Работала в 10 компаниях 17 лет 4 месяца
Торговля розничная / Retail, Интернет, Услуги для населения - другое, Консалтинг / Аудит
Заступник начальника АЗС
KLO, АЗК
Торговля розничная / Retail
2 года 5 месяцев
06.2022 - по настоящее время
- Організація ефективної та безперебійної роботи магазину(замовлення товару, робота в 1С 8 УТП, проведення інвентаризацій, контроль залишків товару та продукції фаст фуд, контроль термінів придатності на товар, котроль за ротацією товару в ТЗ)
- Робота зі звітами на платформі РВІ.Робота зі звітами для керівництва.
- Контроль над санітарними стандартами згідно законодавства.
- Аналіз асортиментної матриці на основі руху товарів.
- Забезпечення планових показників та досягнення поставлених цілей.
- Робота із постачальниками з приводу замовлення/поставки/повернення товару.
- Знання ТК на продукцію Фаст фуд, та контроль за їх дотриманням відповідальних співробітників.
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Руководитель интернет магазина
Игросток
Интернет
2 года 8 месяцев
01.2019 - 09.2021
Управленческий учет, управление персоналом (5 человек), работа в AMO CRM, работа с аккаунтами в соцсетях, админ панель сайта, контроль работы рекламщика и программиста, контроль аккаунта в Google Ads, ведение бухгалтерии, инвентаризации
Бухгалтер единственный
фоп
Торговля розничная / Retail
3 года 3 месяца
11.2009 - 02.2013
Ведение бухгалтерии предприятия, участие в инвентаризации, управленческий учет
Помощник бухгалтера
ООО «Аркадия плюс»
Услуги для населения - другое
3 месяца
05.2009 - 08.2009
- - ведение первичной документации;
- - складской учет;
- - касса (ПКО, РКО, авансовые отчеты
Помощник бухгалтера
ООО «Лазурит – Мебель»
Торговля розничная / Retail
8 месяцев
06.2008 - 02.2009
- - ведение первичной документации;
- - складской учет;
- - отслеживание заказов по сопутствующему товару;
- - сдача отчетности в соц. Фонды и налоговую инспекцию
Бухгалтер единственный
Пагер С.И. (м-н «Сейфы, замки»)
Услуги для населения - другое
3 месяца
11.2007 - 02.2008
ведение первичной документации;
- складской учет;
- начисление з/п;
- подготовка и сдача отчетности в соц. Фонды и налоговую инспекцию.
Бухгалтер единственный
ООО «Галмолторг» (ТМ Галичина)
Торговля розничная / Retail
4 месяца
05.2007 - 09.2007
- ведение первичной документации;
- складской учет (перемещение товара со склада на склад, инвентаризация);
- кадровый учет;
- подготовка и подача отчетности в главную бухгалтерию;
- сверка с покупателями
Бухгалтер
ООО «КК «Бизнесексперт и К»,
Консалтинг / Аудит
11 месяцев
02.2006 - 01.2007
Менеджер
менеджер ООО «ЮКФ «Паллада»
Консалтинг / Аудит
2 года 3 месяца
10.2003 - 01.2006
поиск клиентов нуждающихся в юридическо - консультационных услугах;
- работа с договорами;
- отслеживание платежей;
- составление финансовой отчетности;
- работа с фондами социального страхования;
- работа с налоговыми инспекциями;
- формирование базы клиентов;
- отслеживание дебиторской задолженности;
- подготовка документации для участия предприятий в тендерах;
- составление бизнес-планов.
Секретарь
секретарь ООО «ЮКФ «Паллада»
Консалтинг / Аудит
3 года 6 месяцев
03.2000 - 09.2003
регистрация корреспонденции;
- рассылка почты;
- прием и распределение входящих телефонных звонков;
- ведение первичной документации предприятия;
- учет рабочего времени сотрудников;
- учет хозяйственных затрат предприятия;
- заказ канцтоваров;
Ключевая информация
- Аналіз продажів
- Аналіз асортиментної матриці
- Контроль над виконанням планових показників
- Контроль якості продукції фаст фуд
- робота зі звітами на платформі РВІ
- Робота в 1С 8 УТП
- Проведення інвентаризацій
- Контроль над виконанням та дотриманням стандартів компанії
- Навчання персоналу для підвищення продуктивності магазину
- Ефективне управління часом
- Вміння швидко навчатися
Училась в 2 заведениях
2022
Государственная академия статистики, учета и аудита
экономист со знанием бухучета
Киев, 2008
Владеет языками
Английский
средний
Дополнительная информация
Дополнительная информация
Киянка, проживаю в Дарницькому р-ні м.Києва, У шлюбі, є син 9 років (школяр, займається футболом) Іноземна мова – англійська розмовна.Користувач ПК - просунутийДілові якості:Властиві організаторські здібності. Вміння працювати у команді, комунікабельність, пунктуальність, порядність, вміння зберігати комерційну таємницю.Вільно навчаюсь у ході нової роботи.Наполеглива у вирішенні поставлених завдань.Маю досвід у швидкому налагодженні контактів та гнучкому вирішенні питань у різних інстанціях, безконфліктність при роботі в колективі, ініціативність, відданість справі підприємства, уміння знаходити нових та якісно обслуговувати існуючих клієнтів
Мария
Мария
Товарознавець, заступник директора, керівник магазину
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 4 дня назад