Працювала в 3 компаніях   2 роки 11 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Project coordinator

Віденська кава

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

  • Координація робіт та процесів у рамках проекту
  • Ведення документації та підтримка організаційних питань проекту
  • Підготовка звітів та інформаційних матеріалів проекту
  • Контроль виконання завдань та дедлайнів у рамках проекту
  • Постійне вдосконалення методів та практик у сфері управління проектами
  • Участь у засіданнях та нарадах для обговорення питань проекту
  • Планування та організація засідань та інших подій проекту
  • Співпраця з іншими відділами та підрозділами компанії для підтримки та виконання проекту
  • Керівник проекту

    Шишка

    Торгівля роздрібна / Retail

    1 рік 5 місяців

    01.2023 - 06.2024

  • Планування та управління проектами
  • Координація роботи команди та розподіл завдань
  • Ведення проектної документації та звітності
  • Взаємодія з замовниками та підрядниками
  • Контроль бюджету проекту та фінансове планування
  • Організація зустрічей та презентацій проекту
  • Контроль за виконанням проектних робіт та дотриманням термінів
  • Аналіз результатів проекту та оцінка ефективності
  • Забезпечення якості виконання проекту та досягнення цілей
  • Administrator

    To Be

    Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

    2 роки 5 місяців

    01.2022 - 06.2024

  • Виконання різноманітних адміністративних завдань та обов'язків
  • Забезпечення організаційної підтримки та адміністративного обслуговування
  • Керівництво та управління документообігом та офісними процедурами
  • Реєстрація та архівування документів та інформації
  • Виконання пошукової та адміністративної роботи для різних відділів компанії
  • Підготовка та оформлення різних документів та звітів
  • Проведення організаційних заходів та зустрічей
  • Взаємодія з клієнтами та іншими стейкхолдерами
  • Дотримання корпоративних стандартів та процедур
  • Співпраця з іншими відділами для забезпечення взаємодії та ефективності роботи
  • Ключова інформація

    • Комунікативні навички
    • Гнучкість
    • Увага до деталей
    • Організаційні навички
    • Адміністратор офісу
    • Володіння ПК
    • Google Meet Google Sheets Microsoft( всі програми) Google WorkSpace( повне володіння всіма кейсами гугла)
    • Notion Todoist

    Навчалась в 1 закладі

    Торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету

    Журналістика

    Київ, 2026

    Володіє мовами

    Англійська

    поглиблений

    Іспанська

    нижче середнього

    Російська

    рідна

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    SMM -курс Меліси Садик

    Київ, 2023

    ведення сторінок в інстарамм, аналітика сторінок, писання текстів для постів, впровадження УТП для бізнесів 

    Додаткова інформація

    Громадська діяльність

    Будь ласка - скамерам не писати/дзвонити, я шукаю роботу тільки Дистанційно, і САМЕ цю вакансію - інші не розглядаю.

    Марія

    Особистий помічник керівника

    Київ

    30 000 грн.

    20 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 22 години тому