Працював в 1 компанії 2 роки 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер по роботі з клієнтами
UVAPE
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 8 місяців
03.2022 - до теперішнього часу
Обробка вхідних звернень клієнтів, через систему OmniDesk а також Rozetka, Prom та Shafa, консультація щодо наявного товару, статусу замовлення, роботи фізичних магазинів.
Обробка звернень щодо повернення товару через систему OmniDesk а також Rozetka, Prom та Shafa, оброблення повернень після отримання заключення спеціаліста. Оформлення відправки нового товару, відправки товару назад або оформлення повернення коштів.
Контроль відгуків на сайті а також на порталах Rozetka та Prom, зв?язок та вирішення питання з клієнтами щодо негативних відгуків.
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами пов?язаними з роботою інтернет-магазину або фізичних магазинів
Допомога операторам в обробці замовлень у випадку високого завантаження.
Перевірка та корекція даних в акаунтах клієнтів за запитом або передача інформації в технічний відділ у випадках неможливості вирішення ситуації самостійно.
Контроль оновлення статусів замовлень в системі SalesDrive та виправлення статусів за необхідності через кабінет Нової Пошти та чат Телеграм з працівниками фізичних магазинів.
Корекція відправлених замовлень через кабінет Нової Пошти, оформлення повернення, переадресації, зміни даних відправлення. Заповнення добових звітів по відправленим замовленням, по замовленням, що необхідно передати у доставку та по замовленням, що не були отримані.
Стажування нових співробітників на посаду оператора кол-центру та менеджера підтримки.
Додаткові (необов?язкові) обов?язки:
Допомога операторам в консультації клієнтів.
Корекція роботи операторів та працівників фізичних магазинів.
Виявлення некоректних та неточних описів товарів на сайті та передача даних в контент-відділ для корекції.
Обробка звернень щодо повернення товару через систему OmniDesk а також Rozetka, Prom та Shafa, оброблення повернень після отримання заключення спеціаліста. Оформлення відправки нового товару, відправки товару назад або оформлення повернення коштів.
Контроль відгуків на сайті а також на порталах Rozetka та Prom, зв?язок та вирішення питання з клієнтами щодо негативних відгуків.
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами пов?язаними з роботою інтернет-магазину або фізичних магазинів
Допомога операторам в обробці замовлень у випадку високого завантаження.
Перевірка та корекція даних в акаунтах клієнтів за запитом або передача інформації в технічний відділ у випадках неможливості вирішення ситуації самостійно.
Контроль оновлення статусів замовлень в системі SalesDrive та виправлення статусів за необхідності через кабінет Нової Пошти та чат Телеграм з працівниками фізичних магазинів.
Корекція відправлених замовлень через кабінет Нової Пошти, оформлення повернення, переадресації, зміни даних відправлення. Заповнення добових звітів по відправленим замовленням, по замовленням, що необхідно передати у доставку та по замовленням, що не були отримані.
Стажування нових співробітників на посаду оператора кол-центру та менеджера підтримки.
Додаткові (необов?язкові) обов?язки:
Допомога операторам в консультації клієнтів.
Корекція роботи операторів та працівників фізичних магазинів.
Виявлення некоректних та неточних описів товарів на сайті та передача даних в контент-відділ для корекції.
Ключова інформація
Навчався в 2 закладах
Київський національний торговельно-економічний університет
Фінансовий посередник
Київ, 2020
Торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету
Фінанси і кредит
Київ, 2017
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Денис
Денис
Менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 1 день тому