Працював в 3 компаніях   7 років 2 місяці

Торгівля роздрібна / Retail, Банки

Фахівець з маркетингу

ФТД-РИТЕЙЛ

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

02.2024 - до теперішнього часу

Проведення комплексу маркетингових заходів з просування товарів в мережі магазинів.

Розробка ідей та реалізації маркетинг-акцій - покроковий план досягнення поставлених цілей.

Модерування всіх комітетів та збори для формування якісних маркетинг-пропозицій у мережі магазинів.

Створення та контроль маркетинг-календаря промо-активностей. Відстежування цінової політики та акцій конкурентів, розробка планів та протидій.

Проведення комітетів, робочих зустрічей для аналізу результатів.

Кейси:

Стратегія “Захоплення ринку” або “Максимізація трафіку”. Запуск нового формату та виходу в новий регіон. Фокусування на трафікові категорії, віддаючи пріоритет позиціям, які генерують трафік.

Стратегія “Помірне зростання”. Підтримка певного рівня промо-активностей. Постійне балансування між трафіковими і маржинальними категоріями, між трафіком і зростанням середнього чеку.

Стратегія “Максимізація доходу”. Основний фокус робився на маржинальні категорії. Інвестиції в ціну були мінімальні.

Стратегія зростання середнього чеку. Акції: ОПАЧА! Розпродаж з усіма плюсами. Знижки до -50%.Кампанія: КАРТКА ОНЛАЙН: Додаткова знижка до -5% за оплату картою онлайн.

Кампанія: ХОЧ! Пропозиції тижня. Знижки до -60%.

Кампанія: ХОЧ! топ гаджети за круту ціну.

Кампанія: ФОКСОНЕМО! Замовляй – Безкоштовна доставка!

Менеджер з маркетингу

УАНПРАЙС РІТЕЙЛ ГРУПП

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 7 місяців

07.2021 - 02.2024

Розробка, керування програмами просування торгових брендів в мережі магазинів.

Активна робота та взаємодія з категорійними менеджерами для підвищення ефективності торгових точок та росту продажів.

Складання та управління трейд-маркетинговими бюджетами.

Організація маркетингових заходів (акції, промо-кампанії, івент-заходи).

Планування акційних пропозицій, запуск та контроль, аналіз ефективності та підготовка звітності після завершення активності. Планування та координування роботи запуску промо-акцій, аналіз та відбір акційних товарів для торгових точок, ведення промо-календаря.

Кейси:

Стратегія “ПРОКАЧКА“ наявної та планової доставки широкого асортименту товару з мережі магазинів.

Стратегія “НАДШВИДКА ДОСТАВКА“ товару під брендом Ван –перший.Кампанія: ПУШ ЦІНА на касі (кожну неділю).

Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ КОЖНОГО РАНКУ! Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку – 50% (кожні 2 неділі).

Кампанія: ПРИКОЛЬНІ ЗНИЖКИ (кожні 2 неділі) Критичні точки Супер пропозиція у ТОП лідерах у категорії. Зниження ціни до конкурентів. Фокусні заходи для СТМ та виробництва смаколиків.

Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ. Стимуляція продажів, знайомство покупців з новинками, поліпшення думки про товари. Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку.

Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ЛІТО. ВАНПРАЙС OPEN FEST! Для впливу на думку покупців про товар, формування позитивного іміджу.

Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ДРАЙВОВА ОСІНЬ З ВАНПРАЙС! Для розвитку фокусних категорій, території свят та фестивалів.

Менеджер з маркетингу

УБРР БАНК

Банки

3 роки 4 місяці

03.2018 - 07.2021

Розробка та планування в медіа стратегії Банку: складання і ведення річного контроль / бюджету реклами; участь відділу в складанні перспективних та поточних планів рекламних кампаній, координація проведення рекламних кампаній, визначення переліку ЗМІ відповідно до цільової аудиторії рекламної кампанії.

Медіа-планування: контроль реалізації медіа плану; відстеження за розміщенням реклами в ЗМІ.

Рекламні заходи: проведення спеціалізованих виставок, акцій продуктового ряду Банку.

Брендинг: співпраця з дизайнерами, здійснення розробки дизайну та організація виготовлення іміджевої та сувенірної продукції.

Підвищення пізнаваності: лояльність до бренду Банку; забезпечення та дотримання єдиного фірмового стилю у всіх засобах реклами.

Маркетинг: аналіз рекламних носіїв, визначення нових та підтримка постійних контактів з ними; аналіз медіа- переваг; аналіз ефективності проведених маркетингових заходів, аналіз реклами конкурентів, аналіз промо-акцій конкурентів.

Надання звітів із рекомендаціями.

Кейси:

Кампанія: КРЕДИТ ГОТІВКОЮ НА БУДЬ ЯКІ ПОТРЕБИ! Кредитні картки: купуй без обмежень.

Кампанія: КУПУЙ ВИГІДНО – ОТРИМАЙ БІЛЬШЕ ЩОДНЯ! Кешбек до 6%.

Кампанія: ТИСНУТЬ КРЕДИТИ? ВИГІДНО ПЕРЕКРЕДИТУЙСЯ! Програма рефінансування.

Кампанія: ПЕРЕКАЗУЙ КРЕДИТНІ КОШТИ. Лише 2%.Кампанія: зручний інтернет банкінг EBRD! Зарплатний проєкт - керуйте фінансами 24/7.

Кампанія: КОМУНАЛКУ ОПЛАТИ – КЕШБЕК БЕРИ! ВКЛАДИ! Єдина каса для всіх платежів.

Кампанія: СПЕКОТНА ДЕПОЗИТНА ПРОПОЗИЦІЯ! Вклад Прибутковий – 0,5% за кожну пролонгацію.

Кампанія: СВЯТКОВІ ВІДСОТКИ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ! До вкладу +2,9%.Кампанія: ЗВІЛЬНІТЬСЯ ВІД БАНКОМАТОЗАЛЕЖНОСТІ! Сплачуйте VISA, отримуйте 50 грн кешбек.Кампанія: ОНЛАЙН-ДЕШЕВШЕ! VISA.

Кампанія: НОВА ПОШТА Партнерські проєкти: Перераховуй після-оплату за фіксованим тарифом.

Ключова інформація

Уміння працювати з інформацією, аналізувати та систематизувати її.

Уміння доводити та захищати підготовлені матеріали.

Уміння швидко мислити і приймати рішення, нести відповідальність.

Здатність пріоритезувати та розподіляти завдання.

Уміння аналізувати інформацію і робити висновки.

Вміння працювати оперативно, креативно та якісно.

Самоорганізація та дотримання дедлайнів.

Відповідальний, креативний, про- активний.

Навчався в 1 закладі

Київський Інститут Реклами

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ (менеджмент з маркетингу та адміністрування). МАРКЕТИНГ (управління маркетингу та реклами).

Київ, 2013

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Зовнішньоекономісна діяльність

Київ, 2009

Підготовку фахівців для рекламної індустрії таких спеціальностей:"МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ” (маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в рекламній області); "ДИЗАЙН" (графічнийдизайн і реклама, комп'ютерна графіка, Wев-дизайн, дизайн середовища, промисловийдизайн).

Отримав повну вищу освіту за спеціальністю підготовки "Менеджмент організацій та адміністрування" та здобув кваліфікацію магістр з менеджменту в галузі маркетингової діяльності.

Додаткова інформація

Досвід

Досвід роботи в сфері маркетингу.

Знання інструментів маркетингу, каналів просування продукту/бренду: offline/on-line.

Досвід оцінки ефективності маркетингових інструментів.

Досвід роботи в складанні ТЗ на підрядників для розробки трейд-ресурсів, рекламних та графічних матеріалів, креативних концепцій, інформаційних матеріалів для торгової мережі.

Досвід планування, керування та реалізація діяльності Off-Trade та комунікаційних проєктів.

Знання інструментів просування в каналах комерційних комунікацій. Розуміння інструментів комунікацій з клієнтами, знання особливостей роботи в маркетинговій та рекламній області.

Розуміння впливу маркетингової активності на рівень продажів.

Василь Миколайович

Маркетолог

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

50 000 грн.

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому