Работала в 6 компаниях   6 лет 6 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Финансовые услуги, Торговля розничная / Retail

Топ-менеджер з продажу промислового обладнання (B2B)

ТОВ Євроснаб, (ПрАТ Укрпромобладнання),

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 4 месяца

07.2023 - по настоящее время

  • робота з існуючими та потенційними клієнтами на всіх етапах угоди;
  • розвиток існуючої клієнтської бази та розширення асортиментної лінійки;
  • контроль актуальних позицій товару на сайті:
  • взаємодія з відділом маркетингу з питань реклами та просування;
  • пошук нових клієнтів та відновлення партнерських відносин зі старими клієнтами;
  • формування рахунків;
  • введення угоди від проведення переговорів до укладання договору та отримання товару клієнтом;
  • обробка вхідних замовлень.

Менеджер (управитель) зі збуту

ТОВ "Колотекс"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

6 месяцев

11.2022 - 05.2023

Продаж товарів для рюкзачно-сумкових виробів.
Робота з існуючими та потенційними клієнтами на всіх етапах угоди.

Топ-менеджер з продажу промислового обладнання (B2B)

ТОВ Євроснаб, (ПрАТ Укрпромобладнання)

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 10 месяцев

10.2020 - 08.2022

Фахівець сектору телефонних та онлайн контактів з клієнтами фізичними особами

АТ "Сбербанк"

Финансовые услуги

1 год 3 месяца

04.2019 - 07.2020

Консультація в телефонному режимі клієнтів щодо продуктів та послуг Банку, продаж та підключення послуг, продуктів Банку за телефоном

Адміністратор офісу, спеціаліст з операційнокасової роботи у банку

АТ «Альфа-Банк»

Финансовые услуги

5 месяцев

07.2018 - 12.2018

  • технічне забезпечення роботи офісу;
  • забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи;
  • організація їх закупівлі, приймання, обліку, зберігання та видачі;
  • контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій;
  • виклик фахівців для проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування при виявленні несправностей офісної оргтехніки та іншого обладнання;
  • організація ремонту офісу; ведення офісних витрат, документообігу оплат;
  • списання матеріалів, підготовка звітів, підготовка накладних, рахунок?фактур;
  • залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі;
  • персональне обслуговування клієнтів,
  • поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.

Менеджер з продажу

Adelina Call Center Outsourcing

Торговля розничная / Retail

8 месяцев

04.2017 - 12.2017

Телемаркетинг, залучення нових клієнтів, робота з наявними клієнтами, продаж товарів компанії.

Училась в 1 заведении

Харківський інститут Банківської справи,

Факультет управління та фінансових технологій / фінанси та кредит

Харків, 2020

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Шлях до успіху ( від Алевтини Ламах)

Харків, 2021

Дополнительная информация

Особисті якості

Я добросовісна та амбітна людина, працюю у сфері продажів понад 5 років. Маю досвід роботи з ключовими особами компаній, досвід ведення переговорів та укладання контрактів. Вмію орієнтуватися на потреби клієнта,та встановлювати довгострокові партнерські відносин для досягнення спільного успіху. Особисті якості: поставлене мовлення, завзятість,цілеспрямованість, повна самовіддача, комунікабельність, відповідальність, активність, аналітичне мислення, уміння працювати у великому колективі, відкрита для нових знань

Аліна

Менеджер по роботі з клієнтами

Харьков

25 000 грн.

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 19 часов назад