Працювала в 3 компаніях 10 років 3 місяці
Державний сектор, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Банки
Начальник відділу
Запорізька міська рада
Державний сектор
2 роки 10 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
• Керівництво діяльністю підрозділу компанії
• Розробка стратегії та планів розвитку відділу
• Встановлення цілей та завдань для співробітників
• Моніторинг виконання планів та оцінка результатів роботи
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Підготовка звітів та аналітичних матеріалів для вищого керівництва
• Забезпечення ефективної комунікації всередині колективу та з іншими підрозділами
• Участь у стратегічному плануванні та розвитку компанії
• Розробка стратегії та планів розвитку відділу
• Встановлення цілей та завдань для співробітників
• Моніторинг виконання планів та оцінка результатів роботи
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Підготовка звітів та аналітичних матеріалів для вищого керівництва
• Забезпечення ефективної комунікації всередині колективу та з іншими підрозділами
• Участь у стратегічному плануванні та розвитку компанії
Керуючий мережі магазинів
Лучіано / Кордонська С.Ю., ФОП
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
8 місяців
05.2021 - 12.2021
• Керівництво та координація роботи мережі магазинів
• Розробка та впровадження стратегій розвитку
• Контроль за виконанням фінансових показників
• Підготовка звітності та аналітики
• Розв'язання конфліктних ситуацій
• Контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів
• Розробка та впровадження стратегій розвитку
• Контроль за виконанням фінансових показників
• Підготовка звітності та аналітики
• Розв'язання конфліктних ситуацій
• Контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів
Провідний фахівець з обслуговування малих корпоративних клієнтів
Ат пумб
Банки
6 років 9 місяців
10.2013 - 06.2020
У своїй практиці я забезпечував комплексне обслуговування малих корпоративних клієнтів, координуючи їх потреби та вимоги. Ретельно аналізував фінансовий стан клієнтів, розробляючи індивідуалізовані фінансові стратегії. Завдяки професіоналізму та ефективним комунікаційним навичкам зміцнив стосунки з клієнтами та досягнув успішних результатів. Активно співпрацював з іншими відділами компанії для вирішення питань клієнтів та покращення сервісу.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключова інформація
Знання комп'ютера , програм впевненний користувач пк , всіх базових необхідних програм та додатків , які використовує офісний працівник.
Багатий досвід проведення переговорів, вміння швидко приймати рішення. Позитивний досвід запровадження нових напрямків та стратегій розвитку.
Практичний досвід в реалізації нововведень, адаптація та навчання спеціалістів. вкажіть ваші
• Лідерські якості
• Організаційні навички
• Комунікативні навички
• Навички управління персоналом
• Аналітичне мислення
Багатий досвід проведення переговорів, вміння швидко приймати рішення. Позитивний досвід запровадження нових напрямків та стратегій розвитку.
Практичний досвід в реалізації нововведень, адаптація та навчання спеціалістів. вкажіть ваші
• Лідерські якості
• Організаційні навички
• Комунікативні навички
• Навички управління персоналом
• Аналітичне мислення
Навчалась в 2 закладах
Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний інститут бізнесу"
Оцінка в матеріальній формі
Київ, 2008
Запорізький національний університет
Журналістика
Запоріжжя, 2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
Захоплююсь кінологією , маю собак шоу - класа , активно ведемо виставкову діяльність
Юлія Сергіївна
Юлія Сергіївна
Керівник підрозділу

Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 6 днів тому