Працювала в 10 компаніях   17 років 4 місяці

Торгівля роздрібна / Retail, Інтернет, Послуги для населення - інше, Консалтинг / Аудит

Заступник начальника АЗС

KLO, АЗК

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 5 місяців

06.2022 - до теперішнього часу

- Організація ефективної та безперебійної роботи магазину(замовлення товару, робота в 1С 8 УТП, проведення інвентаризацій, контроль залишків товару та продукції фаст фуд, контроль термінів придатності на товар, котроль за ротацією товару в ТЗ)

- Робота зі звітами на платформі РВІ.Робота зі звітами для керівництва.

- Контроль над санітарними стандартами згідно законодавства.

- Аналіз асортиментної матриці на основі руху товарів.

- Забезпечення планових показників та досягнення поставлених цілей.

- Робота із постачальниками з приводу замовлення/поставки/повернення товару.

- Знання ТК на продукцію Фаст фуд, та контроль за їх дотриманням відповідальних співробітників.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Руководитель интернет магазина

Игросток

Інтернет

2 роки 8 місяців

01.2019 - 09.2021

Управленческий учет, управление персоналом (5 человек), работа в AMO CRM, работа с аккаунтами в соцсетях, админ панель сайта, контроль работы рекламщика и программиста, контроль аккаунта в Google Ads, ведение бухгалтерии, инвентаризации

Бухгалтер единственный

фоп

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 3 місяці

11.2009 - 02.2013

Ведение бухгалтерии предприятия, участие в инвентаризации, управленческий учет

Помощник бухгалтера

ООО «Аркадия плюс»

Послуги для населення - інше

3 місяці

05.2009 - 08.2009

  • - ведение первичной документации;
  • - складской учет;
  • - касса (ПКО, РКО, авансовые отчеты

Помощник бухгалтера

ООО «Лазурит – Мебель»

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

06.2008 - 02.2009

  • - ведение первичной документации;
  • - складской учет;
  • - отслеживание заказов по сопутствующему товару;
  • - сдача отчетности в соц. Фонды и налоговую инспекцию

Бухгалтер единственный

Пагер С.И. (м-н «Сейфы, замки»)

Послуги для населення - інше

3 місяці

11.2007 - 02.2008

ведение первичной документации;

  • складской учет;
  • начисление з/п;
  • подготовка и сдача отчетности в соц. Фонды и налоговую инспекцию.

Бухгалтер единственный

ООО «Галмолторг» (ТМ Галичина)

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

05.2007 - 09.2007

  • ведение первичной документации;
  • складской учет (перемещение товара со склада на склад, инвентаризация);
  • кадровый учет;
  • подготовка и подача отчетности в главную бухгалтерию;
  • сверка с покупателями

Бухгалтер

ООО «КК «Бизнесексперт и К»,

Консалтинг / Аудит

11 місяців

02.2006 - 01.2007

Менеджер

менеджер ООО «ЮКФ «Паллада»

Консалтинг / Аудит

2 роки 3 місяці

10.2003 - 01.2006

поиск клиентов нуждающихся в юридическо - консультационных услугах;

  • работа с договорами;
  • отслеживание платежей;
  • составление финансовой отчетности;
  • работа с фондами социального страхования;
  • работа с налоговыми инспекциями;
  • формирование базы клиентов;
  • отслеживание дебиторской задолженности;
  • подготовка документации для участия предприятий в тендерах;
  • составление бизнес-планов.

Секретарь

секретарь ООО «ЮКФ «Паллада»

Консалтинг / Аудит

3 роки 6 місяців

03.2000 - 09.2003

регистрация корреспонденции;

  • рассылка почты;
  • прием и распределение входящих телефонных звонков;
  • ведение первичной документации предприятия;
  • учет рабочего времени сотрудников;
  • учет хозяйственных затрат предприятия;
  • заказ канцтоваров;

Ключова інформація

- Аналіз продажів

- Аналіз асортиментної матриці

- Контроль над виконанням планових показників

- Контроль якості продукції фаст фуд

- робота зі звітами на платформі РВІ

- Робота в 1С 8 УТП

- Проведення інвентаризацій

- Контроль над виконанням та дотриманням стандартів компанії

- Навчання персоналу для підвищення продуктивності магазину

- Ефективне управління часом

- Вміння швидко навчатися

Навчалась в 2 закладах

2022

Государственная академия статистики, учета и аудита

экономист со знанием бухучета

Киев, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Додаткова інформація

Дополнительная информация

Киянка, проживаю в Дарницькому р-ні м.Києва, У шлюбі, є син 9 років (школяр, займається футболом) Іноземна мова – англійська розмовна.Користувач ПК - просунутийДілові якості:Властиві організаторські здібності. Вміння працювати у команді, комунікабельність, пунктуальність, порядність, вміння зберігати комерційну таємницю.Вільно навчаюсь у ході нової роботи.Наполеглива у вирішенні поставлених завдань.Маю досвід у швидкому налагодженні контактів та гнучкому вирішенні питань у різних інстанціях, безконфліктність при роботі в колективі, ініціативність, відданість справі підприємства, уміння знаходити нових та якісно обслуговувати існуючих клієнтів

Мария

Товарознавець, заступник директора, керівник магазину

Київ

26 000 грн.

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 4 дні тому