Працював в 1 компанії   15 років 9 місяців

Промисловість та Виробництво

Инженер механик

НКМЗ, ЧАО

Промисловість та Виробництво

15 років 9 місяців

06.2006 - 02.2022

Ключова інформація

Навички

Моделювання та скульптинг: Autodesk 3ds Max, Blender, ZBrush, Marvelous Designer, Rhinoceros/Matrix.

UV та оптимізація сітки: RizomUV, створення ефективних UV-розгорток, оптимізація полігональної сітки для рендеру та реального часу.

Текстурування та шейдинг: Substance Painter, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.

Рендеринг: Corona Render, V-Ray, Cycles.

Анімація та симуляції: анімація персонажів та об’єктів, фізичні симуляції, система частинок.

Підготовка моделей до 3D-друку: Materialise Magics.

Відеомонтаж та постобробка: Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro.

Досвід / Проекти

Створення 3D-моделей персонажів, одягу, ювелірних прикрас, предметів інтер’єру та середовищ. Розробка реалістичних матеріалів і текстур, підготовка моделей для візуалізацій та інтерактивних сцен. Анімація об’єктів і персонажів, робота з симуляціями для відео та інтро. Оптимізація моделей під рендеринг та інтеграцію в рушії.

Також маю невеликий досвід роботи з ігровим рушієм Unity та програмування мовою C#.

Портфоліо: https://www.behance.net/8f005118

Unity демо (експериментальні роботи):

https://kostyanych.itch.io/heating-experiment?secret=xnNqgZTEms5nizIOscnrcOe7ks

Контакти

Telegram: @kostyany41

Навчався в 1 закладі

Донбаська державна машинобудівна академія

Інженерна механіка

Кам'янське, Дніпропетровська область, 2005

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

вище середнього

Константин

3d artist, Unity 3D розробник

Кам'янське, Дніпропетровська область

20 000 грн

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому