Працювала в 2 компаніях   8 років 8 місяців

Банки, Державний сектор

головний фахівець

АТ ОЩАДБАНК

Банки

1 рік 8 місяців

04.2024 - до теперішнього часу

робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;

контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;

контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів, розпоряджень, доручень;

реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;

оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;

формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.


Начальник відділу документального забезпечення

ДП "УкрНДНЦ"

Державний сектор

6 років 11 місяців

04.2017 - 02.2024

Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; реєстрація та зберігання вхідної/вихідної кореспонденції ДСК;

робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;

контроль строків відправлення документів замовнику та здійснення зворотного зв’язку з ним;

контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;

зберігання вхідних/вихідних документів, формування їх у справи та внесення даних до комп’ютерної програми;

контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів діяльності компанії, розпоряджень, доручень;

реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;

контроль виконання договірних зобов’язань перевізником (кур’єрська служба);

оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;

підготовка та введення в дію інструкції з діловодства;

формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.

Ключова інформація

Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу;

робота у програмі електронного документообігу «АСКОД»;

контроль строків відправлення документів замовнику та здійснення зворотного зв’язку з ним;

контроль та здійснення ведення електронного реєстру вхідних/вихідних документів;

зберігання вхідних/вихідних документів, формування їх у справи та внесення даних до комп’ютерної програми;

контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, наказів діяльності компанії, розпоряджень, доручень;

реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;

контроль виконання договірних зобов’язань перевізником (кур’єрська служба);

оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;

підготовка та введення в дію інструкції з діловодства;

формування номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ підприємства.

Навчалась в 1 закладі

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Економічний факультет Магістр з фінансів та кредиту

Умань, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

ELEMENTARY 1

Курси, тренінги, сертифікати

"Створення системи управління персоналом"

Київ, 2018

"Нові норми у правилах в організації діловодства та архівного зберігання"

Київ, 2018

"Антикорупційна програма підприємства: склад, підготовка впровадження"

Київ, 2018

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point),

навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і

E-mail (Outlook Express)

Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Водійське посвідчення

Є посвідчення

Захоплення та інтереси

Захоплююсь рукоділлям

Світлана

Діловод

Київ

35 000 грн

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому