців;
- пошук слухачів на семінари;
- Direct-mail- конференц-сервіс для слухачів;
- участь у виставках;
- Ведення клієнтської бази;
- Пошук контактної інформації щодо клієнтів, актуалізація бази;
- занесення контактної інформації до CRM;
Навчалась в 1 закладі
Київський Славістичний Університет
Фінанси
Київ, 2007
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг з ефективних методів продажу та роботи з клієнтами.
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач MS Office, TerraSoft CRM та ін CRM системи, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, 1C-Бітрікс, InDesign, Axure, всі відомі CMS системи.
Водійське посвідчення
категорія В, маю власне авто
Особисті якості
Ініціативна, наполеглива у досягненні намічених цілей, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, організована. Сильна мотивація до успіху, постійне прагнення до самовдосконалення та розвитку, швидке навчання, гарна дикція.
Цель
Юлія Володимирівна
Юлія Володимирівна
Торговий представник/менеджер з продажу
Обухів
Готовий переїхати: Київ
проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому