Работал в 4 компаниях   10 лет 9 месяцев

Архитектурные и дизайнерские бюро, Транспорт и Логистика, IT

Менеджер проектів

IK-Architects

Архитектурные и дизайнерские бюро

1 год 2 месяца

07.2023 - 09.2024

Управління проєктами: Координація команди, контроль прогресу та комунікація зі стейкхолдерами (клієнти, архітектори, дизайнери, підрядники)в умовах одночасної розробки декількох проєктів, управління змінами та ризиками.

Закупівлі та комплектація інтер’єрів: Планування та організація закупівель. Пошук постачальників категорії FF&E (меблі, двері, освітлення, сантехніка тощо), будівельних та монтажних послуг (ОВіК, безпекова інженерія, відеонагляд та інше). Проведення перемовин та тендерів. Підбір товару та матеріалів згідно з специфікацією дизайн-проєкту, узгодження з дизайнерами та клієнтами.

Фінансовий та ризиковий контроль: Ведення звітності щодо витрат та бонусів, контроль оплат, логістики та якості.

Технічний контроль: Первина оцінка розробленої проєктної документації та контроль щодо відповідності процесу будівництва дизайн-проєкту та нормам.


Досягнення:

  • Координував своєчасну розробку проєктної документації різних стадій та візуалізації для квартир, будинків та комерційних приміщень. Загалом більш ніж 15 клієнтів, включаючи закордонних замовників.
  • Скоротив терміни розробки проєктів до 10% завдяки впровадженому графіку, контролю та вдосконаленій комунікації між учасниками.
  • Покращив процес управління постачальниками, скоротивши витрати до 15%, забезпечивши своєчасне доставлення товарів категорії FF&E та послуг під час реалізації для 5+ проєктів, забезпечуючи відповідність дизайн-проєктам, строкам та задоволенню клієнтів.
  • Оптимізував аналіз даних та пошук, систематизувавши базу постачальників на різні товари, матеріали та послуги.

Facility manager

LOGITY

Транспорт и Логистика

1 год 4 месяца

03.2022 - 07.2023

  • Проєктна діяльність: управління командою та підрядниками для проведення робіт, створення нових процесів та побудови інфраструктури в офісах компанії (Львів, Київ, Харків), включаючи відкриття нових офісів «під ключ».
  • Закупівлі та постачання: планування та організація закупівель (комп’ютерна техніка та периферія, меблі, освітлення тощо), монтажних послуг. Пошук постачальників та проведення перемовин, контроль якості та дотримання контрактних умов. Планування бюджету згідно з потребами компанії.
  • Організація обслуговування: координація та контроль робіт по підтримці та технічному обслуговуванню інфраструктури, обладнання та систем (IT інфраструктура, СКД, ОВіК, відеонагляд, пожежна безпека тощо).
  • Облік ТМЦ: імплементація та контроль ведення програмного забезпечення, регулювання складських запасів.Фінансова звітність та контроль. Контроль документообігу та оплат згідно з договірними обов’язками. Складання звітності щодо витрат.
  • Внутрішні та зовнішні комунікації: Підтримка та сервіс внутрішніх клієнтів, перемовини з орендарями, експлуатаційними компаніями, керуючими, адміністраторами БЦ тощо.

Досягнення:

  • Впровадив програму Eqman для обліку ТМЦ в операційну діяльність компанії, що покращило управління активами, їхній облік, контроль і використання. В рамках впровадження програми керував командою з 5 осіб (системні та офісні адміністратори)
  • Керував швидким запуском нових офісів компанії в Києві (2300 кв.м. для 250 співробітників) та Львові (2000 кв.м для 220 співробітників), що сприяло стабілізації бізнесу в умовах невизначеності.
  • Організував підключення дизель-генераторів та ДБЖ у Києві та Львові для резервного живлення офісних приміщень компанії, забезпечивши безперервну операційну діяльність компанії.
  • Своєчасно організував переміщення комп’ютерної, побутової техніки, меблів та іншого обладнання із харківського офісу в інші офіси компанії: Київ, Львів, Вроцлав (понад 1500 позицій).
  • Покращив процес управління постачальниками, скоротивши витрати на 10% і забезпечивши своєчасне доставлення.
  • Впровадив графік обслуговування наявного обладнання, що сприяло кращому плануванню бюджету, зниженню ризиків та задоволеності співробітників.

Administrative Lead of Service Department

GlobalLogic Ukraine

IT

5 лет 9 месяцев

05.2016 - 02.2022

  • Управління командою: координація команди з 5 людей (технічні спеціалісти, охорона) для вирішення операційних та проєктних задач.
  • Організація будівельно-монтажних робіт та технічна підтримка: створення та підтримка офісної інфраструктури приміщень на 8 поверхах БЦ, більш ніж 9000 кв.м для 1300 співробітників), включаючи вентиляцію та кондиціювання, безпекову інженерію, дизель-генератор, ДБЖ, меблі тощо.
  • Закупівлі та постачання: планування та організація закупівель послуг, товарів та матеріалів. Проведення перемовин та тендерів. Формування замовлень. Контроль якості та дотримання контрактних умов.
  • Планування бюджетів та фінансовий контроль: складання Сapex та Opex, створення звітності, аналіз витрат, контроль первинної документації та оплат.
  • Внутрішні та зовнішні комунікації: координація та погодження з представниками менеджменту, delivery, IT, HR, Finance, PR, орендодавцями тощо.
  • Просторове планування: організація та адаптація приміщень та робочих місць. Розподілення співробітників в офісних приміщеннях згідно з вимогами бізнесу.
  • Безпека: Забезпечення відповідності стандартам, законодавчим вимогам пожежної безпеки, охорони праці та захисту навколишнього середовища.

Досягнення:

  • Організував будівельно-монтажні роботи для відкриття нових приміщень офісу (3 поверхи в 4 етапи) загальною площею понад 3500 кв.м «під ключ», та проведення ремонтних робіт в наявних приміщеннях понад 1000 м? в рамках встановлених термінів та бюджетів.
  • Впровадив енергоефективні рішення в офісі, що зменшило електроспоживання на 15%.
  • Впровадив систему контролю та оптимізував роботу по SLA з орендодавцями та експлуатаційними компаніями що сприяло якості обслуговування.
  • Сприяв отриманню міжнародних сертифікацій з безпеки ISO/IEC 27001, 9001 та SOC2.
  • Долучався до процесу розробки внутрішніх політик компанії: Office Standarts, Physical security, Office infrostructure, BCP.

Senior Administrator of Service Department

GlobalLogic Ukraine

IT

2 года 3 месяца

01.2014 - 04.2016

  • Фізична охорона: управління та адміністрування системи контролю доступу Polynet, відеоспостереженням. Завдяки оптимізації бази СКД та зміни налаштувань підвищив рівень безпеки в офісі.
  • Технічне обслуговування: організація проведення ТО для інженерних систем (ОВіК, дизель-генератор, пожежогасіння, ДБЖ тощо). Реорганізував графіки роботи обладнання, що сприяло підвищенню якості сервісу та енергоефективності.
  • Комунікація: підтримка внутрішніх клієнтів, спілкування з орендодавцями, експлуатаційними компаніями, підрядниками, представниками державних органів
  • Закупівлі та постачання: організація закупівлі монтажних послуг, товарів та матеріалів.Контроль якості та дотримання контрактних умов.
  • Безпека в офісі: забезпечення вимог ПБ, охорони праці, екології в приміщеннях компанії. Як результат - успішно проходив аудити з пожежної безпеки, охорони праці та інформаційні аудити.

Учился в 2 заведениях

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Економічний/ Маркетолог

Харків, 2008

Українська інженерно-педагогічна академія

Радіотехнічний/ Електроніка, радіотехніка, електрона схемотехніка і зв'язок

Харків, 2003

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Laba, курс "Project Manager"

2023

Сергій

Менеджер проектів

Львов

44 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад