Працював в 8 компаніях   28 років 6 місяців

Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, АПК (Агропромисловий комплекс), Консалтинг / Аудит

Фінансовий директор

Група компаній (Україна, ЄС), https://www.smelholod.com.ua, , Локація керуючої компанії - м.Київ

Промисловість та Виробництво

1 рік 8 місяців

02.2024 - 10.2025

Основні функціональні обов'язки:

- Підтримка бенефіціарного власника під час комплексу антирейдерських заходів, участь у відповдних форензік та антіфрод процедурах;

- Участь у відновленні з "0" функціонування виробничого підприємства; - Складання та надання власнику карти ризиків, притаманних ситуаціїї після повернення активів Групи з рейдерського захвату;

- Керівництво процесом відновленя та реалізації фінансової функції (бухгалтерский, податковий, управлінський облік, внутрішня та зовнішня звітність, річне планування та бюджетування, поточна аналітика) виробничого підпримства та інших компаній Групи;

- Запуск процесу автоматизації на базі BAS ERP 2.5;

- Розробка концепції собівартості товарів та послуг як для внутрішньогрупового так і для зовнішнього споживання а також для реалізаціїї в ERP-системі;

- Управління ціноутворенням, дебіторською та кредиторською заборгованністю Групи;

- Управління грошовими потоками Групи, залучення додаткового приватного інвестування;

- Розробка концепції фінансової та інвестиційної стратегії Групи;

Фінансовий директор (проект)

Холдінг (Україна, ЄС, Азія), https://konner-sohnen.com.ua, , Локація керуючої компанії - м. Київ , м. Варшава

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 4 місяці

11.2021 - 02.2024

Основні функціональні обов'язки:

- Реалізація основних складових фінансової функції (облік, контроль, планування, аналіз, управління грошовими потоками, податкове та інвестиційне планування) на рівні бізнес-юніт, територіальна група (сегмент), холдінг.

Фінансовий директор

Група компаній (Україна, СНД, Євросоюз), https://www.sundolina.com.ua, www.smelholod.com.ua, Локація керуючої компанії - м.Київ

Промисловість та Виробництво

3 роки 11 місяців

10.2017 - 08.2021

Основні функціональні обов'язки:

- управління фінансовою функцією групи компаній, у тому числі:

- управління грошовими потоками групи компаній;

- організація управлінського обліку групи (від концепції до реалізації в 1С-УПП, в т.ч. для нових напрямів діяльності);

- організація бюджетного процесу (від рівня бізнес-юніт до рівня холдингу);

- податкове планування (від рівня бізнес-юніт до рівня холдингу);

- імплементація бухгалтерського обліку до системи управлінського обліку;

- аналіз інвестиційних проектів;

- взаємодія з акціонерами щодо операційного результату групи компаній (оперативне, щомісячне, квартальне) та суттєвих питань операційної діяльності;

- щорічна презентація результатів діяльності для зборів акціонерів;

- розробка стратегії розвитку та контроль її виконання;

- реорганізація організаційної та фінансової структури Групи;

- реорганізація системи мотивації;

- виконання обов’язків генерального директора під час його вітсутності.

Керівник відділу методології, автоматизації та корпоративної звітності

Корпорація «Сварог Вест Груп» - www.svarog-agro.com,

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 11 місяців

10.2013 - 09.2016

Основні функціональні обов'язки:

- методологічний супровід бухгалтерського та управлінського обліку групи компаній;

- складання, випуск та контроль виконання внутрішніх регламентуючих документів у галузі бухгалтерського та управлінського обліку;

- підготовка проекту консолідованої фінансової звітності групи (МСФЗ), виконання основних консолідаційних (внутрішньосегментних та міжсегментних) та трансформаційних коригувань (рекласифікацій), узгодження макропоказників з вищим менеджментом та акціонерами;

- випуск консолідованої фінансової звітності групи (МСФЗ) на регулярній основі з усіма необхідними розшифровками та розкриттями, проходження міжнародного аудиту (KPMG Україна/Кіпр, Deloitte Україна/Кіпр);

- порівняльний аналіз показників фінансової звітності з відповідними показниками управлінського обліку;

- проведення оцінки необоротних активів (із залученням незалежного оцінювача), узгодження результатів оцінки з вищим менеджментом, відображення результату консолідованої фінансової звітності групи (МСФЗ);

- автоматизація окремих операційних (бізнес-процеси «Транспортування з поля», «Прийом на елеваторі», «Підробка на елеваторі», «Зберігання на елеваторі», «Відвантаження з елеватора») та фінансових бізнес-процесів («Облік ОС ПСБУ/МСФЗ », «Управління НСІ», «Закриття періоду»);

- реструктуризація організаційної структури групи (включаючи частину нерезидентів) та оптимізація частки володіння в українських компаніях;

- організація попереднього тестування, навчання, фінального тестування працівників бухгалтерської служби, казначейства та економічного департаменту функціональні обов'язки:

- методологічний супровід бухгалтерського та управлінського обліку групи компаній;- складання, випуск та контроль виконання внутрішніх регламентуючих документів у галузі бухгалтерського та управлінського обліку;

- підготовка проекту консолідованої фінансової звітності групи (МСФЗ), виконання основних консолідаційних (внутрішньосегментних та міжсегментних) та трансформаційних коригувань (рекласифікацій), узгодження макропоказників з вищим менеджментом та акціонерами;- випуск консолідованої фінансової звітності групи (МСФЗ) на регулярній основі з усіма необхідними розшифровками та розкриттями, проходження міжнародного аудиту (KPMG Україна/Кіпр, Deloitte Україна/Кіпр);

- порівняльний аналіз показників фінансової звітності з відповідними показниками управлінського обліку;

- проведення оцінки необоротних активів (із залученням незалежного оцінювача), узгодження результатів оцінки з вищим менеджментом, відображення результату консолідованої фінансової звітності групи (МСФЗ);

- автоматизація окремих операційних (бізнес-процеси «Транспортування з поля», «Прийом на елеваторі», «Підробка на елеваторі», «Зберігання на елеваторі», «Відвантаження з елеватора») та фінансових бізнес-процесів («Облік ОС ПСБУ/МСФЗ », «Управління НСІ», «Закриття періоду»);

- реструктуризація організаційної структури групи (включаючи частину нерезидентів) та оптимізація частки володіння в українських компаніях;

- організація попереднього тестування, навчання, фінального тестування працівників бухгалтерської служби, казначейства та економічного департаменту

Заступник керівника, Керівник департаменту внутрішнього аудиту

NCH advisors - www.nchcapital.com, www.agroprosperis.com

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 11 місяців

10.2008 - 08.2012

Основні функціональні обов'язки:

- створення, реалізація, вдосконалення фінансової функції на рівнях «Агропроект-Субхолдинг-Підприємство»;

- реорганізація служби внутрішнього аудиту, практична реалізація рекомендацій COSO ERM, COSO IC;

- формалізація та підвищення ефективності системи внутрішнього контролю у ключових бізнес-процесах (Закупівлі, Продажі, Логістика, Фінанси, Виробництво (с/г);

- контроль достовірності зовнішньої та внутрішньої звітності;- створення, реалізація, контроль виконання внутрішніх регламентів та бізнес-процедур;

- запобігання шахрайству та незаконному відчуженню активів;

- створення, адаптація до застосування, застосування у практиці обліку уніфікованої облікової політики, інтегрованої з МСФЗ;

- підготовка до проходження сертифікації за ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007;

- створення концепції бізнес-планування на рівні «Субхолдинг-Підприємство»;

- автоматизація бухгалтерського обліку на підставі уніфікованої облікової політики, інтегрованої з МСФЗ в обліковій системі 1С УПП;

- автоматизація контрольних процедур у ключових бізнес-процесах;

- випуск консолідованої фінансової звітності з МСФЗ (перше застосування) всіх субхолдингів Групи спільно з аудитором (BDO Україна);

- підготовка інформації щодо запитів Head office (US Tax).

Внутрішній аудитор / керівник проекту IFRS

STС — investments

АПК (Агропромисловий комплекс)

10 місяців

11.2007 - 08.2008

Основні функціональні обов'язки:

  • - Створення моделі облікової політики Групи компаній, адаптованої до вимог МСФЗ;
  • - методологічний супровід процесу складання комбінованої фінансової звітності (МСФЗ);
  • - взаємодія із зовнішнім аудитором (Baker Tilly, BDO) при проходженні аудиту консолідованої фінансової звітності (МСФЗ, перше застосування);

Аудитор, партнер

Аудиторские компании: АФ «А.К.С.», АФ «IGK-Украина аудит» (Baker Tilly Ukraine), АГ «Простор» (UHY Prostir), АФ «U.N.G-Баланс»

Консалтинг / Аудит

4 роки 11 місяців

11.2002 - 09.2007

Основні функціональні обов'язки:

- управління групами аудиторів під час виконання проектів з аудиту; - безпосередня участь в аудиторських проектах;

- консалтингові послуги з питань корпоративних фінансів, податкового, цивільного та господарського законодавства України;

- консалтингові послуги зі складання звітності (ПСБУ, МСФЗ);

- Управління проектами з перевірки належної сумлінності (Due Diligence);

Головний бухгалтер, фінансовий директор

Бизнес-проекты

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 11 місяців

01.1995 - 11.2002

Основні функціональні обов'язки:

- Управління фінансовою функцією групи компаній

Ключова інформація

Професійна сертификація:

- Сертифікат аудитора серії "А" (2002),

- Сертификат професійного бухгалтера САР (2007).

Основні професійні навички:

- Фінансовий менеджмент,

- Стратегічне планування та аналіз,

- Cash-management,

- Фінансовий аналіз,

- Бюджетування та фінансове планування,

- Інвестиційний аналіз,

- Внутрішній контроль та ризик-менеджмент,

- Управлінський облік та управлінська звітність,

- Бухгалтерський облік та фінансова звітність (П(с)БО, МСФЗ),

- Внутрішній аудит (IA),

- Податкове (локальне) право,

- Податкова система ЄС,

- Цивільне (локальне) право

Облікові та інші програмні продукти:

BAS ERP,

1С УВП, УТП,

Symfonia finanse i ksiegowosc,

MS office

Навчався в 1 закладі

Національний транспортний університет

Економічний факультет

1995

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

ЦСН "ПРОКОМ"

2025

BAS erp 2.5 "Оперативний контур прикладного рішення"

Anti Froud forum, XVIII, XIX, ХХ CFO-forum (2019-2021)

2021

CFO-club

Summer's logistic camp

2018

KLS

курс - особливості експорту до країн Євросоюзу, сертифікат (2017-2018)

2017

EdEra

семінари («МСФЗ на практиці», «Оподаткування в Нідерландах, Латвії, Кіпрі», «Закон Кіпру «Про міжнародні трасти») (2014-2016)

2016

KPMG

сертифікований курс «Ведення бухгалтерського та податкового обліку у прикладному рішенні «1С:УПП 8 для України» (2010, 2014)

2014

Ін-Агро

семінар «Зовнішнє та внутрішнє тестування ефективності функції внутрішнього аудиту»

2012

E&Y 

семінари (“Кращі практики внутрішнього аудиту”, “модель COSO ERM”, “модель COSO IC”, “Профілактика шахрайства”, CIA) (2009-2011)

2011

PWC 

системи менеджмента якості (ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007)

2010

Bureau Veritas Ukraine 

МСФО, аудиторська практика (2007-2010)

2007

тренінг-центр «Статус»

Додаткова інформація

Рекомендації

Рекомендації та іншу додаткову інформацію гтовий надати за необхідністю

Мета

Реалізувати власні знаня та досвід на посаді фінансового керівника компанії чи групи компаній

Ігор Володимирович

Фінансовий директор

Київ

Печерський район

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 9 годин тому