Працювала в 5 компаніях   8 років 6 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Консалтинг / Аудит, Нерухомість та Девелопмент

Персональна помічниця керівника з функцією офіс-менеджера

ТОВ "Урожай сервіс Україна"

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 місяців

05.2024 - 11.2024

Основні обов'язки:

  • організація робочого графіка керівника,
  • обробка вхідної/вихідної кореспонденції,
  • ведення внутрішньої документації,
  • координація офісних процесів,
  • ведення ділової комунікації,
  • рішення поточних організаційних задач. Під час роботи мною було проведено систематизацію та впорядкування робочоїдокументації, ефективний пошук підрядників та організація безперебійної роботи офіса.Також мною здійснена комунікація з кандидатами на відкриті вакансії та працевлаштовано 4особи. Поставлені переді мною задачі виконувалися вчасно, відповідально та якісно.https://agribrokers.com.ua/

Бортпроівдник

ПрАТ "МАУ"

Транспорт та Логістика

5 років 11 місяців

06.2016 - 05.2022

Основні обов'язки:

  • забезпечення безпеки пасажирів на борту,
  • інформування пасажирів про умови польоту й загальні правила поведінки,
  • надання сервісу на борту ПС,
  • надання першої домедичної допомоги, у разі необхідності,
  • ведення робочої документації,
  • піклування та турбота про пасажирів під час повітряної подорожі,
  • виконання планів продажу,
  • робота з фінансовими звітами по рейсу. Під час роботи бригадою бортпровідників, до складу якої я входила, був перевиконаний планпродажів на конкретному рейсі на 150% та встановлений новий рекорд.За час роботи в АК здобула гарну репутацію та неодноразово отримувала слова вдячності йпозитивні відгуки від пасажирів.flyuia.com

Черговий адміністратор відділу безпеки

Redisson Blu Podil Kyiv

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

11.2015 - 05.2016

Основні обов'язки:

  • зустріч та супровід гостей,
  • вирішення конфліктних ситуацій,
  • виконання контрольно?пропускного режиму на території готелю,
  • виконання доручень керівника,
  • ведення поточної документації. https://www.radissonhotels.com/ru?ru/hotels/radisson?blu?kyiv?podil

Інтер відділу корпоратних фінансів

Deloitte Touche Tohmatsu

Консалтинг / Аудит

2 місяці

03.2015 - 05.2015

Основні обов’язки:

  • структурування бази даних;
  • розрахунок технічних характеристик об’єктів;
  • вирішення організаційних питань;
  • допомога керівнику в підготуванні звітів з оцінки майна. https://www2.deloitte.com/ua/uk.html

Головний фахівець

ПОГ «Український інститут управління якістю в оціночній діяльності»

Нерухомість та Девелопмент

1 рік

09.2013 - 09.2014

Основні обов’язки:

  • моніторинг ринку нерухомості;
  • підготовка звітів;
  • перевірка звітів, виконаних молодшими спеціалістами;
  • виконання доручень керівника;
  • вирішення організаційних питань.

Ключова інформація

Інструменти Google - новачок.

Володіння ПК - досвідчений.

Особисті якості:

  • гарні комунікативні навички;
  • організованість - любов до порядку;
  • прагнення до розвитку — готовність навчатися новому і рости разом з командою;
  • скрупульозність при виконанні завдань;
  • відповідальність - вміло виконую поставлені задачі.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет будівництва і архітектури

Геоінформаційні системи та управління територіями/Міське будівництво та господарство

Київ, 2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Програма перекваліфікації "Нова професія: від навчання до працевлаштування"

Київ, 2024

English Language Course

Київ, 2016

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

  • Читання,
  • медитація.

Олена

Помічник рекрутера

Київ

30 000 грн.

34 роки

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому