Працював в 1 компанії 15 років 9 місяців
Промисловість та Виробництво
Инженер механик
НКМЗ, ЧАО
Промисловість та Виробництво
15 років 9 місяців
06.2006 - 02.2022
Ключова інформація
Навички
Моделювання та скульптинг: Autodesk 3ds Max, Blender, ZBrush, Marvelous Designer, Rhinoceros/Matrix.
UV та оптимізація сітки: RizomUV, створення ефективних UV-розгорток, оптимізація полігональної сітки для рендеру та реального часу.
Текстурування та шейдинг: Substance Painter, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.
Рендеринг: Corona Render, V-Ray, Cycles.
Анімація та симуляції: анімація персонажів та об’єктів, фізичні симуляції, система частинок.
Підготовка моделей до 3D-друку: Materialise Magics.
Відеомонтаж та постобробка: Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro.
Досвід / Проекти
Створення 3D-моделей персонажів, одягу, ювелірних прикрас, предметів інтер’єру та середовищ. Розробка реалістичних матеріалів і текстур, підготовка моделей для візуалізацій та інтерактивних сцен. Анімація об’єктів і персонажів, робота з симуляціями для відео та інтро. Оптимізація моделей під рендеринг та інтеграцію в рушії.
Також маю невеликий досвід роботи з ігровим рушієм Unity та програмування мовою C#.
Портфоліо: https://www.behance.net/8f005118
Unity демо (експериментальні роботи):
https://kostyanych.itch.io/heating-experiment?secret=xnNqgZTEms5nizIOscnrcOe7ks
Контакти
Telegram: @kostyany41
Навчався в 1 закладі
Донбаська державна машинобудівна академія
Інженерна механіка
Кам'янське, Дніпропетровська область, 2005
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
вище середнього
Константин
Константин
3d artist, Unity 3D розробник

Кам'янське, Дніпропетровська область
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому