Працювала в 2 компаніях   6 років 5 місяців

Інтернет

Manager of Loyalty & Co-promo

MEGOGO

Інтернет

4 роки 9 місяців

01.2020 - 10.2024

- Просування програми лояльності;
- Підтримка існуючих та пошук нових партнерів у програму лояльності;

- Проведення маркетингових досліджень та аналіз результатів для постійного вдосконалення програми лояльності та стратегій залучення клієнтів;
- Моніторинг ефективності маркетингових кампаній та програми лояльності, та внесення коректив в стратегії на основі отриманих даних;
- Розробка та впровадження стратегій залучення та утримання клієнтів на основі аналізу даних клієнтської бази та ринкових тенденцій;
- Запуск спільних маркетингових акцій (з новими та існуючими партнерами);
- Підготовка пропозицій для спільної активності з іншими брендами;
- Ведення кількох партнерів одночасно (комунікації, листування/дзвінки);
- Організаційні питання підготовки та контролю проведення маркетингових активностей;
- Аналіз маркетингових акцій після їх завершення;
- Робота з багатьма іншими підрозділами компанії для збору та узагальнення інформації, необхідної для роботи з партнером.
- Розробка та виготовлення мерча для програми лояльності.
- Розробка ідей подарунків для партнерів та пошук підрядника, реалізація розсилки подарунків партнерам.

Office-Manager

MEGOGO

Інтернет

1 рік 11 місяців

06.2018 - 05.2020

- Реалізація та поліпшення адміністративних процесів; - Ініціатива та реалізація тематичних свят для офісу;
- Ефективне керування всіма етапами закупівель, вибір постачальників та контроль якості їх послуг;
- Організація офісних івентів разом із командою, комунікація та залучення колег до прийняття в них участі;
- Розробка корпоративного мерча та реалізація разом із підрядниками; - Організація поїздок та конференцій (купівля квитків та бронювання готелей для топменеджменту та колег із інших регіонів);
- Контроль чистоти на порядку в офісі, самостійна комунікація із клінінг?менеджарами та допомога у вирішенні всіх питань;
- Комунікація із бізнес?центром, організація ремонтних робіт;
- Замовлення техніки, меблів, рослин і декору;
- Робота із кур'єрами, корпоративним таксі.
- Планування та організація своєї роботи.

- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.

- Дотримання корпоративної культури та цінностей.

- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням.

Ключова інформація

Досвід роботи з:
- MS Excel;

- MS Word;
- Asana;
- Jira;
- Basecamp;
- Trello;
- Perfectum.
Володіння навичками:
- комунікабельність;
- здатність до навчання;
- організованість;
- відповідальність;
- привітність;
- організація робочих процесів;
- делегування робочих задач в ролі керівника;
- креативне мислення;
- організація тім-білдінгів;
- креатив та реалізація тематичних подарунків та мерча.

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Сабіна

Office/Event manager

Київ

41 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 9 годин тому