Працювала в 3 компаніях   11 років 1 місяць

Банки, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail

Економіст, менеджер з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

Банки

7 років 7 місяців

06.2016 - 01.2024

  • Забезпечення якісного обслуговування клієнтів і виконання операцій, включно з ідентифікацією клієнтів.
  • Обробка та проведення платежів (в т.ч. в касі відділення).
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості обслуговування у відділенні та в дзвінках клієнтам.
  • Робота з документами.
  • Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
  • Вміння працювати в умовах багатозадачності.
  • Забезпечення дотримання касової дисципліни (звірка, робота з готівкою).
  • Відкриття рахунків (розрахункові, кредитні, депозитні), робота з ФОП (ідентифікація, первинний моніторинг, налаштування ПРРО, еквайринг).
  • Активний продаж банківських та страхових послуг клієнтам (виявлення потреби, пропозиція, робота з запереченнями, продаж та підтримка клієнта).
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок.

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Київський кооперативний інститут бізнесу і права

Освіта

2 роки 6 місяців

04.2013 - 10.2015

  • Нарахування заробітної плати (в т.ч. лікарняні, відпускні, декретні, оплата за середньою), організація виплат через клієнт-банк, забезпечення своєчасної та точної сплати податків та здачі звітності з ПДФО та ВЗ.
  • Формування заяв розрахунків, статистичної звітності з праці, звіту у фонд захисту осіб з інвалідністю.
  • Розрахунки з контрагентами (постачальники, покупці, підзвітні особи), забезпечення точності взаєморозрахунків, контроль за своєчасною сплатою, акти звірки, авансові звіти.
  • Планування показників діяльності, аналіз та звітність щодо виконання планів, участь в формуванні штатного розпису.
  • Проходження перевірок ПФУ.
  • Облік доходів та витрат, фінансовий облік і закриття періодів, управлінська звітність, облік доходів і витрат, складання фінансової стандартизованої звітності та внутрішньої управлінської звітності, визначенням фінансових результатів за період та здача декларацій неприбуткової організації.
  • Участь в роботі ревізійної комісії, забезпечення повнотою даних.
  • Облік коштів виданих під звіт (рахунок 372)
  • Автоматизація обліку заробітної плати в 1С ЗУП; налаштування розрахунку складної заробітної плати (вахтовий метод, доплати, надбавки, премії, угоди ЦПХ); внесення даних до видів нарахувань та утримань в обліковій програми.
  • Робота з архівами та формування довідок про заробітну плату для розрахунку пенсії.
  • Планування та організація своєї роботи.
  • Ведення касових операцій (виплати та приймання готівки через касу підприємства, формування касової книги, ПКО та ВКО), клієнт-банк, рознесення банківської виписки, імпорт в 1С, подача заяв-анкет для відкриття рахунків співробітникам. (Рах. 30, 31).

Бухгалтер

ПСК СР

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

06.2012 - 04.2013

  • Ведення бухгалтерського обліку (послуги, торгівля, інвентаризація)
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
  • Ведення касових операцій.
  • Складання фінансової звітності, статистичної, управлінської.
  • Облік заробітної плати, кадровий облік, розрахунок податків.

Ключова інформація

  • Відповідальність та ініціативність.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта для встановлення довготривалих ділових стосунків (утримання клієнта, згладжування негативного клієнтського досвіду).
  • Робота з документами (ідентифікаційні документи, виписки з ЄДР, договори, платіжні документи, первинні бухгалтерські документи, фінансова звітність, нормативні документи, інструкції)
  • Клієнт-банк, платежі (в т.ч. Swift платежі, та міжнародні платіжні системи, робота з готівкою (національною та валютою).
  • Аналітичне мислення, вміння швидко знаходити інформацію та використовувати її.
  • Комунікабельність, підбір стилю спілкування під конкретного клієнта.
  • Активні продажі під час обслуговування (залучення на обслуговування, виявлення потреби, пропозиції інших продуктів, робота з запереченнями).
  • Консультування та навчання клієнтів користуватись віддаленими каналами обслуговування.
  • Здійснення вихідних дзвінків клієнтам з цілю інформування та продажу, проведення повторних комунікації.
  • Вміння швидко навчатися.
  • Організованість.
  • Уважність до деталей.

Навчалась в 2 закладах

Київський національний торговельно-економічний університет

Облік та аудит

Київ, 2015

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Облік та аудит

Київ, 2014

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Коучинг Level 2

Київ, 2024

Підвищення власної ефективності постановка та досягнення цілей, ефективна комунікація.

Аліна

Менеджер, фахівець (дистанційно)

Київ

23 000 грн.

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 15 годин тому