Працював в 5 компаніях 8 років 8 місяців
Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги, Транспорт та Логістика, Послуги для бізнесу - інше
Менеджер з підбору та адаптації персоналу
Tuning Studio Vilex
Автомобільна промисловість та Автобізнес
5 років
11.2019 - 11.2024
• робота з власниками та з першими обличчями компанії з приводу формування посад, адаптація їхнього та мого бачення про стратегії найму;
• комунікація із внутрішніми замовниками, організація зустрічей;
• проведення телефонних, онлайн та особистих інтерв'ю;
• робота з різними сайтами з працевлаштування, соціальними та професійними мережами;
• робота з центрами зайнятості;
• оперативне закриття вакансій різних рівнів;
• адаптація новачків на кожному етапі проходження випробувального терміну;
• робота з CRM;
• ведення щотижневих та щомісячних звітів (формування та створення внутрішнього кадрового резерву).
Менеджер з підбору та адаптації персоналу
Retail Group
Торгівля роздрібна / Retail
5 місяців
12.2022 - 05.2023
• Активна робота з job-сайтами, соціальними та професійними мережами;
• Проведення телефонних, онлайн та особистих інтерв'ю з кандидатами;
• Комунікація із внутрішніми замовниками, організація зустрічей;?• Формування внутрішньої щотижневої звітності за результатами роботи.
Керівник відділу персоналу
Asgard Group
Реклама та PR-послуги
6 місяців
04.2019 - 10.2019
- робота з різними сайтами роботи;
- просування робочої сторінки в соціальних мережах;
- вдосконалення роботи відділу кадрів;
- створення стратегії пошуку;
- вивчення ринку праці;
- ведення щотижневих та щомісячних звітів (формування та створення внутрішнього кадрового резерву);
- робота з мотивацією;
- адаптація та підтримка персоналу.
Асистент керівника
Rhenus Logistics
Транспорт та Логістика
1 рік 9 місяців
06.2017 - 03.2019
- продаж логістичних послуг;
- консультування клієнтів щодо міжнародних перевезень, митно-брокерських послуг, складських послуг;
- надання комерційних пропозицій відповідно до запитів клієнтів;
- Укладання договорів з клієнтами;
- Робота в програмі CRM (Microsoft Dynamics 365);
- Робота з пакетом Microsoft Office 365: Word, Excel, PowerPoint та Outlook;
- Робота в 1С: Enterprise 8 (8.3.10.2299);
- Виконання щотижневих та щомісячних звітів на основі холодних дзвінків та оброблених запитів.
Маркетинг:
- надання реклами в журнали, газети, веб-сайти;
- пошук нових маркетингових партнерів;
- замовлення сувенірної продукції для клієнтів компанії;
- виконання щомісячних маркетингових звітів;
- виконання звітів на основі логістичних виставок
Менеджер з підбору та адаптації персоналу
Contact-Centre Solution
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 1 місяць
04.2016 - 05.2017
- Робота з різними сайтами роботи;
- Адаптація та підтримка персоналу;
- Створення правил, інструкцій, робочого графіку для працівників, дрес-код тощо;
- Формування та розвиток корпоративної культури;
- Підтримка позитивної робочої атмосфери в колективі;
- Аналіз потреб персоналу та замовлення стаціонарних, паперових та інших необхідних офісних предметів.
- Робота з сайтом компанії;
- Проведення тренінгів;
- Організація корпоративних заходів.
Ключова інформація
• Організованість
• Комунікаційні навички
• Організаційні навички
• Внутрішні комунікації
• Підбір персоналу
• Управління персоналом
• Розвиток бренду
Навчався в 1 закладі
Національний університет харчових технологій
Готельно-ресторанна справа
Київ, 2018
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Онлайн-курс «HR-директор» Катерини Бандуровської
Ольга
Ольга
HR-менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 6 годин тому