Працював в 6 компаніях   6 років 5 місяців

HR, Інше, Будівництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail, Нерухомість та Девелопмент

Chief Operating Officer

Europe Service

HR

3 роки 4 місяці

01.2022 - до теперішнього часу

Працевлаштування за кордоном, 6 філіалів у різних містах. 100 співробітників, 70% з яких менеджери з продажу

Основні обов’язки
• Створення бізнес-процесів з 0. Їх опис, впровадження, оптимізація та автоматизація
• Розробка орг. структури компанії та написання посадових інструкцій
• Розробка KPI та систем мотивації для всіх співробітників
• Створення відділів з 0 (Маркетинг, HR, Продажі, Фінанси, Підтримка, Контроль якості)
• Побудова BI аналітики / дашбордів в реальному часі та регулярної звітності для кожного відділу та C-level
• Проведення співбесід, найм та адаптація на керівні та нові посади
• Розробка програми адаптації, навчальних матеріалів та впровадження LMS-системи
• Впровадження і підтримка регулярного менеджменту, як з Head рівнем, так і у відділах. Перевів компанію на роботу з завданнями в CRM
• Впровадження CRM системи на 100 співробітників, розробка воронок, автоматизацій та інтеграцій
• Впровадження SIP-телефонії з FMC та корпоративного месенджера, перевів всі процеси спілкування в один простір
• Впровадив фінансову звітність та управлінський облік з 0 (P&L, Cash flow, Balance)
Досягнення
• Збільшили продажі на 10% за 2 роки, шляхом впровадження CRM та покращенню процесів продажу та сервісу.
• Знизили ціну залучення клієнта в 2 рази.
• Впровадили пакети послуг, що дало збільшення виручки на 5% в перший місяць.
• Збільшення повторних продажів, в 3 рази.
• Інтегрував CRM з базами роботодавців, що зменшило час на реєстрацію клієнтів з 20 хв, до 1 кліку.
• Підняли ціни в 2,5 рази за 3 роки, не втративши кількість клієнтів.
• Підняли оцінку у відгуках компанії з 2,7 до 4,5 за 1 рік.
• Зменшили на ?8 годин, час керівника на навчання 1 стажера.
• Зменшили в 10 разів кількість пропущених дзвінків без відповіді, час реакції напропущені до 10 хвилини, швидкість розбору нової заявки до 5 хвилин

Curator / Project Lead

Креативна Січ

Інше

1 рік 7 місяців

06.2023 - 01.2025

Волонтерська креативна допомога для українських благодійних фондів та організацій. А також збір коштів на потреби війська. Серед відомих проектів, з якими ми співпрацювали: Повернись живим, Спільнота родин Оленівки, UAnimals, A4U (державна програма з питань Євроінтеграції), YaTaka, Veterans Alliance.
Основні обов’язки
• Регулярний менеджмент
• Написання брифів та тех. завдань
• Підтримка інфраструктури
• Ведення проєктів
Як Project Lead
• Планування: створення планів проектів, визначення пріоритетів та строків
• Організація: розподіл ролей у команді, управління ресурсами та забезпечення процесів
• Комунікація: взаємодія зі стейкхолдерами та командою, надання оновлень, управління очікуваннями
• Контроль: забезпечення якості виконання, дотримання строків
• Розв’язання проблем: виявлення та усунення ризиків, вирішення конфліктних ситуацій

Marketing Consultant, проєктно

Пространство

Будівництво

4 місяці

09.2021 - 01.2022

Будівельна компанія з понад 10 активними проєктами.
Основна ціль: підготувати маркетинг систему, для переходу на франшизу з уніфікованим та частково централізованим маркетингом
• Створення структури відділу маркетингу та Roadmap
• Створення маркетинг-стратегії та медіаплану під кожний проект
• Найм персоналу• Побудова системи наскрізної аналітики
• Розробка маркетингових матеріалів: презентацій, каталогів, розсилок під кожний проєкт
• Робота з бренд агенцією по створенню бренду та запуску рекламної кампанії

Head of marketing

Mario's Trattoria

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

9 місяців

01.2021 - 10.2021

Ресторанний холдинг, включаючий мережу ресторанів, бар, сайт доставки та пивоварню.
• Розробка маркетинг-стратегії та медіаплану для ресторанів та доставки
• Планування бюджету з прорахунком виходу на самозабезпечення доставки
• Аналітика продажів із сайту та створення плану розвитку
• Регулярна звітність: маркетинг, якість сервісу, замовлення з сайту, івенти та акції
• Робота з підрядниками SEO / PPC / SMM / Розробники / Дизайнери / Фотографи / Поліграфії. Створення ТЗ, контроль виконання та результатів
• Проведення акцій та івентів
• Розробка пропозицій з продажу залишків
• Запуск реклами Meta ads
• Розсилки: Viber / Email / SMS
• Робота з доставками Rocket та Bond
• Створення Телеграм-бота, для онлайн-замовлень

Marketing Manager

Чудо острiв, мережа дитячих супермаркетiв

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

01.2020 - 01.2021

Deputy Head of Marketing

Victory Gold, Real Estate Group

Нерухомість та Девелопмент

11 місяців

06.2018 - 05.2019

Ключова інформація

CRM, Looker, Sheets, LMS, BPMN diagram.io, Docs Meta ADS, VolP, Office, Google Analytics

Навчався в 1 закладі

Одеський національний економічний університет

Факультет економіки та управління підприємництвом

Одесса, 2021

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Бюро продажів Крупкіна

2024

Менеджер з продажу, Керівник відділу продажів

LABA

2023

Оптимізація бізнес процесів, Директор з продажів, Google Sheets для бізнесу

SKVOT

2020

STRATEGY, Creative Copywriting

Fedoriv

2019

Папа бренду - Стратегія

РИБА

2019

Копірайтинг, сторітелінг та Письменницька майстерність

Додаткова інформація

Профіль

Створюю, оптимізую та автоматизую бізнес-процеси. Маю вивірений досвід в управлінні, маркетингу та аналітиці. Працював у сфері: послуг, нерухомості, HoReCa, доставки, ритейл та e-commerce.
Швидко засвоюю нову інформацію та інструменти. І впевнено вирішую складні завдання.

Євгеній

Операційний директор

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро

26 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому