Працювала в 5 компаніях 11 років 10 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail
Оператор call центру
Bogomolets clinik
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 7 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
Супервайзер 3.5 роки стаж в контакт-центрі приватної клініки. 5 років працювала начальником контакт-центру в інтернет-магазині. Є опит створення контакт-центру з нуля.
В клініці Богомолець працюю оператором контакт-центру. На жаль, вакансія супервайзера або керівника не передбачена, хоча йшла на роботу з перспективою. Обов'язки стандартні. Опит супервайзера і начальника контакт-центру можна проглянути в наступних досвідах роботи.
Супервайзер кол-центру
клініка "Візіобуд Плюс",
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки
04.2021 - 04.2023
Досягнення: Організувала систему звітності по основним робочим параметрам. Впровадила професійну статистику та систему оцінки якості. Створила з нуля «Базу знань» з алгоритмами роботи. Маю досвід рекрутингу, оцінки та навчання персоналу. За це період пройшла 10 тренінгів від «Медичного Тренінгового Центру» та «Центру корпоративного навчання Олени Сисоєвої». Особливо актуальний «Життєстійкість та життєздатність в умовах війни» (17 жовтня 2022). Чотири тренінги індивідуальні. Маю особисту відзнаку «За відданість справі» за 2022 рік і цінний подарунок.
Службові обов’язки:
• Ведення медичної документації. • Координування роботи контакт-центру.
• Створення та ведення всіх робочих таблиць.
• Ведення статистики – щоденної, щомісячної, річної.
• Перевірка правильності записів в клініку.
• Розрахунок KPI.
• Розробка та тестування скриптів.
• Написання інструкцій, алгоритмів роботи.
• Складання графіка операторів та табелювання.
• Перевірка дублів карток та зведення їх у разі потреби.
• Подання звітів за період.
• Фіксування порушень та опрацювання невдалих дзвінків.
• Прийом вхідних дзвінків від абонентів. Інформування про вартість та послуги клініки, запис на прийом, реєстрація у програмі «ДокДрім».
• Здійснення вихідних дзвінків: дзвінки-турбота, нагадування про візит.
• Робота з листом очікування.
Оператор, супервайзер контакт-центру
ТОВ "Споживчий центр" (бренд "Швидко Гроші")
Фінансові послуги
10 місяців
05.2020 - 03.2021
Спочатку працювала тільки оператором контакт-центру. В подальшому працювала супервайзером контакт-центру по статистиці, звітності та роботі зі зверненнями (скаргами клієнтів).
Керівний контакт-центру
Текстилюкс, Київ (Роздрібна торгівля)
Торгівля роздрібна / Retail
5 років 11 місяців
04.2014 - 03.2020
Общий опыт работы в интернет-магазинах Textilux.com.ua, Nasoks.ru, Mebel-baby.kiev.ua, Tentmarket.com.ua. Обязанности (везде стандартные): - прием и оформление заявок; - внесение данных в учетные программы; - передача на доставку; - контроль сроков и качества исполнения; - поддержка клиентов. 1С, Бинотел, CRM +
Керівник колл центру
Nasocks.ru
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
01.2013 - 03.2014
Забезпечення безперебійної роботи контакт-центру. - підбір та навчання операторів; - щоденний контроль якості роботи операторів згідно з встановленими нормами; - опрацювання помилок та недоліків у роботі операторів, контроль результатів; - Оцінка ефективності роботи скриптів; - введення "тестових" варіантів та оцінка їх ефективності; - Виконання норм ефективності в роботі КЦ.
Ключова інформація
Сліпий друк, MS Excel, MS Word, MS Office, Користувач Internet, Adobe Photoshop, WordPress, Google Docs, Joomla! -тестів, Написання оглядових та піар текстів, Переклад документів на українську мову, Photoshop, обробка, обрізка, світлокорекція, накладення изобр., Написання статей в інфостилі за стандартами
Навчалась в 1 закладі
Київський Інститут Бізнесу та Технологій
фінанси
Київ, 2009
Maria
Maria
Супервайзер кол-центру
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому