Працювала в 6 компаніях   6 років 6 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail

Топ-менеджер з продажу промислового обладнання (B2B)

ТОВ Євроснаб, (ПрАТ Укрпромобладнання),

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

07.2023 - до теперішнього часу

  • робота з існуючими та потенційними клієнтами на всіх етапах угоди;
  • розвиток існуючої клієнтської бази та розширення асортиментної лінійки;
  • контроль актуальних позицій товару на сайті:
  • взаємодія з відділом маркетингу з питань реклами та просування;
  • пошук нових клієнтів та відновлення партнерських відносин зі старими клієнтами;
  • формування рахунків;
  • введення угоди від проведення переговорів до укладання договору та отримання товару клієнтом;
  • обробка вхідних замовлень.

Менеджер (управитель) зі збуту

ТОВ "Колотекс"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

11.2022 - 05.2023

Продаж товарів для рюкзачно-сумкових виробів.
Робота з існуючими та потенційними клієнтами на всіх етапах угоди.

Топ-менеджер з продажу промислового обладнання (B2B)

ТОВ Євроснаб, (ПрАТ Укрпромобладнання)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 10 місяців

10.2020 - 08.2022

Фахівець сектору телефонних та онлайн контактів з клієнтами фізичними особами

АТ "Сбербанк"

Фінансові послуги

1 рік 3 місяці

04.2019 - 07.2020

Консультація в телефонному режимі клієнтів щодо продуктів та послуг Банку, продаж та підключення послуг, продуктів Банку за телефоном

Адміністратор офісу, спеціаліст з операційнокасової роботи у банку

АТ «Альфа-Банк»

Фінансові послуги

5 місяців

07.2018 - 12.2018

  • технічне забезпечення роботи офісу;
  • забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи;
  • організація їх закупівлі, приймання, обліку, зберігання та видачі;
  • контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій;
  • виклик фахівців для проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування при виявленні несправностей офісної оргтехніки та іншого обладнання;
  • організація ремонту офісу; ведення офісних витрат, документообігу оплат;
  • списання матеріалів, підготовка звітів, підготовка накладних, рахунок?фактур;
  • залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі;
  • персональне обслуговування клієнтів,
  • поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.

Менеджер з продажу

Adelina Call Center Outsourcing

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

04.2017 - 12.2017

Телемаркетинг, залучення нових клієнтів, робота з наявними клієнтами, продаж товарів компанії.

Навчалась в 1 закладі

Харківський інститут Банківської справи,

Факультет управління та фінансових технологій / фінанси та кредит

Харків, 2020

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Шлях до успіху ( від Алевтини Ламах)

Харків, 2021

Додаткова інформація

Особисті якості

Я добросовісна та амбітна людина, працюю у сфері продажів понад 5 років. Маю досвід роботи з ключовими особами компаній, досвід ведення переговорів та укладання контрактів. Вмію орієнтуватися на потреби клієнта,та встановлювати довгострокові партнерські відносин для досягнення спільного успіху. Особисті якості: поставлене мовлення, завзятість,цілеспрямованість, повна самовіддача, комунікабельність, відповідальність, активність, аналітичне мислення, уміння працювати у великому колективі, відкрита для нових знань

Аліна

Менеджер по роботі з клієнтами

Харків

25 000 грн.

27 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 17 годин тому