Работала в 4 компаниях   18 лет 6 месяцев

Строительство, Торговля розничная / Retail, Государственный сектор, Консалтинг / Аудит

Заступник директора

ІНЖКОМ, ТОВ

Строительство

7 лет 10 месяцев

08.2016 - 06.2024

Основні обов’язки:

1) Організація роботи, підбір персоналу та контроль за роботою деяких структурних підрозділів підприємства, а саме:

- Відділ логістики та постачання, складський відділ (Створила відділ з нуля; Координація та контроль якості роботи постачальників та роботи водіїв, комірника; Контроль і аналіз процесів перевезення на всьому шляху проходження; Організація перевезень по Україні та Києву, пошук оптимальних логістичних підрядників; Визначення загальних витрат упродовж логістичного ланцюга; Оптимізація витрат на логістику);

- Відділ виробництва повітропроводів;

- Відділ з охорони праці.

2) Укладання договорів та представлення підприємства в органах державної влади.

3) Укладання договорів та представлення підприємства і у взаємовідносинах з партнерами та постачальниками.

4) Організація роботи і ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць.

5) Вирішення питань, що стосуються виробничо-господарської діяльності підприємства.

6) Доручення ведення окремих напрямків діяльності іншим посадовим особам - керівникам виробничих одиниць, а також функціональних і виробничих підрозділів.

7) Забезпечення виконання підприємством всіх зобов'язань перед постачальниками, замовниками і кредиторами, включаючи установи банку, а також господарських і трудових договорів.

8) Забезпечення сурового дотримання режиму економії матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.

9) Забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, найкращого використання безпечних і сприятливих умов праці, додержання вимог законодавства про охорону праці та підвищення виробничої культури працівників підприємства.

10) Контроль за порядком обліку надходження і витрачання коштів, використанням матеріальних цінностей.

11) Контроль за ходом дотримання фінансової дисципліни.

12) Здійснення заходів щодо соціального захисту колективу підприємства, забезпечення і збереження зайнятості працівників.

13) Вживання заходів щодо упровадження механізації праці обслуговуючого персоналу.

14) Встановлення (визначення), впровадження та підтримка процесів, необхідних для системи управління якістю в межах підлеглих відділів.

Адміністратор магазину

Fashion Milano

Торговля розничная / Retail

7 лет 2 месяца

05.2009 - 07.2016

1) Прийом клієнтів та консультування з питань товарів.

2) Організація та контроль роботи персоналу магазину.

3) Ведення касових операцій та звітності.

4) Підтримка порядку та презентабельності торгової зали.

5) Робота з документацією та обробка замовлень.

6) Оформлення вітрин та допомога в проведенні рекламних акцій.

Начальник відділу нормативного та інформаційно-аналітичного забезпечення

Державний комітет України по земельних ресурсах. Державне підприємство «Укрспецзем»

Государственный сектор

2 года 5 месяцев

11.2006 - 04.2009

Основні обов’язки:

1) Координація роботи відділу;

2) Забезпечення роботи підрозділів центрального апарату з нормативних та інформаційно-аналітичних питань роботи підприємства.

3) Організація роботи з інформування колективу підприємства щодо досягнень вітчизняного та світового досвіду у сфері діяльності підприємства, сприяння організації його впровадження.

4) Створення посадових інструкцій, положень та регламентів з управління персоналом;

5) Організація роботи та проведення нарад, семінарів, лекцій, екскурсій, виставок, демонстрацій нормативно-інформаційних фільмів.

6) Організація редагування та випуску літератури (інформаційних та нормативних матеріалів), здійснення контролю за науковим та літературним змістом видань та якістю їх художнього та технічного оформлення.

7) Укладання договорів та оформлення замовлень виконання різних робіт коїться з іншими організаціями.

8) Планування бюджету виконуваних робіт, ціноутворення та контролю надходження коштів за виконувані роботи.

9) Вибудовування взаємин із клієнтами.

Event-менеджер

ТОВ Вега Консалтинг

Консалтинг / Аудит

9 месяцев

01.2006 - 10.2006

Основні обов'язки:

1) Допомога у плануванні та організації заходів згідно з вимогами клієнтів;

2) Забезпечення ефективного взаємодії з усіма зацікавленими сторонами, включаючи лекторів та учасників;

4) Підготовка документації та матеріалів для подій;

5) Взаємодія з підрядними організаціями;

6) Вирішення поточних завдань та проблем, пов'язаних з організацією подій;

Ключевая информация

  • Лідерські якості
  • Комунікативні навички
  • Стратегічне мислення
  • Організаційні навички
  • Навички управління персоналом

Училась в 2 заведениях

Уманський Державний Аграрний Університет:

економічний факультет. Спеціальність: менеджер організацій.

Умань, 2004

Уманське кооперативне технічне училище.

заготівельник - продавець.

Умань, 1995

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

ТОВ «ATEСTOР»: «Системи управління якістю, вимоги згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)

Київ, 2022

ТОВ «ATEСTOР»: «Проведення внутрішніх аудитів систем управління у відповідності до ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2019, IDT) Настанови щодо проведення аудитів систем управління.

Київ, 2022

ТОВ "Медіа Стар", журналістика

2020

Фонд Держмайна України, Міжнародний Інститут Бізнесу: спеціаліст по відчуженню об’єктів державної власності та продажу майна в процесі приватизації.

Київ, 2008

Дополнительная информация

Додаткові вміння та навички

1) ПК - вільно; Microsoft Office - вільно; 1С- продвинутий користувач; сайт ВР - вільно.

2) Права категорії "В"

Iryna

Керівник відділу логістики

Киев

Голосеевский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Шевченковский район

45 000 грн.

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 7 часов назад