Працював в 1 компанії 1 рік
Торгівля роздрібна / Retail
Оператор колл центру
Світло
Торгівля роздрібна / Retail
11 місяців
01.2025 - 12.2025
Під час роботи оператором колл-центру взаємодіяв з клієнтами, надавав їм інформацію та вирішував їх проблеми шляхом ефективного використання системи CRM. Забезпечував високий рівень обслуговування та вирішував конфліктні ситуації, використовуючи навички активного слухання та емпатії. Досягав поставлених цілей у сфері обслуговування клієнтів, що позитивно впливало на репутацію компанії. Активно співпрацював з командою та керівництвом для постійного вдосконалення процесів обслуговування.
- Прийом вхідних дзвінків та консультування клієнтів
- Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги
- Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
- Вирішення проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами
- Дотримання сценаріїв розмови та корпоративних стандартів
- Моніторинг та аналіз ефективності діяльності
Ключова інформація
1.Відповідальний
2.Дружелюбний
3.Готовий вчитися
4.Наполегливий
5.Стресостійкий
6. Організованість
2.Дружелюбний
3.Готовий вчитися
4.Наполегливий
5.Стресостійкий
6. Організованість
Навчався в 2 закладах
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Економічний/фінанси банківська справа
Чернівці, 2026
Чернівецьке вище комерційне училище ДТЕУ
кухар/кондитер
Чернівці, 2022
Іван Михайлович
Іван Михайлович
Менеджер з обслуговування клієнтів

Чернівці
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому