Працювала в 6 компаніях 17 років 10 місяців
IT, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше, Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Акаунт-менеджер
GoWeb
IT
5 років 2 місяці
07.2019 - 09.2024
- Робота з діючими клієнтами(документи, терміни, контроль фінансових питань)
- Підготовка пропозицій для нових клієнтів.
- Підготовка та контроль завдань в проектах.
- Фіксування та звітність виконаних робіт команди.
- Наповнення сайтів контентом.
Спеціаліст відділу закупок
Роздрібна мережа фірмових магазинів техніки Apple
Торгівля роздрібна / Retail
2 місяці
04.2019 - 06.2019
- Робота з програмою HansaWorld Організація ефективної взаємодії між відділом продажів, відділом закупівель та постачальником.
- Аналіз асортименту товару на залишках.
- Планування та контроль постачання заявок товару на магазини.
- Відображення переміщень товарів в базі даних(переміщення по складах, повернення, списання, обмін).
- Контроль складського асортименту.
- Складання замовлень відділом продажу та відстеження їх виконання.
- Контроль руху та термінів відвантаження товару між магазинами.
- Організація роботи кур'єрів.
- Планування та контроль відправок товару по Україні.
Фінансовий координатор проектів (аутсорсинг персоналу)
ТОВ "Fillin"
Послуги для бізнесу - інше
7 місяців
07.2018 - 02.2019
- Проведення звірки та виставлення рахунків за виконання робіт замовникам.
- Дотримання заздалегідь затвердженого бюджету, контроль виникнення переліміту за видатками.
- Отримання табеля робочого часу від замовника безпосередньо з використанням 1С(8.0).
- Розрахунок заробітної плати за допомогою 1С: крос-звірка табеля, виплата ЗП персоналу, який задіяний на проектах, вирішення проблемних питань, що виникають в процесі зарахувань.
- Робота з дебіторською заборгованістю і контроль погашення, комунікація з замовником для своєчасного виконання зобов'язань.
- Ведення фінансового календаря по замовникам з відстрочкою платежів, чіткий контроль погашення.
- Моніторинг рентабельності проектів замовників, зіставлення витрат по проектам.
Керівник event-відділу
«Рекламного агентства EPIGRAPH»:
Реклама та PR-послуги
3 роки 6 місяців
11.2014 - 05.2018
Особові обов'язки:
- Планування маркетингового бюджету, контроль за виконанням, оптимізація.
- Запуск і ведення проектів.
- Організація і проведення рекламних компаній клієнтів.
- Розподіл зон відповідальності між працівниками.
- Створення та ведення інформаційної бази.
- Організація та проведення тематичних заходів.
- Проведення ділових зустрічей та переговорів.
- Контроль виконання поставлених завдань відділу, досягнення показників, ведення звітності.
- Підготовка щомісячних розгорнутих звітів для клієнтів.
- Моніторинг мережі і преси.
- Звітність перед керівництвом.
Account manager
ТОВ «Декосан»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 років 5 місяців
04.2007 - 09.2014
Особові обов'язки:
- Робота з дилерською мережею клієнтів компанії.
- Робота з бухгалтерською програмою 1С.
- Проведення переговорiв, прийом та оформлення замовлень по телефону.
- Оформлення бухгалтерської документації (рахунки-фактури, накладні, які необхідні для відвантаження товару, договори).
- Організація та контроль роботи з фірмами-партнерами ТОВ "Декосан".
- Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
- Контроль дебіторської заборгованості фірм-партнерів ТОВ "Декосан".
- Аналітика фінансових звітів.
- Проведення ділових семінарів.
- Організація персоналу на виробництві.
- Планування власного робочого часу.
- Формування процесу роботи відділу продажу готових виробів.
- Проведення контролю якості товару під час його виробництва.
- Проведення ділових переговорів, індивідуальний підхід роботи для кожного з партнерів (клієнтів).
- Планування та контроль відправок по Україні.(Автолюкс, Gunsel,SAT)
Менеджером відділу торгівлі.
ТОВ «Затишна оселя»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 місяців
09.2006 - 04.2007
Особові обов'язки:
- Робота з бухгалтерською програмою 1С.
- Оформлення документації купівлі/продажу.
- Організація та контроль взаєморозрахунків з клієнтами.
- Ведення ділових переговорів з фірмами-партнерами.
- Підготовка та здача щомісячних звітів керівництву.
- Аналітика маркетингового ринку.
- Планування щомісячних замовлень товару для постачальників.
Ведення контролю, щодо замовлень товару в будівельні гіпермаркети (мережі «Епіцентр» і «Нова лінія»).
Ключова інформація
- Практичний досвід взаємовідносин з клієнтами та партнерами.
- Комунікативні навички.
- Наявність управлінських навичок.
- Великий досвід роботи в режимі мультизадачності.
- Вміння дотримуватись дедлайнів.
Навчалась в 1 закладі
Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна.
Міжнародні відносини/"Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Київ, 2006
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Комп’ютерні навички
- MC Office, 1С, Joomla, WordPress, впевнений користувач ПК.
Особисті якості
- Комунікативність.
- Організаційні здібності.
- Націленість в роботі на результат.
- Організованість.
- Пунктуальність.
- Порядність.
- Відповідальність.
- Здібності до керівничих посад.
- Наполегливість.
- Без шкідливих звичок.
Ціль
Професійна та фінансова реалізація.
Тетяна Вікторівна
Тетяна Вікторівна
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 19 годин тому