Працював в 14 компаніях 26 років 1 місяць
Інше, IT, Реклама та PR-послуги
Game-designer
Endorphina
Інше
1 рік 1 місяць
01.2024 - 01.2025
Game-designer
Urmobi
IT
1 рік 1 місяць
01.2023 - 01.2024
Lead game - designer
Appside games
IT
2 роки 1 місяць
01.2021 - 01.2023
Lead game - designer
SoFarSoFan
IT
2 роки 1 місяць
01.2019 - 01.2021
Game design (gdd, lore, level design, balance), concept/2d - art, ui/ux проекти: Sugar farm: Party hard (farm)
Game-designer
Social quantum
IT
2 роки 1 місяць
01.2017 - 01.2019
2d - artist, art - director
Whaleapp
IT
1 рік 1 місяць
01.2016 - 01.2017
Lead game - designer
Rokitt dynamix (io - tahoe)
IT
2 роки 1 місяць
01.2014 - 01.2016
Game - designer, concept/2d - artist, ui/ux - artist
Clonefish
IT
1 рік 1 місяць
01.2013 - 01.2014
2d - artist, ui/ux - artist
Playtika
IT
1 рік 1 місяць
01.2012 - 01.2013
Concept/2d - artist
Social quantum
IT
2 роки 1 місяць
01.2010 - 01.2012
Постановник, реквізитор, костюмер
Кінокомпанії "упс", "pronto - film production"
Інше
1 рік 1 місяць
01.2009 - 01.2010
Засновник студії, художник
Студія аерографії та тюнінгу "асса"
Інше
2 роки 1 місяць
01.2007 - 01.2009
Художник - виробник зовнішньої реклами
Ра "Міст"
Реклама та PR-послуги
6 років 1 місяць
01.2001 - 01.2007
Художник - виробник зовнішньої реклами
Ра "Еліком - сервіс"
Реклама та PR-послуги
2 роки 1 місяць
01.1999 - 01.2001
Ключова інформація
Photoshop, Unity, Git, Jira, Asana, Monday, Confluence, Animstudio, Icofx
Результатами набутого досвіду є:
1. адекватний аналіз тенденцій ігрового ринку;
2. легкість у генерації ідей та концепцій;
3. впевнена естімація та планування.
Своїми не малими якостями вважаю: невтомну фантазію, прагнення до професійного зростання, відданість справі, стресостійкість, ініціативність.
Навчався в 3 закладах
ХДТУ
Web - дизайн
2004
Центр Освіти Молоді
Бухгалтерія
2003
Міжрегіональна академія управління персоналом
Психологія та соц.аналітика
2000
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Додаткова інформація
Спеціалізація
Game designer - останні 12 з 15-ти років у геймдеві переважно присвячені гейм-дизайну.
Основні складові USP моєї ролі:
а) креативний ГД: фонтаную ідеями, імпровізую рішеннями, та підтримую наратив у кожній деталі;
б) малюючий ГД: спільно з підготовкою для команди скетчів і мокапів, моя робота над концептами базується на візуалізації - що забезпечує цілісний зв'язок механік, ЛОРа, балансу та загальної подачі.
Досвід роботи зачіпає практично всі етапи реалізації проектів: аналіз ринку, концепт механік та фіч, прототипування, ЛОР та копірайтинг, баланс та монетизацію.
Супутні скіли:
Concept/2D - скетчі/розкадрування, персонажі/пропси, іконки, pos-матеріали, креативи;
Animation - бачення та розуміння реалізації анімацій та VFX;
UI/UX - мокапи та ескізи, CJ-карти, юзабільність та нативність у розробці інтерфейсів.
Віктор Олегович
Віктор Олегович
Game-designer

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому