Працювала в 5 компаніях 8 років 6 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Консалтинг / Аудит, Нерухомість та Девелопмент
Персональна помічниця керівника з функцією офіс-менеджера
ТОВ "Урожай сервіс Україна"
АПК (Агропромисловий комплекс)
6 місяців
05.2024 - 11.2024
Основні обов'язки:
- організація робочого графіка керівника,
- обробка вхідної/вихідної кореспонденції,
- ведення внутрішньої документації,
- координація офісних процесів,
- ведення ділової комунікації,
- рішення поточних організаційних задач. Під час роботи мною було проведено систематизацію та впорядкування робочоїдокументації, ефективний пошук підрядників та організація безперебійної роботи офіса.Також мною здійснена комунікація з кандидатами на відкриті вакансії та працевлаштовано 4особи. Поставлені переді мною задачі виконувалися вчасно, відповідально та якісно.https://agribrokers.com.ua/
Бортпроівдник
ПрАТ "МАУ"
Транспорт та Логістика
5 років 11 місяців
06.2016 - 05.2022
Основні обов'язки:
- забезпечення безпеки пасажирів на борту,
- інформування пасажирів про умови польоту й загальні правила поведінки,
- надання сервісу на борту ПС,
- надання першої домедичної допомоги, у разі необхідності,
- ведення робочої документації,
- піклування та турбота про пасажирів під час повітряної подорожі,
- виконання планів продажу,
- робота з фінансовими звітами по рейсу. Під час роботи бригадою бортпровідників, до складу якої я входила, був перевиконаний планпродажів на конкретному рейсі на 150% та встановлений новий рекорд.За час роботи в АК здобула гарну репутацію та неодноразово отримувала слова вдячності йпозитивні відгуки від пасажирів.flyuia.com
Черговий адміністратор відділу безпеки
Redisson Blu Podil Kyiv
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
11.2015 - 05.2016
Основні обов'язки:
- зустріч та супровід гостей,
- вирішення конфліктних ситуацій,
- виконання контрольно?пропускного режиму на території готелю,
- виконання доручень керівника,
- ведення поточної документації. https://www.radissonhotels.com/ru?ru/hotels/radisson?blu?kyiv?podil
Інтер відділу корпоратних фінансів
Deloitte Touche Tohmatsu
Консалтинг / Аудит
2 місяці
03.2015 - 05.2015
Основні обов’язки:
- структурування бази даних;
- розрахунок технічних характеристик об’єктів;
- вирішення організаційних питань;
- допомога керівнику в підготуванні звітів з оцінки майна. https://www2.deloitte.com/ua/uk.html
Головний фахівець
ПОГ «Український інститут управління якістю в оціночній діяльності»
Нерухомість та Девелопмент
1 рік
09.2013 - 09.2014
Основні обов’язки:
- моніторинг ринку нерухомості;
- підготовка звітів;
- перевірка звітів, виконаних молодшими спеціалістами;
- виконання доручень керівника;
- вирішення організаційних питань.
Ключова інформація
Інструменти Google - новачок.
Володіння ПК - досвідчений.
Особисті якості:
- гарні комунікативні навички;
- організованість - любов до порядку;
- прагнення до розвитку — готовність навчатися новому і рости разом з командою;
- скрупульозність при виконанні завдань;
- відповідальність - вміло виконую поставлені задачі.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет будівництва і архітектури
Геоінформаційні системи та управління територіями/Міське будівництво та господарство
Київ, 2013
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Програма перекваліфікації "Нова професія: від навчання до працевлаштування"
English Language Course
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
- Читання,
- медитація.
Олена
Олена
Помічник рекрутера
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому