Працював в 6 компаніях   18 років 9 місяців

Будівництво, HR, Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Телекомунікації / Зв'язок

менеджер з персоналу

Група компаній "ВОДОЛІЙ"

Будівництво

5 років 9 місяців

02.2019 - до теперішнього часу

Група компаній працює у сфері будівництва, проектування та монтажу внутрішніх інженерних мереж ОВК та ВК

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій тощо) та ін.;

- кадрове планування та професійний підбір персоналу у стислий термін (формування підрозділів з «нуля»), в т.ч. шляхом прямого пошуку;

- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;

- розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;

- формування та вдосконалення корпоративної культури;

- кадрове діловодство.

Штат: (до 24.02.2022) понад 100 чол. (вся Україна).

Менеджер з персоналу

ТОВ «БК «ПМБУД»

Будівництво

5 років

01.2014 - 01.2019

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;

- розробка HR-політики, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;

- кадрове діловодство;

HR-консультант

Freelancer

HR

9 місяців

04.2013 - 01.2014

Кадровий консалтинг (у т.ч. аудит), пошук персоналу з продажу (товари, послуги) та IT фахівців (для IT компаній і торгових підприємств).

HR manager

ТОВ "АЛЛ БІЗ"

Реклама та PR-послуги

2 роки 9 місяців

06.2010 - 03.2013

"АЛЛ БІЗ" - Міжнародний Інтернет ресурс із просування товарів та послуг; рекламно-інформ. послуги, телемаркетинг B2B

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, у т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;

- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;

- формування та вдосконалення корпоративної культури

Штат: близько 350 чол. (Україна).

Менеджер з персоналу

АТ "АЛЬЦЕСТ"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

05.2008 - 02.2009

"АЛЬЦЕСТ" - найбільший національний оператор ринку професійного обладнання та інструменту в Україні

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;

- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів.

Штат: близько 550 чол. (Вся Україна).

Директор з персоналу

ТОВ "Зеніт Телеком"

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 3 місяці

08.2004 - 11.2007

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.), виходячи з вимог системи управління якістю ISO;

- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);

- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;

- супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;

- формування та вдосконалення корпоративної культури;

- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);

- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;

- ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства).

Штат: близько 250 чол. (Вся Україна).

Ключова інформація

Великий досвід роботи (понад 25 років) на відповідних посадах (в т.ч. близько 15 років на керівних) у комерційних структурах (в т.ч. в іноземних компаніях).

Навчався в 2 закладах

Міжрегіональний центр професійної перепідготовки військовослужбовців (III рівень акредитації)

Менеджмент організації, спеціаліст (менеджер-економіст), з 2001 по 2003 (2 роки), диплом з відзнакою

Киев, 2003

Національний педагогічний університет ім. Драгоманова.

дефектологічний (вікова та спецпсихологія; психодіагностика).

Киев, 1995

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

«Директор з персоналу»

Київ, 2014

Університет економіки та права «КРОК» 

курси, 2,5 міс. (свідоцтво з відзнакою).

«Ділова англійська мова»

Київ, 2009

НАУ, «Ділова англійська мова». 

2,5 місячні курси

«Технологія активного пошуку персоналу»;

Київ, 2007

Міжнародний інформаційний консалтинговий центр

«Управління кадрами та організація праці»

Київ, 2002

Японський центр в Україні

навчальний курс: «Управління кадрами та організація праці» 

(в т.ч. «Принципи та технології управління кадрами для підвищення корпоративної конкурентоспроможності»; 3 дні);

«Практика ефективних роздрібних продажів»; «Мистецтво комунікації у бізнесі»

Київ, 1998

тренінг: «Практика ефективних роздрібних продажів»; «Мистецтво комунікації у бізнесі» (4 дні).

«Теорія та практика оптових та роздрібних продажів»; «Психологія продажів»

Київ, 1996

тренінги: «Теорія та практика оптових та роздрібних продажів»; "Психологія продажів" (4 дні).

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

WIN XP, 7 , 10; MS Office; 1С Кадри; Internet;

Захоплення та інтереси

Література, більярд

Наукова діяльність

Кілька статей у газетах та журналах.

Свій розділ

Знання та практичний досвід роботи (посадові обов'язки):

- супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, у т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);

- формування та вдосконалення корпоративної культури; ведення організаційно-штатної роботи (у т.ч. кадрового діловодства);

- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;

- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);

- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;

- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);

- великий досвід роботи як HR у сферах IT та будівництві.

Рекомендації

Рекомендації та розгорнуте резюме надішлю на вимогу.

Особисті якості

Без шкідливих звичок.

Ціль

Робота та саморозвиток у сфері людських ресурсів.

Працюю, але відкритий для пропозицій.

Насамперед розгляну пропозиції віддаленої роботи. Також якщо офіс компанії знаходиться на Лівому березі, у Дніпровському або Дарницькому районі.

Або якщо офіс компанії знаходиться поряд зі станцією метро або транспортною розв'язкою.

Віктор Борисович

Директор, менеджер з персоналу (HR)

Київ

Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Печерський район, Подільський район

Готовий переїхати: Київ

30 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому