Працювала в 7 компаніях 21 рік 5 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медицина та Охорона здоров'я, Краса / Фітнес / Спорт
Операційна директорка
DMK Ukraine
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 6 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
• Організація та контроль ефективного управління всіма процесами компанії в Україні та в Європі (Польща, Чехія, Словаччина, Румунія).
• Організація та контроль сертифікації , ресертифікації, аудиту щороку ін'єкційних препаратів, БАДів та космецевтичних засобів.
• Складання замовлення по препаратах. Повне супроводження логістики (комунікація з постачальниками, контроль оплати, брокера, перевізника, доставки).
• Складння планів продажів на рік загальні для України та європейських філій та окремо для співробітників всіх офісів.
• Складання плану розвитку спільно з маркетингом, проджект відділом на рік для всіх офісів.
• Організація та контроль конференцій (в т ч за кордоном), у т.ч. виїзних заходів. Складання бюджету.
• Контроль ефективної роботи всіх відділів офісів.
• Забезпечення процесу та контролю за реалізацією цілей і функцій відділів продажів у всіх офісах.
• Проведення виїзних зустрічів зі стратегічними партнерами та клієнтами.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Координація діяльністі відділів усіх офісів, забезпечення взаємозамінністі співробітників (графік відпусток, відгулів, лікарняних і відряджень).
• Наймання та введення персоналу.
• Підбір та співпраця зі спікерами.
• Контроль організації та проведення навчання лікарів.
• Ведення кадрової роботи: документообіг, прийом і звільнення співробітників офісів.
• Аналіз звітів з продажу загалом, так і по кожному співробітнику.(щомісяця, поквартально, за рік)
• Ведення та аналіз звітів по ефективному росту компанії.
• Взяття участі у робочих нарадах, корпоративних заходах Компанії.
• Відрядження від імені Компанії по Україні та за кордон.
Керівник відділу контролю якості надання послуг
Медичний центр
Медицина та Охорона здоров'я
3 роки 8 місяців
03.2021 - 11.2024
- Організація процесів надання послуг, якості сервісу, безперебійної роботи клініки;
- розвиток нового напрямку (пластична хірургія);
- робота з сайтом;
- взаємодія з лікарями та пацієнтами клініки;
- контроль своєчасного складання та виконання графіка та з/п співробітників;
- управління та мотивація персоналом;
- проведення презентації клініки, а також проведення переговорів на етапі угоди всередині клініки;
- прямі продажі;
- ведення листування (комунікації) із пацієнтами;
- визначення потенціалу клієнта, виявлення потреб, робота із запереченнями тощо;
- ведення звітності, робота з CRM.
Керівник салону краси в Іспанії
Studio Valencia
Краса / Фітнес / Спорт
3 місяці
09.2022 - 12.2022
Забеспечення життєдіяльності та прибутковості підприємства
Керуюча центрами
Мережа медичних центрів
Медицина та Охорона здоров'я
7 місяців
07.2020 - 02.2021
- організація процесів щодо надання послуг, якості сервісу;
- організація та координування роботи центру;
- управління продажами; виконання плану продажів;
- підвищення якості обслуговування пацієнтів;
- взаємодія з органами контролю;
- прямі продажі;
- керування адміністративно-господарською діяльністю.
- аналіз фінансових показників;
- робота з персоналом (навчання, мотивація, контроль), складання робочих графіків.
Заступник директора
Мережа клиник
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки 7 місяців
03.2017 - 10.2019
- Керівництво та організація безперебійної роботи мережі, оптик, роздрібної мережі;
- вивчення ринку та ринкових тенденцій;
- робота з реєстратурою;
- складання графіків виходу працювати, нарахування з/п;
- вирішення адміністративно-господарських питань;
- контроль виконання планових показників та якості надання послуг;
- прогнозування та виконання плану продажу, а також збільшення продажів;
- планування та аналіз показників діяльності (товарні запаси, закупівлі, продажі);
- складання та ведення фінансової та управлінської звітності;
- прямі продажі;
- аналіз KPI менеджерів;
- моніторинг ринку; конкурентний аналіз;
- аналіз ціноутворення та контроль;
- робота з постачальниками на всіх етапах (проведення переговорів, домовленість про вигідні умови роботи, укладання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань);
- відвідування виставок;
- формування асортименту, асортиментних матриць;
- розробка та реалізація програм лояльності;
- розробка та реалізація методик зі збільшення середнього чека;
- підбір персоналу, проведення співбесід, навчання, адаптації, стажування та мотивації працівників;
- ведення та контроль документації.
Заступник директора (менеджер в роздрібній торгівлі)
ТОВ "Фірма "Зір"
Медицина та Охорона здоров'я
4 роки 9 місяців
05.2012 - 02.2017
- Відкриття філій на території України;
- постійна та систематична робота з персоналом, оперативне усунення недоліків, що виникли в роботі;
- контроль за веденням документації, касової дисципліни, графіком роботи, санітарним станом та трудової дисципліни;
- підбір, навчання, атестація керівників та співробітників філій;
- збільшення обсягу продажу;
- організація та контроль виконання доведених планових показників;
- взаємодія з контролюючими та державними органами;
- розробка посадових інструкцій, пропозицій співробітництва;
- первинна робота із договорами;
- надання повної звітності засновникам підприємства.
Адміністратор кабинету контактної корекції зору (оптики)
ТОВ "Фірма "Зір"
Медицина та Охорона здоров'я
9 років 6 місяців
11.2002 - 05.2012
- Прямі продажі;
- обслуговування та консультація клієнтів щодо підбору оптичної продукції, контактної корекції зору та аксесуарів;
- контроль за виконанням плану підприємства;
- взаємодія із постачальниками;
- проведення інвентаризації товару;
- робота з касовим апаратом, із 1С;
- ведення звітності;
- ведення документації.
Ключова інформація
- Знання специфіки роздрібних продажів, фінансової та управлінської звітності.
- Організація та керівництво бесперебійної роботи медичної мережи (10 років досвіду)
- Управлінські навички
- Стратегічне планування
- Розвиток та систематизація бізнесу
- Аналітичне мислення
- Адаптивність
Навчалась в 2 закладах
Державна академія статистики, обліку та аудиту (ДАСОА)
"Економіка та підприємництво", "Облік і аудит" диплом магистру
Київ, 2009
Торгово-економічний коледж торгово-економічного університету
"Бухгалтерський облік"
Київ, 1996
Володіє мовами
Англійська
середній
Іспанська
базовий
Польська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
1 С Бухгалтерия. Конференции. Тренинги.
Різноманітні семінари, тренинги з технік продажів, розвитку та управлінню бізнесу та медичних центрів. (2002-2024)
Медичні конференції.
Виставки в Україні та в Європі, в Східних странах.
Бухгалтерський облік в Україні та програма 1С Бухгалтерія 8.2 (Київ) Товариство "Знання" України 2018
Ораторська майстерність, продаж та переговори (2021-2022)
Financial Acadamy Aktiv "Фінансовий аналіз" 2024
Всеукраїнський медичний саміт. Бізнес-конструктор 2022-2024
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальність, здатність згуртувати колектив, комунікабельність, врівноваженість, рішучість, стратегічне мислення, оптимізм, здатність працювати як у колективі, так і самостійно, дипломатичність, розуміння людей, уміння делегувати повноваження.
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) Internet.
1С 8, Медучет, CRM, Asana
Ольга
Ольга
Заступник директора медичний, фахівець з розвитку
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 10 годин тому