Працювала в 10 компаніях 17 років 2 місяці
Медіа / ЗМІ, Інше, Консалтинг / Аудит, Державний сектор
Помічник бухгалтера-експерта підрозділу творчого відділу по зв`язках з позаштатними авторами
ТОВ "Редакція газети "Все про бухгалтерській облік"
Медіа / ЗМІ
11 місяців
06.2024 - до теперішнього часу
Фахівець з документообігу
ТОВ "Ентерпрайз Бізнес Солюшинз"
Медіа / ЗМІ
1 рік
12.2021 - 12.2022
Координатор-валідатор (віддалена робота)
4Service Group
Інше
5 років
12.2015 - 12.2020
Секретар керівника
Союз вірмен Україны
Інше
1 рік
08.2017 - 08.2018
Помічник керівника (тимчасова робота)
Кристалл Эссет Менеджмент
Консалтинг / Аудит
1 місяць
07.2015 - 08.2015
Референт Глави Представництва
Представництво компанії "ЛУКОЙЛ Оверсіз Сервіс"
Інше
2 роки 9 місяців
12.2011 - 09.2014
Секретар
ПзІІ "ЛУКОЙЛ-Україна"
Інше
7 місяців
10.2010 - 05.2011
Помічник референта начальника КП "Київський метрополітен" - референт фінансового директора КП
КП "Київський метрополітен"
Державний сектор
2 роки 3 місяці
09.2007 - 12.2009
Секретар – референт Віце-президента
ТОВ НК "Альянс-України"
Інше
2 роки 10 місяців
11.2004 - 09.2007
Референт генерального директора
ТД "Укрнафтопродукт"
Інше
1 рік 1 місяць
10.2003 - 11.2004
Ключова інформація
Маю профільну освіту та великий досвід роботи в галузі документознавства (в т.ч. і з первинною бухгалтерською документацією) як у комерційних структурах, так і на держпідприємствах.
Навчалась в 2 закладах
Національна Академія керуючих кадрів культури та мистецтва, Інститут державного управління та інформаційної діяльності.
Документознавство та інформаційна діяльність (юридична та кадрова документація)
Київ, 2010
Вінницький технікум
Правознавство
Вінниця, 1999
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Знания и навыки:
- Робота зі статтями авторів газети "ВпБО". Підрахунок кількості знаків в статтях. Підготовка підсумкового звіту за місяць для розрахунку гонорарів. Робота в Google-таблицях. Підготовка та розміщення на сайті газети каталога статей. Розміщення інформації, оголошень, фотоматеріалів в групах газети в соціальних мережах. Розміщення питань читачів та відповідей експертів газети на форумі на сайті газети. Архівна робота.
- Регламентований документообіг - формування, реєстрація та архівування документів; створення в 1С заявок на договір, доп.угоди, заявок на витрати грошових коштів згідно рахунків контрагентів, візування та контроль візування документів в 1С.
- Работа з договорами та доп.угодами: коригування договорів, внесення правок та виправлень.
- Сканування/внесення документів та інформації по ним (договори, акти, рахунки, регістраційні документи) в карту контрагента 1С.
- Коммунікація з контрагентами щодо передачі документів (договора, доп.угоди, рахунки, акти). Контроль отримання документів від контрагентів.
- Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
- Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
- ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
- Виконання доручень керівника.
- Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)
Компьютерные навыки
MS Windows XP Professional; MS Office 2010 (Word, Excel, Google-таблиці, Outlook Express, Power Point), 1С Підприємство 8.3, Lotus Notes, Internet Explorer, Mozilla Firefox, FineReader, СЕД «Дело»;
Особисті якості
Особисті якості: відповідальність, порядність, акуратність, зібраність, врівноваженість, легке сприйняття нових знань, до людей відношуся з повагою. Маю високу працездатність, розпочату справу завжди доводжу до кінця.
Тетяна Олександрівна
Тетяна Олександрівна
Фахівець з документообігу, діловод, документознавець.

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 місяць тому