Працював в 6 компаніях   7 років 5 місяців

Освіта, Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail

Вчитель інформатики

Корсунь-Шевченківський ліцей Корсунь-Шевченківської міської ради

Освіта

1 рік 4 місяці

09.2024 - до теперішнього часу

Бізнес-девелопер

Воронін А.С., ФОП

Будівництво

1 рік 1 місяць

08.2023 - 08.2024

Досягнення:

Виконання та перевиконання планів продажів у 4 магазинах побутової техніки, сантехніки та меблів, а також у 2 торгових центрах з розширеним асортиментом (включаючи будівельні матеріали).

Здійснення прямих продажів ключовим клієнтам та участь у B2B-переговорах.Організація та проведення системного навчання персоналу (понад 50 працівників), включаючи тренінги з продажів, стандартів обслуговування та знання продукту.Ведення первинної бухгалтерської документації для декількох торгових точок.Робота з касовими апаратами та контроль правильності проведення касових операцій.Ведення щоденних касових звітів по магазинах та контроль фінансової дисципліни.Активна робота з програмою 1С: підприємство – облік товарів, контроль складських залишків, формування звітності.Регулярний аналіз ключових показників діяльності магазинів (товарообіг, прибутковість, середній чек, кількість покупців).Оцінка ефективності роботи персоналу, впровадження систем мотивації на основі KPI.Розробка та впровадження щомісячних планів дій для досягнення цільових показників продажів.Повний контроль всіх операційних процесів: прийом товару, викладка, обслуговування клієнтів, логістика, рекламації, інвентаризації.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Управління 4 магазинами побутової техніки, сантехніки та меблів, а також 2 торговими центрами. Проведення прямих продажів ключовим клієнтам і участь у B2B-переговорах. Організація системного навчання персоналу (50+ працівників), включаючи тренінги та ведення бухгалтерської документації. Аналіз та контроль ключових показників діяльності магазинів, впровадження систем мотивації на основі KPI. Контроль операційних процесів: прийом товару, обслуговування клієнтів, логістика, рекламації, інвентаризації.

  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Директор магазину

    АССОЛЬ

    Торгівля роздрібна / Retail

    2 роки 8 місяців

    12.2020 - 07.2023

    Виконання плану продажів магазину
    Прямі продажі,
    Навчання персоналу,
    Ведення бухгалтерської документації,
    Робота з касовим апаратом,
    Ведення касових звітів,
    Робота з програмою 1С,
    Аналіз показників діяльності магазину
    Аналіз ефективності персоналу
    Складання планів дій по досягненню планових показників
    Контроль всіх робочих процесів в магазині

    Продавець-консультант( кредитний спеціаліст)

    АССОЛЬ

    Торгівля роздрібна / Retail

    5 місяців

    08.2019 - 12.2019

    Проведення консультацій і продаж товарів, які пропонує компанія;
    Формування лояльності клієнтів, за рахунок професійних консультація та дотримання внутрішніх стандартів;
    Виконання особистих планових показників;
    Участь в бізнес-процесах магазину;
    Відповідати за порядок ввіреній зоні відповідальності в магазині.

    Адміністратор сервісів

    Фокстрот

    Торгівля роздрібна / Retail

    1 рік

    09.2018 - 08.2019

    Продаж додаткових сервісів та послуг,
    Налагодження та підготовка техніки до експлуатації, контроль підтримки високого рівня продажів консультантів магазину додаткових сервісів.

    Учитель інформатики

    Гарбузинська ЗОШ 1

    Освіта

    1 рік

    09.2017 - 08.2018

    Ключова інформація

    • Професійні навички:
    • вміння досягати поставлених цілей
    • цілеспрямованість та зацікавленість в успіху організації
    • вміння управляти власними емоціями, витриманість у складних

    ситуаціях

    • авторитет в колективі, підвищення професійного та особистісного

    рівня кожного працівника і колективу в цілому

    • вміння працювати в команді

    Навчався в 2 закладах

    УДПУ імені Павла Тичини

    Факультет інженерно-педагогічної освіти

    2021

    Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

    Середня освіта (Трудове навчання та технології)

    Умань, 2019

    Володіє мовами

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Тренінги "Samsung КБТ"

    Киев, 2019

    Тренінги "Samsung ТВ"

    Киев, 2019

    Тренінги "Samsung IT"

    Киев, 2019

    Тренінг "робота з запереченнями"

    Черкассы, 2019

    Тренінг Whirlpool

    Киев, 2019

    Тренінг Philips

    Черкассы, 2019

    Тренінги з продажу послуг та сервісів

    Черкассы, 2018

    Додаткова інформація

    Про себе

    Я відповідальна, цілеспрямована людина з досвідом роботи в управлінні магазинами та торговими центрами, які займались продажем побутової техніки, сантехніки, меблів і будівельних матеріалів. Вмію організовувати роботу команди, приймати рішення в складних ситуаціях та досягати поставлених цілей.Добре розумію, як працює бізнес, вмію аналізувати показники та покращувати результати. Легко знаходжу спільну мову з людьми, що допомагає будувати згуртовану та ефективну команду.

    Особисті якості

    Вмію керувати людьми та працювати в команді

    Відповідальний і надійний

    Спокійно реагую на стресові ситуації

    Завжди прагну розвитку та нових знань

    Комунікабельний, чесний, пунктуальний

    Є досвід відкриття нових магазинів з нуля.

    Водійське посвідчення

    Водійське посвідчення категорії B,С

    стаж водіння понад 8 років(кожного дня за кермом),

    є власний автомобіль

    Готовий до відряджень

    Комп'ютерні навички

    Впевнений користувач ПК, досвід роботи з 1С, Excel, CRM-системами

    Захоплення

    Найбільше ціную час, проведений із сім’єю. Люблю подорожувати, відкривати нові місця та знайомитися з іншими культурами.

    Владислав Вадимович

    Регіональний директор

    Корсунь-Шевченківський

    30 000 грн

    27 років

    повна зайнятість

    Оновлено 2 місяці тому