Працював в 1 компанії   1 рік

Торгівля роздрібна / Retail

Оператор колл центру

Світло

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

01.2025 - 12.2025

Під час роботи оператором колл-центру взаємодіяв з клієнтами, надавав їм інформацію та вирішував їх проблеми шляхом ефективного використання системи CRM. Забезпечував високий рівень обслуговування та вирішував конфліктні ситуації, використовуючи навички активного слухання та емпатії. Досягав поставлених цілей у сфері обслуговування клієнтів, що позитивно впливало на репутацію компанії. Активно співпрацював з командою та керівництвом для постійного вдосконалення процесів обслуговування.
  • Прийом вхідних дзвінків та консультування клієнтів
  • Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги
  • Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
  • Вирішення проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами
  • Дотримання сценаріїв розмови та корпоративних стандартів
  • Моніторинг та аналіз ефективності діяльності

Ключова інформація

1.Відповідальний
2.Дружелюбний
3.Готовий вчитися
4.Наполегливий
5.Стресостійкий
6. Організованість

Навчався в 2 закладах

Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Економічний/фінанси банківська справа

Чернівці, 2026

Чернівецьке вище комерційне училище ДТЕУ

кухар/кондитер

Чернівці, 2022

Іван Михайлович

Менеджер з обслуговування клієнтів

Чернівці

21 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому