Працювала в 5 компаніях   18 років 3 місяці

Банки, Енергетика та Енергоносії

Керівник з розвитку автоматизованих кредитних процесів

Sense Bank

Банки

1 рік 8 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

В структурі департаменту малого та середнього бізнесу:

  • Аналізую бізнес-процеси кредитування клієнтів малого та середнього бізнесу та визначаю зони для оптимізації.
  • Формую бізнес-вимоги до ІТ-команди та зовнішніх вендорів: збір, деталізація, опис user stories в рамках впровадження нових процесів кредитування (BRD в рамках масштабних проєктів, вимоги до звітності, вимоги до автоматизації розпізнавання файлів документів тощо).
  • Пропрацьовую time to yes сценарії онлайн-кредитування (від подання заявки до прийняття рішення), для реалізації їх повної автоматизації.
  • Моделюю процеси в BPMN 2.0, створюю схеми для розробників і тестувальників.
  • Узгоджую вимоги зі стейкголдерами: ризик-менеджментом, юридичним департаментом, відділом безпеки, бек-офісом тощо.
  • Ключова участь в проекті онлайн кредитування клієнтів МСБ, взаємодія з зовнішнім вендором.
  • Проводжу аналіз ринку існуючих продуктів онлайн - кредитування.
  • Тестую впроваджені зміни від А до Я, контролюючи якість.
  • Супроводжую запуск нових функцій: розробляю інструкції для користувачів, проводжу навчання, забезпечую підтримку.
  • Інші задачі: - В т.ч. беру участь в розробці та погодженні документів в рамках кредитних процесів ( паспорт продукту, положення про кредитування, описи процесів тощо). - Готую презентації. - Співпрацюю з представниками зовнішніх сервісів для вибору оптимального рішення в рамках автоматизації процесів кредитування. - Здійснюю підготовку матеріалів для закупівлі зовнішніх сервісів. Тощо

Основні системи/програми:

Visio (BPMN 2:0 в рамках моделювання процесів), Jira, Confluence, АБС Б2, CRM Siebel, FileNet, iFobs, OracleBI, PowerPoint, Excel, Word.

Швидко освоюю нові програми та системи.

Business analyst (mineral fertilizers purchase of grain)

Солагро трейд, ТОВ

Енергетика та Енергоносії

4 роки 11 місяців

07.2019 - 05.2024

Ключова участь у проектах по впровадженню CRM систем (Б24,Odoo), систем документообігу (K2, M-files) та системи по процесам зернотрейдінгу Grain Track. Написання функціональних вимог до систем, аналіз та опис бізнес-процесів зернотрейдінгу та агрохімії (BPMN, Visio).

Проведення тестування (user stories, use cases), підготовка інструкцій для користувачів, проведення навчання, впровадження системи та подальше її адміністрування.

Була впроваджена з "0" CRM система на базі коробкового рішення Бітрікс24. Розроблені кабінети трейдерів, функціонал по постановці задач трейдерам (зустрічі та дзвінки з клієнтами-фермерами, фіксація результатів комунікації, фіксація виявленої потреби, автоматизовані пропозиції для фермерів), планування (плани на місяць в розрізі номенклатур товарів, % виконання плану тощо), налаштовані всі необхідні сутності (картки клієнта та контакта зі всіма необхідними ручними та автоматизованими полями), зв'язки (клієнт-задача, контакт-задача, приналежність клієнтів до холдінгів, зв'язки згідно реєстраційних даних).

Налаштована інтеграція між CRM системою та обліковою системою 1С УТП (зв'язок з фактичними угодами та договорами).

Впроваджена аналітична звітність (воронки продажів, звітність по клієнтам тощо).

Інтеграція CRM системи з IP телефонією для роботи контакт-центру. Досвід написання скриптів для співробітника контакт-центру.

Впроваджена з "0" система Graine Track для процесу закупівлі зернових (планування закупівель, заведення потенційних угод, договорів та клієнтів), налаштовані окремі кабінети для трейдерів, бек-офісу та логістів, реалізована інтеграція з 1С УТП та системою по перевірці клієнтів К2.

Участь у проєкті - заміна CRM системи Бітрикс24 на систему CRM Odoo.

Організація та управління продажами регіональних трейдерів, планування, ефективність роботи, контроль виконання планів.

Адміністрація клієнтської бази, сегментація, управління коммунікаціями, воронками продажів тощо.

Організація щотижневих засідань технологічного комітету, ведення всіх IT - проектів групи компаній.

Підготовка аналітичної звітності/презентацій по всім напрямках для акціонера та топ-менеджменту групи компаній та інші розпорядження директора.

Основні системи/програми: 1С, Camunda, Бітрікс24, Power Point, Excel, Azure, GrainTrack, Odoo.

Начальник відділу супроводу та автоматизації бізнес - процесів департаменту корпоративного банкінгу

УКРГАЗБАНК АБ

Банки

1 рік 8 місяців

11.2017 - 07.2019

Написання функціональних вимог для автоматизації/налаштування бізнес-процесів (CRM системи, credit workflow, клієнт-банк для юридичних осіб).

Пошук системи (CRM), яка повністю покриває узгоджені функціональні вимоги, проведення зустрічей з розробниками/вендорами систем.

Глибока взаємодія з розробниками/вендорами, повний цикл від аналізу функціоналу, що впроваджується, тестування (user stories, тест-кейси), підготовка інструкцій для користувачів (менеджери банку/клієнти банку), навчання користувачів.

Розробка технологічних карт та бізнес - процесів корпоративного бізнесу (всі продукти банку для юридичних осіб (розрахунково-касове обслуговування, кредитування, депозитні програми тощо)).

Підготовка проектної документації для відкриття та затвердження проектів на технологічному комітеті банку.

Участь у технологічному комітеті Банку від департаменту корпоративного банкінгу.

Ключова участь у нових проектах від департаменту корпоративного банкінгу (клієнт – банк для юридичних осіб, CRM-система, credit work – flow) та ін. розпорядження керівництва.

Основні системи/програми: Scrooge, WebBank, Excel, Jira, Visio, PowerPoint, World.

Головний фахівець департаменту корпоративного банкінгу (CRM)

Сбербанк Україна

Банки

7 років 3 місяці

10.2010 - 12.2017

Головний спеціаліст відділу підтримки та розвитку CRM (Siebel)травень 2014 - грудень 2017 (3 года 8 месяцев) Київ, Україна

Організація та проведення маркетингових кампаній (аналіз активності клієнтів - юридичних осіб, визначення потреби клієнтів на підставі даних CRM, аналіз маркетингових заходів банку та підготовка пропозицій для прийняття управлінських рішень);

Активна співпраця з іншими структурним підрозділам банку щодо оптимізації, удосконалення існуючого продуктового ряду та розробки нових продуктів для клієнтів - юридичних осіб;

Участь в аналізі та плануванні мотивації співробітників мережі (звітність по виконанню планових показників: розрахунок прибутковості по клієнтах, підготовка інформації по продуктовому навантаженню, к-ті нових клієнтів, контроль активності клієнтів - юридичних осіб та ін.). Сегментація клієнтів - юридичних осіб;

Участь у розробці програм лояльності для корпоративних клієнтів;

Побудова аналітичної звітності на підставі даних CRM, BI, АБС Б2 та ін. ресурсів;

Участь у впровадженні змін і доповнень у функціональність CRM Siebel (впровадження відкриття нових продуктів через CRM і доопрацювання наявного функціоналу, впровадження нової звітності та доопрацювання наявних);

Активна робота з компаніями - розробниками, складання технічних завдань, контроль, тестування перед впровадженням на тестовому середовищі;

Підготовка інструкцій та навчальних матеріалів по CRM, навчання користувачів системи CRM;

Маркетингові дослідження в частині вивчення продуктів/послуг у банках - конкурентах;

Підтримка співробітників регіональної мережі.

Основні системи/програми: CRM Siebel, АБС Б2, Oracle BI, SAP, SharePoint, Excel, PowerPoint, World.

Начальник сектору корпоративного банкінгу жовтень 2010 - травень 2014 (3 года 8 месяцев)

Залучення великих корпоративних клієнтів.

Фінансовий менеджер з обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу

ПАО "Приватбанк"

Банки

3 роки 1 місяць

10.2007 - 10.2010

Залучення клієнтів, операційне обслуговування

Ключова інформація

  • Бізнес-аналіз - прийняття участі в супроводі процесів, впровадження нових бізнес-процесів та оптимізації існуючих.
  • Впровадження та інформаційний супровід нових проектів/систем (досвід: банківські продукти/процеси (в т.ч. клієнт-банк для юридичних осіб), кредитування ФОП по скоринговій моделі), бізнес - процеси та інструменти в агробізнесі).
  • Проведення функціонального тестування.
  • Формування і актуалізація інструкцій, проведення навчання кінцевим користувачам та здійснення підтримки.
  • Розробка нових звітів, створення dashboard звітів та презентацій для керівництва.
  • Консолідація та підготовка даних для щомісячного планування продажів (агробізнес).
  • Адміністрування та підтримка CRM (досвід: CRM Siebel, Bitrix24, Grain Track).
  • Досвід роботи з системами (АБС Б2, IS-Card, Scrooge, 1С УТП, Сайбрідж, Odoo, WebBank, SAP, Power BI, SharePoint,Jira, BPMN (Camunda, Visio), Confluence, FileNet).
  • Навички управління регіональною мережею (напрямок продажів мінеральних добрив, закупівлі с/г продукції/засобів захисту рослин).
  • Швидко навчаюся, відповідальна, уважна до деталей, багатофункціональна.

Навчалась в 1 закладі

Університет економіки и права "КРОК"

Экономіка підприємства

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Моделювання процесів в нотації BPMN 2.0.

2025

Вміння читати та розуміти бізнес-процеси.

Створення процесів у нотації BPMN 2.0 з нуля

Опис складних сценаріїв 

Аналіз процесів та пошук точок оптимізації

Формування вимог до автоматизації на основі BPMN-моделей

Формування логіки автоматизованих робочих потоків (workflow)


«Базы данных (MsSQL, Access, MySQL)»

2015

Изучение основных возможностей языка структурированных запросов SQL. Работа в интерфейсе MsSQL и MySQL. Работа с базами данных в ACCESS.

Додаткова інформація

Особисті якості

  • Чесна
  • Оптимістично налаштована
  • Швидко навчаюся
  • Відповідальна
  • Уважна до деталей
  • Багатофункціональна

Оксана Володимирівна

Бізнес-аналітик (впровадження нових систем, автоматизація процесів, CRM системи)

Київ

120 000 грн

45 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 тижні тому