Працювала в 6 компаніях   9 років 7 місяців

Послуги для населення - інше, Інше, Медіа / ЗМІ

Керуюча

Помаз в.в., фоп

Послуги для населення - інше

8 місяців

05.2025 - до теперішнього часу

Організація повного циклу роботи студії: адміністрування, графіки, комунікації з клієнтами керування командою: підбір, адаптація, мотивація та контроль тренерів і персоналу впровадження системи обліку клієнтів та контролю якості обслуговування розробка та впровадження акцій, подарункових сертифікатів і програм лояльності ведення клієнтської бази, crm, аналітики відвідувань та продажів комунікація з клієнтами: вирішення конфліктів, збір зворотного зв язку робота з соцмережами спільно з маркетологом: сторіс - плани, залучення лідерів думок, організація зйомок координація таргетованої реклами, бартера, співпраця з блогерами підготовка звітності та аналіз фінансових показників

Директор

Фоп тітаренко я.о

Інше

6 років

01.2020 - до теперішнього часу

Повна відповідальність за управління бізнесом, включаючи розробку стратегії розвитку та планування діяльності. ведення фінансового обліку: контроль за надходженнями та витратами, складання бюджету та забезпечення прибутковості бізнесу. управління запасами: планування закупівель, контроль наявності товарів, робота з постачальниками, оптимізація обсягів товарних залишків. стратегічний маркетинг: розробка та впровадження акцій, рекламних кампаній, просування магазину для збільшення потоку клієнтів. побудова та підтримка відносин з постачальниками, переговори щодо умов співпраці, пошук нових партнерів. управління персоналом: підбір, навчання, мотивація та контроль роботи співробітників. створення та впровадження стандартів обслуговування для підвищення якості сервісу та задоволення клієнтів. аналіз ринку та конкурентів для впровадження актуальних тенденцій і нових продуктів. ведення звітності та аналіз ключових показників ефективності (kpi) для покращення бізнес - процесів

Керуючий

Ассоль, корсунь - шевченківський

Інше

1 рік 2 місяці

10.2020 - 11.2021

Управління персоналом (планування робочих графіків, контроль виконання завдань, оцінка результатів роботи) . підбір, навчання та адаптація нових співробітників. проведення інвентаризації та контроль товарних залишків. оптимізація внутрішніх процесів для підвищення ефективності роботи магазину. розробка та впровадження маркетингових кампаній для збільшення продажів. контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій. підтримка порядку в торговельному залі та контроль викладки товарів (мерчендайзинг) . робота з постачальниками: замовлення товару, контроль якості та термінів поставок. аналіз продажів і підготовка звітів для керівництва. впровадження заходів для підвищення задоволеності клієнтів та зростання їхньої лояльності. забезпечення дотримання стандартів безпеки праці та санітарних норм. управління касовими операціями, контроль за виконанням фінансових транзакцій. своїми досягненнями вважаю збільшення оборотів магазину, підвищення рівня задоволеності клієнтів, оптимізації процесів управління запасами та підвищенні продуктивності персоналу. також, сприяла збільшенню відвідування магазину, покращенні репутації бренду для підвищення конкурентоспроможності магазину на ринку

Консультант з продажу

Ассоль, корсунь - шевченківський

Інше

1 рік 6 місяців

04.2019 - 09.2020

Консультування клієнтів щодо асортименту товарів, надання допомоги у виборі відповідного продукту. проведення розрахунків з покупцями: оформлення покупок, робота з касовою технікою, ведення касової документації. виконання планів продажів, участь у реалізації стратегій для збільшення обсягів продажу. інформування постійних клієнтів про спеціальні пропозиції, акції та новинки магазину. забезпечення порядку в торговельному залі та викладка товару відповідно до стандартів мерчендайзингу. підтримка високого рівня обслуговування клієнтів для забезпечення їхньої задоволеності та повернення до магазину. робота з програмним забезпеченням для обліку продажів і звітності

Журналіст, редактор

Урожай, корсунь - шевченковский

Медіа / ЗМІ

2 роки 3 місяці

04.2018 - 06.2020

Підготовка журналістських матеріалів: проведення досліджень, збір інформації з різних джерел, інтерв ю з експертами та героями матеріалів. написання статей, репортажів та новинних матеріалів на актуальні теми для друкованого та онлайн - видання. взаємодія з редакторською командою та керівниками відділів для планування редакційного контенту. редагування текстів, забезпечення точності фактів, перевірка граматики та стилю. створення контенту, що відповідає редакційним стандартам та політиці видання. залучення нових тем для публікацій через аналіз суспільних настроїв та нових тенденцій у змі. розвиток відносин із джерелами інформації для отримання ексклюзивних матеріалів та інтерв ю. контроль за дотриманням термінів випуску матеріалів і координація з іншими відділами для своєчасної публікації

Оператор call - центра

Спільні покупки

Інше

1 рік 10 місяців

06.2016 - 03.2018

1. прийом вхідних дзвінків. відповідати на дзвінки від клієнтів, надавати консультації щодо продукції та послуг інтернет - магазину. 2. обробка замовлень. приймати та обробляти замовлення клієнтів по телефону, електронною поштою або через чат. 3. допомога клієнтам вирішувати проблеми, пов язані з їхніми замовленнями, включаючи повернення, обміни та скарги. 4. надавати інформацію про наявність товарів, умови доставки, оплати та гарантії. 5. підтримувати високий рівень обслуговування клієнтів для забезпечення їхньої задоволеності та лояльності. 6. вести точний запис дзвінків, запитів клієнтів та їхніх рішень у crm - системі. 7. співпрацювати з іншими відділами (склад, логістика, маркетинг) для вирішення запитів клієнтів. 8. приймати та обробляти скарги клієнтів, забезпечуючи їхнє своєчасне вирішення. 10. пропонувати клієнтам додаткові товари та послуги для збільшення продажів

Ключова інформація

1с, комунікабельність, знання офісних програм, підбір персоналу, ведення документації, банківські програми, здатність до навчання, уміння аналізувати, управлінські навички, ms excel, ms word, ведення crm, неконфліктність, упаковка профілю в instagram, google docs, adobe acrobat reader, wordpress, canva, grammarly, user bitrix24, user chatgpt

Навчалась в 1 закладі

Чну імені б. хмельницького

Видавнича справа та редагування

506, 2017

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Автентифікація клієнтів при оформленні кредитних продуктів

2020

Споживче кредитування

2020

Формування пакету документів по кредиту

2020

Новітні технології, інновації і переваги модельного ряду

2019

Оператор комп'ютерного набору

2010

Яна

Project - менеджер, операційний директор, керівник проєкту, керуюча менеджер проєктів, керуючий мага

Корсунь-Шевченківський

Готовий переїхати: Івано-Франківськ

40 000 грн

31 рік

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому