Працювала в 9 компаніях   16 років 2 місяці

Медіа / ЗМІ, Інше, Консалтинг / Аудит, Державний сектор

Фахівець з документообігу

ТОВ "Ентерпрайз Бізнес Солюшинз"

Медіа / ЗМІ

1 рік

12.2021 - 12.2022

Координатор-валідатор (віддалена робота)

4Service Group

Інше

5 років

12.2015 - 12.2020

Секретар керівника

Союз вірмен Україны

Інше

1 рік

08.2017 - 08.2018

Помічник керівника (тимчасова робота)

Кристалл Эссет Менеджмент

Консалтинг / Аудит

1 місяць

07.2015 - 08.2015

Референт Глави Представництва

Представництво компанії "ЛУКОЙЛ Оверсіз Сервіс"

Інше

2 роки 9 місяців

12.2011 - 09.2014

Секретар

ПзІІ "ЛУКОЙЛ-Україна"

Інше

7 місяців

10.2010 - 05.2011

Помічник референта начальника КП "Київський метрополітен" - референт фінансового директора КП

КП "Київський метрополітен"

Державний сектор

2 роки 3 місяці

09.2007 - 12.2009

Секретар – референт Віце-президента

ТОВ НК "Альянс-України"

Інше

2 роки 10 місяців

11.2004 - 09.2007

Референт генерального директора

ТД "Укрнафтопродукт"

Інше

1 рік 1 місяць

10.2003 - 11.2004

Ключова інформація

Маю профільну освіту та великий досвід роботи в галузі документознавства (в т.ч. і з первинною бухгалтерською документацією) як у комерційних структурах, так і на держпідприємствах.

Навчалась в 2 закладах

Національна Академія керуючих кадрів культури та мистецтва, Інститут державного управління та інформаційної діяльності.

Документознавство та інформаційна діяльність (юридична та кадрова документація)

Київ, 2010

Вінницький технікум

Правознавство

Вінниця, 1999

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Знания и навыки:

  • Регламентований документообіг - формування, реєстрація та архівування документів; створення в 1С заявок на договір, доп.угоди, заявок на витрати грошових коштів згідно рахунків контрагентів, візування та контроль візування документів в 1С.
  • Работа з договорами та доп.угодами: коригування договорів, внесення правок та виправлень.
  • Сканування/внесення документів та інформації по ним (договори, акти, рахунки, регістраційні документи) в карту контрагента 1С.
  • Коммунікація з контрагентами щодо передачі документів (договора, доп.угоди, рахунки, акти). Контроль отримання документів від контрагентів.
  • Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
  • Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
  • ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
  • Виконання доручень керівника.
  • Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)

Компьютерные навыки

MS Windows XP Professional; MS Office 2010 (Word, Excel, Outlook Express, Power Point), 1С Підприємство 8.3, Lotus Notes, Internet Explorer, Mozilla Firefox, FineReader, СЕД «Дело»;

Особисті якості

Особисті якості: відповідальність, порядність, акуратність, зібраність, врівноваженість, легке сприйняття нових знань, до людей відношуся з повагою. Маю високу працездатність, розпочату справу завжди доводжу до кінця.

Тетяна Олександрівна

Фахівець з документообігу, діловод, документознавець.

Київ

20 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 день тому