Навчався в 1 закладі
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
ІНГІ
2015
Додаткова інформація
Профіль
ПРОФІЛЬ
Менеджер з продуктовим мисленням і сильним комерційним бекграундом.
Понад 10 років досвіду у продажах, з яких 8 років — на керівних і розвиткових ролях.
Спеціалізуюся на виведенні та масштабуванні продуктів на ринку, побудові процесів, аналітиці та стратегічному розвитку напрямків.
Маю глибоке розуміння ринку завдяки багаторічній роботі безпосередньо “в полях”.
Орієнтований на амбітні проєкти, де можна брати відповідальність за продукт, впливати на рішення та доводити ідеї до лідерських позицій на ринку.
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
•Product & Market Ownership
•Аналіз ринку, конкурентів і продуктового портфеля
•Go-to-Market стратегія
•Позиціонування продукту та бренду
•Розвиток і масштабування регіонів
•Стратегічне та операційне планування
•Побудова та оптимізація бізнес-процесів
•Управління командами та територіями
•Робота з асортиментом, ціноутворенням і каналами збуту
•Аналітика, гіпотези, рішення на основі даних
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Менеджер з продажу > Менеджер з розвитку / кризовий менеджер > Керівник відділу продажу
Бензо- та електроінструмент, ручний інструмент, будівельна група
Україна | Польовий формат | 10 областей
Основні зони відповідальності та досягнення:
•Послідовне зростання від менеджера з продажу до керівника відділу
•Побудова, запуск і перезапуск процесів продажу та розвитку в 10 регіонах України
•Робота безпосередньо з ринком: клієнти, партнери, дистриб?ютори, дилери
•Виведення та розвиток продуктів у регіонах, адаптація під локальні ринки
Участь у формуванні:
•асортиментної матриці
•цінової логіки
•конкурентного позиціонування
•Кризове управління напрямками з низькою ефективністю
•Управління командами, постановка цілей, контроль виконання
•Системний збір ринкової аналітики та зворотного зв?язку для покращення продукту
У 2024 році вирішив кардинальго змінити сферу діяльності, в результаті чого довелось будувати карєру з 0:
Менеджер з продажу добрив
Агро / хімія
З 2024 року
•Робота з аграрним ринком і фізичним продуктом
•Аналіз потреб господарств і адаптація продукту під реальні задачі клієнта
•Поглиблення експертизи у B2B-продуктах з високою технічною складністю
•Формування ринкової аналітики для розвитку продуктового напрямку
ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ
•Розвиток і масштабування фізичних продуктів
•Продуктова стратегія та бренд
•Побудова нових напрямків і ринкове лідерство
•Проєкти з реальним впливом і ресурсами для реалізації
ЦІЛЬ ПОСАДИ
Product Manager / Brand Manager / Керівник напрямку
Рівень ролі — Middle / Head (залежно від зони відповідальності та компенсації).
Менеджер з продуктовим мисленням і сильним комерційним бекграундом.
Понад 10 років досвіду у продажах, з яких 8 років — на керівних і розвиткових ролях.
Спеціалізуюся на виведенні та масштабуванні продуктів на ринку, побудові процесів, аналітиці та стратегічному розвитку напрямків.
Маю глибоке розуміння ринку завдяки багаторічній роботі безпосередньо “в полях”.
Орієнтований на амбітні проєкти, де можна брати відповідальність за продукт, впливати на рішення та доводити ідеї до лідерських позицій на ринку.
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
•Product & Market Ownership
•Аналіз ринку, конкурентів і продуктового портфеля
•Go-to-Market стратегія
•Позиціонування продукту та бренду
•Розвиток і масштабування регіонів
•Стратегічне та операційне планування
•Побудова та оптимізація бізнес-процесів
•Управління командами та територіями
•Робота з асортиментом, ціноутворенням і каналами збуту
•Аналітика, гіпотези, рішення на основі даних
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Менеджер з продажу > Менеджер з розвитку / кризовий менеджер > Керівник відділу продажу
Бензо- та електроінструмент, ручний інструмент, будівельна група
Україна | Польовий формат | 10 областей
Основні зони відповідальності та досягнення:
•Послідовне зростання від менеджера з продажу до керівника відділу
•Побудова, запуск і перезапуск процесів продажу та розвитку в 10 регіонах України
•Робота безпосередньо з ринком: клієнти, партнери, дистриб?ютори, дилери
•Виведення та розвиток продуктів у регіонах, адаптація під локальні ринки
Участь у формуванні:
•асортиментної матриці
•цінової логіки
•конкурентного позиціонування
•Кризове управління напрямками з низькою ефективністю
•Управління командами, постановка цілей, контроль виконання
•Системний збір ринкової аналітики та зворотного зв?язку для покращення продукту
У 2024 році вирішив кардинальго змінити сферу діяльності, в результаті чого довелось будувати карєру з 0:
Менеджер з продажу добрив
Агро / хімія
З 2024 року
•Робота з аграрним ринком і фізичним продуктом
•Аналіз потреб господарств і адаптація продукту під реальні задачі клієнта
•Поглиблення експертизи у B2B-продуктах з високою технічною складністю
•Формування ринкової аналітики для розвитку продуктового напрямку
ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ
•Розвиток і масштабування фізичних продуктів
•Продуктова стратегія та бренд
•Побудова нових напрямків і ринкове лідерство
•Проєкти з реальним впливом і ресурсами для реалізації
ЦІЛЬ ПОСАДИ
Product Manager / Brand Manager / Керівник напрямку
Рівень ролі — Middle / Head (залежно від зони відповідальності та компенсації).
Роман
Роман
Продакт менеджер

Івано-Франківськ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 5 годин тому