Працювала в 4 компаніях 7 років 8 місяців
Державний сектор, Краса / Фітнес / Спорт, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail
Діловод
Павлівська СР
Державний сектор
2 роки 3 місяці
04.2021 - 07.2023
•Прийом кореспонденції, підготовка відповідей на офіційні листи до органів місцевого самоврядування(Національна поліція, Юстиція, адвокати, Реєстр виборців)
•Підготовка офіційних довідок людям(про склад сім'ї, реєстрацію місця проживання, на землю, характеристики і т.п…)
• Ведення діловодства: підготовка пакета документів по соціальним послугам
•Здійснення реєстрації місця проживання/зняття
•Підготовка звітів
Менеджер по роботі з клієнтами
Еteria
Краса / Фітнес / Спорт
2 роки
05.2019 - 05.2021
• Телефонні продажі послуг, здійснення вихідних дзвінків
•Консультування клієнтів щодо послуг
•Розвиток існуючої бази клієнтів
•Внесення інформації про клієнтів в CRM-систему
Помічник керівника
ПАТ "Одесавинпром"
Промисловість та Виробництво
1 рік
05.2018 - 05.2019
•Прийом телефонних дзвінків та гостей в приймальні Президента(керівника) компанії
•Організація телефонних переговорів та корпоративних заходів для керівника компанії
•Обробка та систематизація документації
•Прийом,обробка та розподіл кореспонденції
•Оплата комунальных послуг (світло, вода, газ), охрана об'єкта для керівника
•Виконання доручень виконавчого директора(оплата послуг з інтернету, закупка кофе та інше)
•Контроль своєчасності підписання документів виконавчим директором
•Координація роботи водіїв з метою своєчасності доставки документів керівнику
•Організація відряджень: бронювання готелів, замовлення білетів
•Замовлення господарчіх товарів
•Виконання особистих доручень вищого керівництва компанії
Офіс-менеджер
АВТОмум
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 5 місяців
12.2015 - 05.2018
•Прийом клієнтів, розподіл телефонних дзвінків
•Організація проведення нарад, корп.заходів та подій. Підготовка приміщень для проведення нарад
•Підготовка звітів для керівника
•Поміч у вирішенні адміністративних та господарських питань по 8 магазинах компанії
•Надання керівнику звітів про стан виконання завдань різними підрозділами
•Обробка та систематизація документації
•Прийом, обробка, реєстрація кореспонденції
•Замовлення господарчіх товарів, канцтоварів
•Контроль за своєчасностю доставки документів постачальникам
•Стежения за порядком в кабінетах керівників та температурним режимом у приміщеннях
•Виконання особистих доручень керівника компанії
Ключова інформація
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ.
-Навички ведення діловодства
-Навички ділового спілкування та переписки
-Організаторські здібності
-Навички планування
-Навички проведення заходів
-Грамотна усна і письмова мова
-Впевнений користувач MS Office(Word,Exel),Internet
-Навички роботи з оргтехнікою
-Вміння працювати з клієнтами та партнерами
-Навички ефективного керування часом
-Знання ділового етикету
-Навички роботи в режимі багатозадачності
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ.
Висока самоорганізація та працьовитість, комунікабельність, самостійність, оперативність, відповідальність, орієнтація на результ
Навчалась в 1 закладі
ОНУ ім.І.І. Мечникова
фізичний(фізика)
Одесса, 2001
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг "Планування.Управління часом.Постановка цілей та завдань".
Одесса, 2015
Інна
Інна
Офіс-менеджер
Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому