Працювала в 6 компаніях 6 років 6 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail
Топ-менеджер з продажу промислового обладнання (B2B)
ТОВ Євроснаб, (ПрАТ Укрпромобладнання),
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 4 місяці
07.2023 - до теперішнього часу
- робота з існуючими та потенційними клієнтами на всіх етапах угоди;
- розвиток існуючої клієнтської бази та розширення асортиментної лінійки;
- контроль актуальних позицій товару на сайті:
- взаємодія з відділом маркетингу з питань реклами та просування;
- пошук нових клієнтів та відновлення партнерських відносин зі старими клієнтами;
- формування рахунків;
- введення угоди від проведення переговорів до укладання договору та отримання товару клієнтом;
- обробка вхідних замовлень.
Менеджер (управитель) зі збуту
ТОВ "Колотекс"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 місяців
11.2022 - 05.2023
Продаж товарів для рюкзачно-сумкових виробів.
Робота з існуючими та потенційними клієнтами на всіх етапах угоди.
Топ-менеджер з продажу промислового обладнання (B2B)
ТОВ Євроснаб, (ПрАТ Укрпромобладнання)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 10 місяців
10.2020 - 08.2022
Фахівець сектору телефонних та онлайн контактів з клієнтами фізичними особами
АТ "Сбербанк"
Фінансові послуги
1 рік 3 місяці
04.2019 - 07.2020
Консультація в телефонному режимі клієнтів щодо продуктів та послуг Банку, продаж та підключення послуг, продуктів Банку за телефоном
Адміністратор офісу, спеціаліст з операційнокасової роботи у банку
АТ «Альфа-Банк»
Фінансові послуги
5 місяців
07.2018 - 12.2018
- технічне забезпечення роботи офісу;
- забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи;
- організація їх закупівлі, приймання, обліку, зберігання та видачі;
- контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій;
- виклик фахівців для проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування при виявленні несправностей офісної оргтехніки та іншого обладнання;
- організація ремонту офісу; ведення офісних витрат, документообігу оплат;
- списання матеріалів, підготовка звітів, підготовка накладних, рахунок?фактур;
- залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі;
- персональне обслуговування клієнтів,
- поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.
Менеджер з продажу
Adelina Call Center Outsourcing
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
04.2017 - 12.2017
Телемаркетинг, залучення нових клієнтів, робота з наявними клієнтами, продаж товарів компанії.
Навчалась в 1 закладі
Харківський інститут Банківської справи,
Факультет управління та фінансових технологій / фінанси та кредит
Харків, 2020
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Шлях до успіху ( від Алевтини Ламах)
Додаткова інформація
Особисті якості
Я добросовісна та амбітна людина, працюю у сфері продажів понад 5 років. Маю досвід роботи з ключовими особами компаній, досвід ведення переговорів та укладання контрактів. Вмію орієнтуватися на потреби клієнта,та встановлювати довгострокові партнерські відносин для досягнення спільного успіху. Особисті якості: поставлене мовлення, завзятість,цілеспрямованість, повна самовіддача, комунікабельність, відповідальність, активність, аналітичне мислення, уміння працювати у великому колективі, відкрита для нових знань
Аліна
Аліна
Менеджер по роботі з клієнтами
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 17 годин тому