Працював в 4 компаніях 10 років 9 місяців
Архітектурні та дизайнерські бюро, Транспорт та Логістика, IT
Менеджер проектів
IK-Architects
Архітектурні та дизайнерські бюро
1 рік 2 місяці
07.2023 - 09.2024
Управління проєктами: Координація команди, контроль прогресу та комунікація зі стейкхолдерами (клієнти, архітектори, дизайнери, підрядники)в умовах одночасної розробки декількох проєктів, управління змінами та ризиками.
Закупівлі та комплектація інтер’єрів: Планування та організація закупівель. Пошук постачальників категорії FF&E (меблі, двері, освітлення, сантехніка тощо), будівельних та монтажних послуг (ОВіК, безпекова інженерія, відеонагляд та інше). Проведення перемовин та тендерів. Підбір товару та матеріалів згідно з специфікацією дизайн-проєкту, узгодження з дизайнерами та клієнтами.
Фінансовий та ризиковий контроль: Ведення звітності щодо витрат та бонусів, контроль оплат, логістики та якості.
Технічний контроль: Первина оцінка розробленої проєктної документації та контроль щодо відповідності процесу будівництва дизайн-проєкту та нормам.
Досягнення:
- Координував своєчасну розробку проєктної документації різних стадій та візуалізації для квартир, будинків та комерційних приміщень. Загалом більш ніж 15 клієнтів, включаючи закордонних замовників.
- Скоротив терміни розробки проєктів до 10% завдяки впровадженому графіку, контролю та вдосконаленій комунікації між учасниками.
- Покращив процес управління постачальниками, скоротивши витрати до 15%, забезпечивши своєчасне доставлення товарів категорії FF&E та послуг під час реалізації для 5+ проєктів, забезпечуючи відповідність дизайн-проєктам, строкам та задоволенню клієнтів.
- Оптимізував аналіз даних та пошук, систематизувавши базу постачальників на різні товари, матеріали та послуги.
Facility manager
LOGITY
Транспорт та Логістика
1 рік 4 місяці
03.2022 - 07.2023
- Проєктна діяльність: управління командою та підрядниками для проведення робіт, створення нових процесів та побудови інфраструктури в офісах компанії (Львів, Київ, Харків), включаючи відкриття нових офісів «під ключ».
- Закупівлі та постачання: планування та організація закупівель (комп’ютерна техніка та периферія, меблі, освітлення тощо), монтажних послуг. Пошук постачальників та проведення перемовин, контроль якості та дотримання контрактних умов. Планування бюджету згідно з потребами компанії.
- Організація обслуговування: координація та контроль робіт по підтримці та технічному обслуговуванню інфраструктури, обладнання та систем (IT інфраструктура, СКД, ОВіК, відеонагляд, пожежна безпека тощо).
- Облік ТМЦ: імплементація та контроль ведення програмного забезпечення, регулювання складських запасів.Фінансова звітність та контроль. Контроль документообігу та оплат згідно з договірними обов’язками. Складання звітності щодо витрат.
- Внутрішні та зовнішні комунікації: Підтримка та сервіс внутрішніх клієнтів, перемовини з орендарями, експлуатаційними компаніями, керуючими, адміністраторами БЦ тощо.
Досягнення:
- Впровадив програму Eqman для обліку ТМЦ в операційну діяльність компанії, що покращило управління активами, їхній облік, контроль і використання. В рамках впровадження програми керував командою з 5 осіб (системні та офісні адміністратори)
- Керував швидким запуском нових офісів компанії в Києві (2300 кв.м. для 250 співробітників) та Львові (2000 кв.м для 220 співробітників), що сприяло стабілізації бізнесу в умовах невизначеності.
- Організував підключення дизель-генераторів та ДБЖ у Києві та Львові для резервного живлення офісних приміщень компанії, забезпечивши безперервну операційну діяльність компанії.
- Своєчасно організував переміщення комп’ютерної, побутової техніки, меблів та іншого обладнання із харківського офісу в інші офіси компанії: Київ, Львів, Вроцлав (понад 1500 позицій).
- Покращив процес управління постачальниками, скоротивши витрати на 10% і забезпечивши своєчасне доставлення.
- Впровадив графік обслуговування наявного обладнання, що сприяло кращому плануванню бюджету, зниженню ризиків та задоволеності співробітників.
Administrative Lead of Service Department
GlobalLogic Ukraine
IT
5 років 9 місяців
05.2016 - 02.2022
- Управління командою: координація команди з 5 людей (технічні спеціалісти, охорона) для вирішення операційних та проєктних задач.
- Організація будівельно-монтажних робіт та технічна підтримка: створення та підтримка офісної інфраструктури приміщень на 8 поверхах БЦ, більш ніж 9000 кв.м для 1300 співробітників), включаючи вентиляцію та кондиціювання, безпекову інженерію, дизель-генератор, ДБЖ, меблі тощо.
- Закупівлі та постачання: планування та організація закупівель послуг, товарів та матеріалів. Проведення перемовин та тендерів. Формування замовлень. Контроль якості та дотримання контрактних умов.
- Планування бюджетів та фінансовий контроль: складання Сapex та Opex, створення звітності, аналіз витрат, контроль первинної документації та оплат.
- Внутрішні та зовнішні комунікації: координація та погодження з представниками менеджменту, delivery, IT, HR, Finance, PR, орендодавцями тощо.
- Просторове планування: організація та адаптація приміщень та робочих місць. Розподілення співробітників в офісних приміщеннях згідно з вимогами бізнесу.
- Безпека: Забезпечення відповідності стандартам, законодавчим вимогам пожежної безпеки, охорони праці та захисту навколишнього середовища.
Досягнення:
- Організував будівельно-монтажні роботи для відкриття нових приміщень офісу (3 поверхи в 4 етапи) загальною площею понад 3500 кв.м «під ключ», та проведення ремонтних робіт в наявних приміщеннях понад 1000 м? в рамках встановлених термінів та бюджетів.
- Впровадив енергоефективні рішення в офісі, що зменшило електроспоживання на 15%.
- Впровадив систему контролю та оптимізував роботу по SLA з орендодавцями та експлуатаційними компаніями що сприяло якості обслуговування.
- Сприяв отриманню міжнародних сертифікацій з безпеки ISO/IEC 27001, 9001 та SOC2.
- Долучався до процесу розробки внутрішніх політик компанії: Office Standarts, Physical security, Office infrostructure, BCP.
Senior Administrator of Service Department
GlobalLogic Ukraine
IT
2 роки 3 місяці
01.2014 - 04.2016
- Фізична охорона: управління та адміністрування системи контролю доступу Polynet, відеоспостереженням. Завдяки оптимізації бази СКД та зміни налаштувань підвищив рівень безпеки в офісі.
- Технічне обслуговування: організація проведення ТО для інженерних систем (ОВіК, дизель-генератор, пожежогасіння, ДБЖ тощо). Реорганізував графіки роботи обладнання, що сприяло підвищенню якості сервісу та енергоефективності.
- Комунікація: підтримка внутрішніх клієнтів, спілкування з орендодавцями, експлуатаційними компаніями, підрядниками, представниками державних органів
- Закупівлі та постачання: організація закупівлі монтажних послуг, товарів та матеріалів.Контроль якості та дотримання контрактних умов.
- Безпека в офісі: забезпечення вимог ПБ, охорони праці, екології в приміщеннях компанії. Як результат - успішно проходив аудити з пожежної безпеки, охорони праці та інформаційні аудити.
Навчався в 2 закладах
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Економічний/ Маркетолог
Харків, 2008
Українська інженерно-педагогічна академія
Радіотехнічний/ Електроніка, радіотехніка, електрона схемотехніка і зв'язок
Харків, 2003
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Laba, курс "Project Manager"
Сергій
Сергій
Менеджер проектів
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 день тому