Працювала в 2 компаніях 1 рік
Телекомунікації / Зв'язок, Освіта
Фахівець з підтримки клієнтів
Vodafone Україна
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
12.2023 - 09.2024
• Клієнтська підтримка: оперативне і якісне вирішення запитів користувачів.
• Комунікація: професійне спілкування з клієнтами, врегулювання конфліктів.
• Організація та ефективність: досвід роботи з CRM-системами, управління часом.
• Робота в команді: взаємодія з колегами для ефективної обробки запитів і обміну знаннями.
• Адаптивність: вміння працювати в динамічних умовах і швидко знаходити рішення для різних запитів.
• Підтримка клієнтів у реальному часі, допомога з налаштуваннями послуг та консультації з питань тарифів і функцій продуктів.
• Успішне вирішення конфліктних ситуацій завдяки високим навичкам комунікації.
• Забезпечення швидкого і точного інформування клієнтів, що позитивно вплинуло на рівень задоволеності обслуговування.
• Розв'язання конфліктних ситуацій
• Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг
• Ведення облікової документації
• Моніторинг задоволеності клієнтів
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Підтримка високого рівня обслуговування клієнтів
• Комунікація: професійне спілкування з клієнтами, врегулювання конфліктів.
• Організація та ефективність: досвід роботи з CRM-системами, управління часом.
• Робота в команді: взаємодія з колегами для ефективної обробки запитів і обміну знаннями.
• Адаптивність: вміння працювати в динамічних умовах і швидко знаходити рішення для різних запитів.
• Підтримка клієнтів у реальному часі, допомога з налаштуваннями послуг та консультації з питань тарифів і функцій продуктів.
• Успішне вирішення конфліктних ситуацій завдяки високим навичкам комунікації.
• Забезпечення швидкого і точного інформування клієнтів, що позитивно вплинуло на рівень задоволеності обслуговування.
• Розв'язання конфліктних ситуацій
• Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг
• Ведення облікової документації
• Моніторинг задоволеності клієнтів
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Підтримка високого рівня обслуговування клієнтів
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Just School
Освіта
4 місяці
10.2023 - 02.2024
Онлайн школа Just School: забезпечувала технічну підтримку користувачів та допомагала студентам у вирішенні запитів і проблем, пов’язаних з доступом до навчальних матеріалів та платформ. Оптимізувала процес підтримки, скоротивши середній час вирішення запитів на 20%.
• Надання якісної технічної підтримки користувачам платформи, консультування студентів з питань доступу до навчальних матеріалів та сервісів.
• Впровадження рішень для оптимізації процесів, що допомогло зменшити час обробки запитів на 20%.
• Ефективна комунікація зі студентами, що підвищило рівень їх задоволеності та сприяло позитивному іміджу компанії.
• Обробка запитів клієнтів через різні канали зв'язку
•
• Надання консультацій щодо продуктів та послуг
• Надання якісної технічної підтримки користувачам платформи, консультування студентів з питань доступу до навчальних матеріалів та сервісів.
• Впровадження рішень для оптимізації процесів, що допомогло зменшити час обробки запитів на 20%.
• Ефективна комунікація зі студентами, що підвищило рівень їх задоволеності та сприяло позитивному іміджу компанії.
• Обробка запитів клієнтів через різні канали зв'язку
•
• Надання консультацій щодо продуктів та послуг
Ключова інформація
Мета
Розвивати кар’єру в сфері підтримки клієнтів, використовуючи набуті знання та навички для покращення досвіду клієнтів. Стремлюсь до зростання професійних навичок, працюючи у команді, і забезпечувати якісну підтримку для досягнення високого рівня задоволеності клієнтів.
• Швидке та якісне вирішення клієнтських запитів.
• Знання CRM-систем та навички роботи з клієнтськими базами даних.
• Уміння ефективно комунікувати та вирішувати конфлікти.
• Досвід роботи в динамічному середовищі з високим навантаженням.
• Комунікативні навички
• Навички вирішення проблем
• Навички роботи з клієнтами
• Організованість
Розвивати кар’єру в сфері підтримки клієнтів, використовуючи набуті знання та навички для покращення досвіду клієнтів. Стремлюсь до зростання професійних навичок, працюючи у команді, і забезпечувати якісну підтримку для досягнення високого рівня задоволеності клієнтів.
• Швидке та якісне вирішення клієнтських запитів.
• Знання CRM-систем та навички роботи з клієнтськими базами даних.
• Уміння ефективно комунікувати та вирішувати конфлікти.
• Досвід роботи в динамічному середовищі з високим навантаженням.
• Комунікативні навички
• Навички вирішення проблем
• Навички роботи з клієнтами
• Організованість
Навчалась в 1 закладі
Lubelska Academia WSEI
Bisnes
Люблін, Польща, 2027
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
вище середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Курси від Vodafone
Київ, 2024
Стажування у крутих спеціалістів Vodafone, щодо вирішення проблем з зв?язком, та підвищення кваліфікації своїх знань, постійна стажування
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальна, цілеспрямована та відкрита до нових знань. Готова активно розвивати професійні навички та робити внесок у досягнення компанії.
Вікторія
Вікторія
Фахівець з підтримки клієнтів
Люблін, Польща
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому