Работала в 3 компаниях 11 лет 1 месяц
Банки, Образование, Торговля розничная / Retail
Економіст, менеджер з обслуговування клієнтів
ПриватБанк
Банки
7 лет 7 месяцев
06.2016 - 01.2024
- Забезпечення якісного обслуговування клієнтів і виконання операцій, включно з ідентифікацією клієнтів.
- Обробка та проведення платежів (в т.ч. в касі відділення).
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості обслуговування у відділенні та в дзвінках клієнтам.
- Робота з документами.
- Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
- Вміння працювати в умовах багатозадачності.
- Забезпечення дотримання касової дисципліни (звірка, робота з готівкою).
- Відкриття рахунків (розрахункові, кредитні, депозитні), робота з ФОП (ідентифікація, первинний моніторинг, налаштування ПРРО, еквайринг).
- Активний продаж банківських та страхових послуг клієнтам (виявлення потреби, пропозиція, робота з запереченнями, продаж та підтримка клієнта).
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Київський кооперативний інститут бізнесу і права
Образование
2 года 6 месяцев
04.2013 - 10.2015
- Нарахування заробітної плати (в т.ч. лікарняні, відпускні, декретні, оплата за середньою), організація виплат через клієнт-банк, забезпечення своєчасної та точної сплати податків та здачі звітності з ПДФО та ВЗ.
- Формування заяв розрахунків, статистичної звітності з праці, звіту у фонд захисту осіб з інвалідністю.
- Розрахунки з контрагентами (постачальники, покупці, підзвітні особи), забезпечення точності взаєморозрахунків, контроль за своєчасною сплатою, акти звірки, авансові звіти.
- Планування показників діяльності, аналіз та звітність щодо виконання планів, участь в формуванні штатного розпису.
- Проходження перевірок ПФУ.
- Облік доходів та витрат, фінансовий облік і закриття періодів, управлінська звітність, облік доходів і витрат, складання фінансової стандартизованої звітності та внутрішньої управлінської звітності, визначенням фінансових результатів за період та здача декларацій неприбуткової організації.
- Участь в роботі ревізійної комісії, забезпечення повнотою даних.
- Облік коштів виданих під звіт (рахунок 372)
- Автоматизація обліку заробітної плати в 1С ЗУП; налаштування розрахунку складної заробітної плати (вахтовий метод, доплати, надбавки, премії, угоди ЦПХ); внесення даних до видів нарахувань та утримань в обліковій програми.
- Робота з архівами та формування довідок про заробітну плату для розрахунку пенсії.
- Планування та організація своєї роботи.
- Ведення касових операцій (виплати та приймання готівки через касу підприємства, формування касової книги, ПКО та ВКО), клієнт-банк, рознесення банківської виписки, імпорт в 1С, подача заяв-анкет для відкриття рахунків співробітникам. (Рах. 30, 31).
Бухгалтер
ПСК СР
Торговля розничная / Retail
10 месяцев
06.2012 - 04.2013
- Ведення бухгалтерського обліку (послуги, торгівля, інвентаризація)
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
- Ведення касових операцій.
- Складання фінансової звітності, статистичної, управлінської.
- Облік заробітної плати, кадровий облік, розрахунок податків.
Ключевая информация
- Відповідальність та ініціативність.
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта для встановлення довготривалих ділових стосунків (утримання клієнта, згладжування негативного клієнтського досвіду).
- Робота з документами (ідентифікаційні документи, виписки з ЄДР, договори, платіжні документи, первинні бухгалтерські документи, фінансова звітність, нормативні документи, інструкції)
- Клієнт-банк, платежі (в т.ч. Swift платежі, та міжнародні платіжні системи, робота з готівкою (національною та валютою).
- Аналітичне мислення, вміння швидко знаходити інформацію та використовувати її.
- Комунікабельність, підбір стилю спілкування під конкретного клієнта.
- Активні продажі під час обслуговування (залучення на обслуговування, виявлення потреби, пропозиції інших продуктів, робота з запереченнями).
- Консультування та навчання клієнтів користуватись віддаленими каналами обслуговування.
- Здійснення вихідних дзвінків клієнтам з цілю інформування та продажу, проведення повторних комунікації.
- Вміння швидко навчатися.
- Організованість.
- Уважність до деталей.
Училась в 2 заведениях
Київський національний торговельно-економічний університет
Облік та аудит
Київ, 2015
Національна академія статистики, обліку та аудиту
Облік та аудит
Київ, 2014
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Коучинг Level 2
Київ, 2024
Підвищення власної ефективності постановка та досягнення цілей, ефективна комунікація.
Аліна
Аліна
Менеджер, фахівець (дистанційно)
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 15 часов назад