Працювала в 5 компаніях 17 років 3 місяці
Банки, Енергетика та Енергоносії
Керівник з розвитку автоматизованих кредитних процесів
Sense Bank
Банки
7 місяців
05.2024 - до теперішнього часу
Автоматизація процесів по активним операціям клієнтів МСБ.
Підготовка рекомендацій для оптимізації бізнес-процесів.
Розробка та документування бізнес-вимог до процесів.
Автоматизація звітності в різних системах в рамках процесів з активних операцій.
Ключова участь у проєктах по впровадженню нових процесів (скорингові моделі, онлайн кредитування тощо).
Проведення тестування.
Взаємодія з партнерами банку та компаніями - вендорами розробниками систем з автоматизації та впровадженню нових систем/програм/функціоналу.
Підготовка інструкцій та проведення навчання користувачів - профільні служби банку, які задіяні в процесах кредитування та персональні менеджері.
Основні системи/програми: АБС Б2, SCR Siebel, FileNet, iFobs, OracleBI, Jira, Visio, PowerPoint, Excel, Word.
Business analyst (mineral fertilizers purchase of grain)
Солагро трейд, ТОВ
Енергетика та Енергоносії
4 роки 10 місяців
07.2019 - 05.2024
Ключова участь у проектах по впровадженню CRM систем (Б24,Odoo), систем документообігу (K2, M-files) та системи по процесам зернотрейдінгу Grain Track. Написання функціональних вимог до систем, аналіз та опис бізнес-процесів зернотрейдінгу та агрохімії (BPMN, Visio).
Проведення тестування (user stories, use cases), підготовка інструкцій для користувачів, проведення навчання, впровадження системи та подальше її адміністрування.
Була впроваджена з "0" CRM система на базі коробкового рішення Бітрікс24. Розроблені кабінети трейдерів, функціонал по постановці задач трейдерам (зустрічі та дзвінки з клієнтами-фермерами, фіксація результатів комунікації, фіксація виявленої потреби, автоматизовані пропозиції для фермерів), планування (плани на місяць в розрізі номенклатур товарів, % виконання плану тощо), налаштовані всі необхідні сутності (картки клієнта та контакта зі всіма необхідними ручними та автоматизованими полями), зв'язки (клієнт-задача, контакт-задача, приналежність клієнтів до холдінгів, зв'язки згідно реєстраційних даних).
Налаштована інтеграція між CRM системою та обліковою системою 1С УТП (зв'язок з фактичними угодами та договорами).
Впроваджена аналітична звітність (воронки продажів, звітність по клієнтам тощо).
Інтеграція CRM системи з IP телефонією для роботи контакт-центру. Досвід написання скриптів для співробітника контакт-центру.
Впроваджена з "0" система Graine Track для процесу закупівлі зернових (планування закупівель, заведення потенційних угод, договорів та клієнтів), налаштовані окремі кабінети для трейдерів, бек-офісу та логістів, реалізована інтеграція з 1С УТП та системою по перевірці клієнтів К2.
Участь у проєкті - заміна CRM системи Бітрикс24 на систему CRM Odoo.
Організація та управління продажами регіональних трейдерів, планування, ефективність роботи, контроль виконання планів.
Адміністрація клієнтської бази, сегментація, управління коммунікаціями, воронками продажів тощо.
Організація щотижневих засідань технологічного комітету, ведення всіх IT - проектів групи компаній.
Підготовка аналітичної звітності/презентацій по всім напрямках для акціонера та топ-менеджменту групи компаній та інші розпорядження директора.
Начальник відділу супроводу та автоматизації бізнес - процесів департаменту корпоративного банкінгу
УКРГАЗБАНК АБ
Банки
1 рік 8 місяців
11.2017 - 07.2019
Написання функціональних вимог для автоматизації/налаштування бізнес-процесів (CRM системи, credit workflow, клієнт-банк для юридичних осіб).
Пошук системи (CRM), яка повністю покриває узгоджені функціональні вимоги, проведення зустрічей з розробниками/вендорами систем.
Глибока взаємодія з розробниками/вендорами, повний цикл від аналізу функціоналу, що впроваджується, тестування (user stories, тест-кейси), підготовка інструкцій для користувачів (менеджери банку/клієнти банку), навчання користувачів.
Розробка технологічних карт та бізнес - процесів корпоративного бізнесу (всі продукти банку для юридичних осіб (розрахунково-касове обслуговування, кредитування, депозитні програми тощо)).
Підготовка проектної документації для відкриття та затвердження проектів на технологічному комітеті банку.
Участь у технологічному комітеті Банку від департаменту корпоративного банкінгу.
Ключова участь у нових проектах від департаменту корпоративного банкінгу (клієнт – банк для юридичних осіб, CRM-система, credit work – flow) та ін. розпорядження керівництва.
Головний фахівець департаменту корпоративного банкінгу (CRM)
Сбербанк Україна
Банки
7 років 2 місяці
10.2010 - 12.2017
Головний спеціаліст відділу підтримки та розвитку CRM (Siebel)травень 2014 - грудень 2017 (3 года 8 месяцев) Київ, Україна
Організація та проведення маркетингових кампаній (аналіз активності клієнтів - юридичних осіб, визначення потреби клієнтів на підставі даних CRM, аналіз маркетингових заходів банку та підготовка пропозицій для прийняття управлінських рішень);
Активна співпраця з іншими структурним підрозділам банку щодо оптимізації, удосконалення існуючого продуктового ряду та розробки нових продуктів для клієнтів - юридичних осіб;
Участь в аналізі та плануванні мотивації співробітників мережі (звітність по виконанню планових показників: розрахунок прибутковості по клієнтах, підготовка інформації по продуктовому навантаженню, к-ті нових клієнтів, контроль активності клієнтів - юридичних осіб та ін.). Сегментація клієнтів - юридичних осіб;
Участь у розробці програм лояльності для корпоративних клієнтів;
Побудова аналітичної звітності на підставі даних CRM, BI, АБС Б2 та ін. ресурсів;
Участь у впровадженні змін і доповнень у функціональність CRM Siebel (впровадження відкриття нових продуктів через CRM і доопрацювання наявного функціоналу, впровадження нової звітності та доопрацювання наявних);
Активна робота з компаніями - розробниками, складання технічних завдань, контроль, тестування перед впровадженням на тестовому середовищі;
Підготовка інструкцій та навчальних матеріалів по CRM, навчання користувачів системи CRM;
Маркетингові дослідження в частині вивчення продуктів/послуг у банках - конкурентах;
Підтримка співробітників регіональної мережі.
Начальник сектору корпоративного банкінгу жовтень 2010 - травень 2014 (3 года 8 месяцев)
Залучення великих корпоративних клієнтів.
Фінансовий менеджер з обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу
ПАО "Приватбанк"
Банки
3 роки
10.2007 - 10.2010
Залучення клієнтів, операційне обслуговування
Ключова інформація
- Бізнес-аналіз - прийняття участі в супроводі процесів, впровадження нових бізнес-процесів та оптимізації існуючих.
- Впровадження та інформаційний супровід нових проектів/систем (досвід: банківські продукти/процеси (в т.ч. клієнт-банк для юридичних осіб), бізнес - процеси та інструменти в агробізнесі).
- Розробка тест-кейсів та проведення тестування.
- Формування і актуалізація інструкцій користувачів, проведення навчання кінцевим користувачам та здійснення підтримки.
- Розробка нових звітів, створення dashboard звітів та презентацій для керівництва.
- Консолідація та підготовка даних для щомісячного планування продажів.
- Адміністрування та підтримка CRM (досвід: Siebel, B24, Grain Track).
- Досвід роботи в системах (АБС Б2, IS-Card, Scrooge, 1С УТП, Сайбрідж, Odoo, WebBank, SAP, Power BI, SharePoint, таск-трекери Jira, Azure).
- Навички управління регіональною мережею (напрямок продажів мінеральних добрив, закупівлі с/г продукції/засобів захисту рослин).
- Швидко навчаюся, відповідальна, уважна до деталей, багатофункціональна.
Навчалась в 1 закладі
Університет економіки и права "КРОК"
Экономіка підприємства
Київ, 2011
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
«Базы данных (MsSQL, Access, MySQL)»
Изучение основных возможностей языка структурированных запросов SQL. Работа в интерфейсе MsSQL и MySQL. Работа с базами данных в ACCESS.
Додаткова інформація
Особисті якості
- Чесна
- Оптимістично налаштована
- Швидко навчаюся
- Відповідальна
- Уважна до деталей
- Багатофункціональна
Оксана Володимирівна
Оксана Володимирівна
Бізнес-аналітик CRM (впровадження нових систем, автоматизація процесів)
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому