Працювала в 4 компаніях   18 років 6 місяців

Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор, Консалтинг / Аудит

Заступник директора

ІНЖКОМ, ТОВ

Будівництво

7 років 10 місяців

08.2016 - 06.2024

Основні обов’язки:

1) Організація роботи, підбір персоналу та контроль за роботою деяких структурних підрозділів підприємства, а саме:

- Відділ логістики та постачання, складський відділ (Створила відділ з нуля; Координація та контроль якості роботи постачальників та роботи водіїв, комірника; Контроль і аналіз процесів перевезення на всьому шляху проходження; Організація перевезень по Україні та Києву, пошук оптимальних логістичних підрядників; Визначення загальних витрат упродовж логістичного ланцюга; Оптимізація витрат на логістику);

- Відділ виробництва повітропроводів;

- Відділ з охорони праці.

2) Укладання договорів та представлення підприємства в органах державної влади.

3) Укладання договорів та представлення підприємства і у взаємовідносинах з партнерами та постачальниками.

4) Організація роботи і ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць.

5) Вирішення питань, що стосуються виробничо-господарської діяльності підприємства.

6) Доручення ведення окремих напрямків діяльності іншим посадовим особам - керівникам виробничих одиниць, а також функціональних і виробничих підрозділів.

7) Забезпечення виконання підприємством всіх зобов'язань перед постачальниками, замовниками і кредиторами, включаючи установи банку, а також господарських і трудових договорів.

8) Забезпечення сурового дотримання режиму економії матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.

9) Забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, найкращого використання безпечних і сприятливих умов праці, додержання вимог законодавства про охорону праці та підвищення виробничої культури працівників підприємства.

10) Контроль за порядком обліку надходження і витрачання коштів, використанням матеріальних цінностей.

11) Контроль за ходом дотримання фінансової дисципліни.

12) Здійснення заходів щодо соціального захисту колективу підприємства, забезпечення і збереження зайнятості працівників.

13) Вживання заходів щодо упровадження механізації праці обслуговуючого персоналу.

14) Встановлення (визначення), впровадження та підтримка процесів, необхідних для системи управління якістю в межах підлеглих відділів.

Адміністратор магазину

Fashion Milano

Торгівля роздрібна / Retail

7 років 2 місяці

05.2009 - 07.2016

1) Прийом клієнтів та консультування з питань товарів.

2) Організація та контроль роботи персоналу магазину.

3) Ведення касових операцій та звітності.

4) Підтримка порядку та презентабельності торгової зали.

5) Робота з документацією та обробка замовлень.

6) Оформлення вітрин та допомога в проведенні рекламних акцій.

Начальник відділу нормативного та інформаційно-аналітичного забезпечення

Державний комітет України по земельних ресурсах. Державне підприємство «Укрспецзем»

Державний сектор

2 роки 5 місяців

11.2006 - 04.2009

Основні обов’язки:

1) Координація роботи відділу;

2) Забезпечення роботи підрозділів центрального апарату з нормативних та інформаційно-аналітичних питань роботи підприємства.

3) Організація роботи з інформування колективу підприємства щодо досягнень вітчизняного та світового досвіду у сфері діяльності підприємства, сприяння організації його впровадження.

4) Створення посадових інструкцій, положень та регламентів з управління персоналом;

5) Організація роботи та проведення нарад, семінарів, лекцій, екскурсій, виставок, демонстрацій нормативно-інформаційних фільмів.

6) Організація редагування та випуску літератури (інформаційних та нормативних матеріалів), здійснення контролю за науковим та літературним змістом видань та якістю їх художнього та технічного оформлення.

7) Укладання договорів та оформлення замовлень виконання різних робіт коїться з іншими організаціями.

8) Планування бюджету виконуваних робіт, ціноутворення та контролю надходження коштів за виконувані роботи.

9) Вибудовування взаємин із клієнтами.

Event-менеджер

ТОВ Вега Консалтинг

Консалтинг / Аудит

9 місяців

01.2006 - 10.2006

Основні обов'язки:

1) Допомога у плануванні та організації заходів згідно з вимогами клієнтів;

2) Забезпечення ефективного взаємодії з усіма зацікавленими сторонами, включаючи лекторів та учасників;

4) Підготовка документації та матеріалів для подій;

5) Взаємодія з підрядними організаціями;

6) Вирішення поточних завдань та проблем, пов'язаних з організацією подій;

Ключова інформація

  • Лідерські якості
  • Комунікативні навички
  • Стратегічне мислення
  • Організаційні навички
  • Навички управління персоналом

Навчалась в 2 закладах

Уманський Державний Аграрний Університет:

економічний факультет. Спеціальність: менеджер організацій.

Умань, 2004

Уманське кооперативне технічне училище.

заготівельник - продавець.

Умань, 1995

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

ТОВ «ATEСTOР»: «Системи управління якістю, вимоги згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)

Київ, 2022

ТОВ «ATEСTOР»: «Проведення внутрішніх аудитів систем управління у відповідності до ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2019, IDT) Настанови щодо проведення аудитів систем управління.

Київ, 2022

ТОВ "Медіа Стар", журналістика

2020

Фонд Держмайна України, Міжнародний Інститут Бізнесу: спеціаліст по відчуженню об’єктів державної власності та продажу майна в процесі приватизації.

Київ, 2008

Додаткова інформація

Додаткові вміння та навички

1) ПК - вільно; Microsoft Office - вільно; 1С- продвинутий користувач; сайт ВР - вільно.

2) Права категорії "В"

Iryna

Керівник відділу логістики

Київ

Голосіївський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Шевченківський район

45 000 грн.

47 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому