Працювала в 6 компаніях   17 років 10 місяців

IT, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше, Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Акаунт-менеджер

GoWeb

IT

5 років 2 місяці

07.2019 - 09.2024

  • Робота з діючими клієнтами(документи, терміни, контроль фінансових питань)
  • Підготовка пропозицій для нових клієнтів.
  • Підготовка та контроль завдань в проектах.
  • Фіксування та звітність виконаних робіт команди.
  • Наповнення сайтів контентом.

Спеціаліст відділу закупок

Роздрібна мережа фірмових магазинів техніки Apple

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

04.2019 - 06.2019

  • Робота з програмою HansaWorld Організація ефективної взаємодії між відділом продажів, відділом закупівель та постачальником.
  • Аналіз асортименту товару на залишках.
  • Планування та контроль постачання заявок товару на магазини.
  • Відображення переміщень товарів в базі даних(переміщення по складах, повернення, списання, обмін).
  • Контроль складського асортименту.
  • Складання замовлень відділом продажу та відстеження їх виконання.
  • Контроль руху та термінів відвантаження товару між магазинами.
  • Організація роботи кур'єрів.
  • Планування та контроль відправок товару по Україні.

Фінансовий координатор проектів (аутсорсинг персоналу)

ТОВ "Fillin"

Послуги для бізнесу - інше

7 місяців

07.2018 - 02.2019

  • Проведення звірки та виставлення рахунків за виконання робіт замовникам.
  • Дотримання заздалегідь затвердженого бюджету, контроль виникнення переліміту за видатками.
  • Отримання табеля робочого часу від замовника безпосередньо з використанням 1С(8.0).
  • Розрахунок заробітної плати за допомогою 1С: крос-звірка табеля, виплата ЗП персоналу, який задіяний на проектах, вирішення проблемних питань, що виникають в процесі зарахувань.
  • Робота з дебіторською заборгованістю і контроль погашення, комунікація з замовником для своєчасного виконання зобов'язань.
  • Ведення фінансового календаря по замовникам з відстрочкою платежів, чіткий контроль погашення.
  • Моніторинг рентабельності проектів замовників, зіставлення витрат по проектам.

Керівник event-відділу

«Рекламного агентства EPIGRAPH»:

Реклама та PR-послуги

3 роки 6 місяців

11.2014 - 05.2018

Особові обов'язки:

  • Планування маркетингового бюджету, контроль за виконанням, оптимізація.
  • Запуск і ведення проектів.
  • Організація і проведення рекламних компаній клієнтів.
  • Розподіл зон відповідальності між працівниками.
  • Створення та ведення інформаційної бази.
  • Організація та проведення тематичних заходів.
  • Проведення ділових зустрічей та переговорів.
  • Контроль виконання поставлених завдань відділу, досягнення показників, ведення звітності.
  • Підготовка щомісячних розгорнутих звітів для клієнтів.
  • Моніторинг мережі і преси.
  • Звітність перед керівництвом.

Account manager

ТОВ «Декосан»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 5 місяців

04.2007 - 09.2014

Особові обов'язки:

  • Робота з дилерською мережею клієнтів компанії.
  • Робота з бухгалтерською програмою 1С.
  • Проведення переговорiв, прийом та оформлення замовлень по телефону.
  • Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори).
  • Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан".
  • Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
  • Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан".
  • Аналітика фінансових звітів.
  • Проведення ділових семінарів.
  • Організація персоналу на виробництві.
  • Планування власного робочого часу.
  • Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів.
  • Проведення контролю якості товару під час його виробництва.
  • Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів).
  • Планування та контроль відправок по Україні.(Автолюкс, Gunsel,SAT)

Менеджером відділу торгівлі.

ТОВ «Затишна оселя»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

09.2006 - 04.2007

Особові обов'язки:

  • Робота з бухгалтерською програмою 1С.
  • Оформлення документації купівлі/продажу.
  • Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами.
  • Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами.
  • Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
  • Аналітика маркетингового ринку.
  • Планування щомісячних замовлень товару для постачальників.

Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).

Ключова інформація

  • Практичний досвід взаємовідносин з клієнтами та партнерами.
  • Комунікативні навички.
  • Наявність управлінських навичок.
  • Великий досвід роботи в режимі мультизадачності.
  • Вміння дотримуватись дедлайнів.

Навчалась в 1 закладі

Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна.

Міжнародні відносини/"Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"

Київ, 2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Комп’ютерні навички

  • MC Office, 1С, Joomla, WordPress, впевнений користувач ПК.

Особисті якості

  • Комунікативність.
  • Організаційні здібності.
  • Націленість в роботі на результат.
  • Організованість.
  • Пунктуальність.
  • Порядність.
  • Відповідальність.
  • Здібності до керівничих посад.
  • Наполегливість.
  • Без шкідливих звичок.

Ціль

Професійна та фінансова реалізація.

Тетяна Вікторівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Київ

30 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 16 годин тому