Працювала в 6 компаніях   29 років 8 місяців

Інше, Освіта, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Державний сектор, АПК (Агропромисловий комплекс), Будівництво

Помічник логіста

ФОП Зелененко

Інше

23 роки 7 місяців

06.2002 - до теперішнього часу

Успішно виконувала обов'язки помічника логіста, відповідальна за ведення складського обліку та контроль за поставками. Організовувала прийом та відправку товарів, забезпечуючи їх безперебійний потік. Активно співпрацювала з постачальниками та відділом логістики для забезпечення ефективної роботи складу. Досягала високої точності у веденні складського обліку та вчасності у виконанні поставок.
  • Допомога у плануванні та організації перевезень
  • Контроль за виконанням логістичних операцій
  • Ведення документації та звітності
  • Підготовка товарів до відправлення
  • Оптимізація логістичних процесів

Помічник вихователя

ДНЗ "Веселка"

Освіта

1 рік

08.2015 - 07.2016

У своїй роботі помічника вихователя я активно взаємодіялп з дітьми, сприяючи їх розвитку та навчанню. Відповідально адаптувала навчальні матеріали до потреб кожної дитини та створювала цікаві та інноваційні уроки. Забезпечувала безпеку та благополуччя дітей під час групових та індивідуальних занять. Працюючи у співпраці з вихователем, сприяла формуванню позитивної атмосфери в групі та досягненню спільних цілей виховання.
  • Допомога в організації навчального та виховного процесу
  • Догляд за дітьми в дитячому закладі
  • Підготовка та проведення розвиваючих ігор і занять
  • Допомога дітям у прийомі їжі та догляді за собою
  • Участь у плануванні освітньої програми
  • Організація прогулянок та дозвілля дітей
  • Забезпечення безпеки дітей
  • Підтримання порядку в ігрових

Секретарь

ВАТ "Обухівський Райагротехсервіс"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 місяці

04.2002 - 07.2002

Забезпечувала вчасне та ефективне планування зустрічей та переговорів для керівництва компанії. Організовувала документообіг та архівування важливих матеріалів. Здійснювала прийом та обробку вхідних та вихідних дзвінків, а також відвідувачів. Забезпечувала швидкий доступ до необхідної інформації та документів для підтримки ефективної роботи керівництва.
  • Організація робочого простору та документообігу
  • Прийом та передача телефонних дзвінків
  • Планування та організація зустрічей та засідань
  • Підготовка документів для підпису керівництва
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
  • Ведення електронних та паперових архівів
  • Співпраця з іншими відділами та підрозділами компанії
  • Виконання додаткових завдань від керівництва
  • Підтримка порядку та комфорту в офісному середовищі

Пошук роботи

Обухівський центр зайнятості

Державний сектор

7 місяців

10.2001 - 04.2002

Пошук роботи

Секретарь-референт

ТОВ ВФ "Укрпостачбудмонтаж"

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 місяців

01.2001 - 06.2001

У мої обов'язки як секретаря-референта входило забезпечення ефективної роботи офісу шляхом ведення документообігу, організації зустрічей та планування робочого графіку. Я забезпечувала підтримку комунікації в офісі, відповідала на телефонні виклики та електронні листи. Моя робота допомогла підвищити продуктивність колективу та забезпечити ефективний обмін інформацією. Я мала досвід у вирішенні різноманітних адміністративних завдань та вміння працювати в умовах високого темпу роботи.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Помічник начальника відділу кадрів

Проектно-виробничий кооператив "Кросс"

Будівництво

4 роки 11 місяців

02.1996 - 12.2000

Управляла процесом реєстрації нових співробітників, забезпечуючи вчасну підготовку та підписання необхідних документів. Координувала процес інтеграції новачків, забезпечуючи їх ознайомлення з політикою компанії та процедурами роботи. Здійснювала взаємодію з відділами компанії для підтримки процесу найму та звільнення персоналу. Забезпечувала ведення бази даних співробітників та регулярне оновлення персональних даних.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Ключова інформація

Досвід у просуванні сайту, рекламні послуги, пошук клієнтів. Ведення кадрового обліку, бухгалтерського обліку в 1С підприємство (ФОП). 5 років займались вантажними перевезеннями своєї фури. 10-річни досвіт просуванні клієнтської бази у будівельній сфері (будівництво будинків з оциліндрованого бруса, будівництво камінів).


  • Допомога у плануванні та організації перевезень
  • Контроль за виконанням логістичних операцій
  • Ведення документації та звітності

Навчалась в 1 закладі

Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

менеджмент

Киев, 2018

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курси "Google Sheets"Курси школа "GENIUS Space"

Онлайн-курси Київ, 2025

Вміння працювати з таблицами Excel в Google

Менеджер з логістики та ЗЕД + 1С, Навчальний центр "Анастасія"

2025

курси Менеджер логіста та ЗЕД

Курси школа "GENIUS Space", Професія HR-менеджер

2024

Професія HR-менеджер

Тренінг "Менеджер з продажу логістичних послуг", в TradeMasterGroup

Київ, 2024

Короткий курс (тренінг) з правильного продажу та продажу логістичних послуг.

Курс "Фахівець з HR-менеджер"Курси школа "GENIUS Space"

Онлайн-курси, 2024

Пошук та підбір персоналу. Оцінка та розвиток персоналу, мотивація, адаптація, звільнення. Розвиток корпоративної культури, знання ринку праці. Вміння побудувати портрет кандидата для кожної вакантної посади, розуміння, якими особистими якостями і професійними навичками він повинен володіти.

SEO-оптимізація сайтів для пошукових систем

Киев, 2016

ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала сертифікат

головний бухгалтер

Киев, 2009

ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала свідоцтво

бухгалтер

Киев, 2009

ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала сертифікат

Кошторисна справа з використанням програмного комплексу АВК-3 (3.2.7)

Киев, 2008

ТОВ фірма "Успіх" Навчальний центр "Успіх", отримала свідоцтво

ландшафтный дизайнер и основы фитодезайна

Киев, 2005

КП "Институт дизайна Украины", отримала свідоцтво

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Word, Excel (початково), ОС Windows (володію на середньому рівні), HTML (начальний рівень), Photoshop CS 6 (середній рівень), 1С підприємство, 1С бухгалтерія також M.E.Doc на первинну документацію, PowerPoint Outlook. UMT

Навички на WordPress, Google site, Google analytics, Prom.ua, Zakypka.com

Навички в роботі копірайт, рерайт, контент-менеджер.

Водійське посвідчення

кат. В, машину давно не водила з 2012 року

Особисті якості

Цілеспрямована, легко научаюсь новому.

Практика

Проходила практику на ПАТ ККПК під час навчання в Університеті ринкових відносин в період з 14.03.2018р. по 06.04.2018 р.

Стажування

Стажування на посаду помічника логіста.

Знання 1С підприємство, UNT, CRM.

Наталья

Помічник логіста

Обухів

20 000 грн

43 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому