Працювала в 7 компаніях   3 роки 2 місяці

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Операційний керівник

Atlantis travel tourism , ltd

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

В обов?язки входить:
- Організація та оптимізація роботи відділу
- Підбір персоналу
- навчання персоналу
- організація та ведення переговорів з постачальниками (онлайн/офлайн)
- контроль роботи співробітників(керування відділом із 5 людей)- аналіз ринку та
корегування стратегії роботи та розвитку продуктів
- робота з it-відділом (розробка та впровадження власної CRM)
- координація роботи між відділами
- прогнозування, формування та контроль планів продажу - контроль реалізації,
корегування бізнес стратегії
- ведення різноманітної звітності
- контроль роботи співробітників
- ділові відрядження
Досягнення:
- створення повного відділу та реорганізація роботи компанії
- розвиток продуктів відділу
- успішне ведення переговорів з постачальниками
- досягнення ефективної роботи відділу
- реалізація стратегій розвитку
Робота з програмами: google(sheets, mail, doc, презентації, calendar, meet), ALP, GP,
AMADEUS, zoom, trello, повний пакет Office | Microsoft 365,усі месенджери, chat GPT,
figma.

Операційний менеджер

Atlantis travel tourism , ltd

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 місяці

03.2024 - 05.2024

В обов?язки входило:
- налагодження операційних процесів роботи відділу
- адміністрування платформ бронювання
- пошук та обробка інформації
- ведення звітності відділу
- комунікація з постачальниками (оплаті, бронювання, звітність)
- робота з рекламними продуктами (розсилки у мейл та вотсап, ведення каталогу відділу)
- пошук та залучення нових постачальників
- комунікація між різноманітними підрозділами компанії
Досягнення:
- Оптимізація процесів роботи
- Створення нових продуктів та випуск їх у продаж
- налагодження комунікації між відділами
- напрацювання нової бази постачальників
- переведення на керівну посаду
Робота з програмами: google(sheets, mail, doc, презентації, calendar, meet), ALP, GP,
AMADEUS, zoom, trello, повний пакет Office | Microsoft 365,усі месенджери, chat GPT,
figma, responder.

Менеджер по туризму

Atlantis travel tourism , ltd

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 місяців

08.2023 - 02.2024

В обов?язки входило:
- прийом вхідних дзвінків b2b(95%)/ b2c(5%)
- допомога у підборі підходящого пакету для клієнта,
- продаж та оформлення санаторно-лікувальних туристичних послуг для мешканців
Ізраїлю
- оформлення документації по придбаним послугам
- бронювання та виписка авіаквитків
- бронювання готелів, трансферів на різноманітних платформах
- ведення звітних таблиць
Досягнення:
- досягнення плану продажів
- побудова гарної комунікації з агентами в короткий термін
- швидке та якісне обслуговування
- поїздки у рекламні тури з агентами
Робота з програмами: google(sheets, mail, meet), ALP, GP, AMADEUS, повний пакет Office |
Microsoft 365,усі месенджери.

Асистент керівника

Proviz

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 1 місяць

09.2022 - 10.2023

Компанія займалась оформленням гуманітарних та туристичних віз у Канаду та США.
Робота асистентом декількох керівників
особистих задач не мала, робота лише по проєкту.
Також на цій роботі мала досвід роботи у продажах, сервісі клієнтів, та управлінні
персоналом.
Обов?язки:
Швидкий пошук потрібної інформації, структурування у різні варіанти
представлення(таблиці, презентації, документ, короткий текст).
Ведення календарів та таск-менеджерів.
Оформлення документації.
Комунікація з клієнтами у месенджерах та телефоном.
Збирання потрібної інформації для анкет та подальше їх заповнення на сайті посольств
відповідної країни(англійською мовою)
Допродаж додаткових послуг.
Ведення звітності.
Навчання нового персоналу.
Комунікація з постачальниками.
Організація групових зустрічей.
Досягнення: Керівництво відділом сервісу, набуття корисного досвіду в асистуванні,
управлінні персоналом, навчанні персоналу.
Створення продуктів котрі вийшли в активну роботу компанії.
Отримання досвіду продажів, швидкого пошуку інформації та її структурування у різні
формати представлення.
Робота з програмами: google(sheets, mail, doc, презентації, calendar, meet) zoom, notion,
miro, CRM pipe drive, повний пакет Office | Microsoft 365, outlook, CRM AMO, усі
месенджери.
Причина звільнення: скорочення у компанії.

Оператор контакт - центру

Нова пошта , тов

Транспорт та Логістика

3 місяці

03.2022 - 06.2022

Обов?язки: Прийом дзвінків, обробка звернень, взаємодія з різноманітними підрозділами
компанії для вирішення питань з вантажем.
Досягнення: стресостійкість, комунікабельність, швидке вирішення проблемних ситуацій.
Звільнення: за власним бажанням

Кухонний працівник

Макдональдз юкрейн лтд

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 місяць

01.2022 - 02.2022

Обов’язки: робота на кухні.

Офіціант

Місцеве кафе

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

4 місяці

05.2020 - 09.2020

Обов?язки: Прийом та видача замовлень.
Досягнення: Стресостійкість, комунікабельність.
Звільнення: за власним бажанням.

Ключова інформація

ділове листування , ведення crm , google meet , google drive , google docs , google sheets , ms office , adobe photoshop , ведення документації , грамотна мова , знання офісних програм , instagram , ms powerpoint , ms outlook , організованість , привітність , оперативність , ведення соціальних мереж , доброзичливість , ms excel , здатність до навчання , користувач internet , ms word , користувач пк , користувач ос windows , самостійність , amadeus , адаптивність , висока працездатність , сумлінність , чесність , неконфліктність , бажання вчитися і розвиватися , комунікабельність , старанність , продуктивність , відповідальність , зосередженість , продаж b2b , продаж b2c , лідерство , управлінські навички , стратегічне планування , фінансове планування , управління командою , працьовитість

Навчалась в 1 закладі

Криворізький національний університет

Будівництво та цивільна інженерія

2025

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Вікторія

Операційний менеджер

Кривий Ріг

35 000 грн.

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 годину тому