Працювала в 3 компаніях   8 років 8 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Нерухомість та Девелопмент, Реклама та PR-послуги

Старший валідатор

4Service Group

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 9 місяців

05.2018 - 02.2022

Компанія 4Service — міжнародний дослідницький холдинг у сфері клієнтського сервісу, у тому числі ми є однією з найбільш динамічних та інноваційних спеціалізованих агенцій з надання послуг Mystery Shopping у Європі.

  1. Прийшла в компанію на посаду Перебивача.
  2. Через три місяці була підвіщена і переведена на посаду Валідатора-координатора.
  3. Підвіщена до посади Старшого валідатора.

Обов'язки:

  • Перевірка достовірності, відповідності та стилістичності інформації.
  • Керування робочими процесами в відповідності з методиками.
  • Аналітика процессів, підвіщення ефективності процесів.
  • Ведення клієнтів компанії в частині валідації.
  • Керування персоналом (навчання, контроль).
  • Розробка, складання та оптимізація інструкцій.
  • Перенесення анкетних даних із нашого сайту на сайт клієнта.
  • Підготовка презентацій та звітності.

Досягнення: виконувала найбільший обсяг роботи у своїй команді перебивачів. Допомагала організувати роботу перебивачів підвищення ефективності.

Адміністратор сайту

Metr.ua

Нерухомість та Девелопмент

3 роки

10.2016 - 10.2019

Обов'язки:

  • Активна участь у розвитку сайту "з нуля" з моменту започаткування компанії.
  • Складання, редагування текстів та розміщення контенту.
  • Моніторинг та аналіз роботи сайту.
  • Робота з клієнтами у телефонному режимі.
  • Просування послуг.
  • Перевірка оголошень на грамотність та стилістику.
  • Модерація на достовірність інформації.
  • Підготовка звітності та аналітики.
  • Взаємодія з розробниками та дизайнерами.

Досягнення: Активно допомагала у розвитку сайту починаючи з одного маленького села та до охоплення ринку нерухомості всього міста Одеса та області. А також вихід на ринок нерухомості міста Харків. Створення стійкої позитивної думки про компанію за допомогою якісної роботи з клієнтами.

Власник та керівник

ФОП Лабжинская О.Ю.

Реклама та PR-послуги

3 роки 2 місяці

02.2010 - 04.2013

Обязанности:

  • Координація роботи всієї компанії.
  • Розробка та організація промоакцій для різних компаній.
  • Пошук клієнтів, презентація послуг.
  • Пошук персоналу, навчання та управління.
  • Розробка маршрутів.
  • Контроль за виконанням замовлень.
  • Співпраця з іншими рекламними компаніями та організаціями із супутньою діяльністю (поліграфія, розробка інтернет-сайтів) для надання ширшого спектру послуг.
  • Упорядкування та підготовка статистик.

Досягнення: Розвиток рекламного агентства від початку існування до конкурентоспроможної компанії. Позитивні відгуки клієнтів та рекомендації від них іншим компаніям.

Ключова інформація

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
  • Навчання персоналу методикам роботи.
  • Розробка інструкцій в рамках існуючих процесів.
  • Виступ перед аудиторією.
  • Редагування текстів.
  • Керування персоналом.
  • Організація робочих процесів по існуючим методикам.
  • Підготування статистики.

Впевнений користувач програм MS Office. Впевнений користувач графічних редакторів Paint та PaintNet. Пошук інформації в Інтернеті.

4 рази посідала місце «Найкращий валідатор» у внутрішньому конкурсі. Виконувала найбільший обсяг роботи серед валідаторів. Приймала активну участь у розробці способів підвищення ефективності роботи.

Навчалась в 1 закладі

НФ КНУКиИ

Библиотекарь. Библиограф. Книговед. Менеджер.

Миколаїв, Миколаївська область, 2005

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Ефективна презентація товарів та послуг

2013

Маркетингові комунікації, який передбачає демонстрацію ключових характеристик, властивостей товару та послуг.

Мікроменеджмент: организація робочих процесів

2007

Контроль етапів робочих процесів, шляхом систематичного впорядкування ресурсів. Розробка інструкцій.

Додаткова інформація

Особисті якості

Активний співробітник, орієнтований на результат. Постійно ставлю себе на місце кінцевого споживача для аналізу задоволеності результатом. Вмію працювати в команді, шукати компроміси і відстоювати свою точку зору, наводячи конкретні факти та об'єктивні аргументи. Стійка до стресів, і в критичних ситуаціях відсуваю особисті справи, для залагодження проблеми. Готова працювати у ненормованому графіку. Чесна. Завжди відкрита новими знаннями та можливостями. Від компанії очикую на можливість кар'єрного зростання. Навчання та розвиток. Хочу працювати в компанії, де цінують ефективних співробітників. Позитивний настрой.

Ольга

Офіс-менеджер

Одеса

18 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: позмінна робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому