Працювала в 5 компаніях   11 років 10 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail

Оператор call центру

Bogomolets clinik

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 7 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

Супервайзер 3.5 роки стаж в контакт-центрі приватної клініки. 5 років працювала начальником контакт-центру в інтернет-магазині. Є опит створення контакт-центру з нуля.
В клініці Богомолець працюю оператором контакт-центру. На жаль, вакансія супервайзера або керівника не передбачена, хоча йшла на роботу з перспективою. Обов'язки стандартні. Опит супервайзера і начальника контакт-центру можна проглянути в наступних досвідах роботи.

  • Надання інформації за запитами клієнтів
  • Прийом та обробка вхідних дзвінків
  • Реєстрація звернень та скарг
  • Консультування клієнтів по продуктах та послугах
  • Ведення бази даних клієнтів
  • Запис клієнтів на прийом
  • Виконання цільових дзвінків
  • Забезпечення високого рівня обслуговування
  • Супервайзер кол-центру

    клініка "Візіобуд Плюс",

    Медицина та Охорона здоров'я

    2 роки

    04.2021 - 04.2023

    Досягнення: Організувала систему звітності по основним робочим параметрам. Впровадила професійну статистику та систему оцінки якості. Створила з нуля «Базу знань» з алгоритмами роботи. Маю досвід рекрутингу, оцінки та навчання персоналу. За це період пройшла 10 тренінгів від «Медичного Тренінгового Центру» та «Центру корпоративного навчання Олени Сисоєвої». Особливо актуальний «Життєстійкість та життєздатність в умовах війни» (17 жовтня 2022). Чотири тренінги індивідуальні. Маю особисту відзнаку «За відданість справі» за 2022 рік і цінний подарунок.
    Службові обов’язки:

    • Ведення медичної документації. • Координування роботи контакт-центру.

    • Створення та ведення всіх робочих таблиць.

    • Ведення статистики – щоденної, щомісячної, річної.

    • Перевірка правильності записів в клініку.

    • Розрахунок KPI.

    • Розробка та тестування скриптів.

    • Написання інструкцій, алгоритмів роботи.

    • Складання графіка операторів та табелювання.

    • Перевірка дублів карток та зведення їх у разі потреби.

    • Подання звітів за період.

    • Фіксування порушень та опрацювання невдалих дзвінків.

    • Прийом вхідних дзвінків від абонентів. Інформування про вартість та послуги клініки, запис на прийом, реєстрація у програмі «ДокДрім».

    • Здійснення вихідних дзвінків: дзвінки-турбота, нагадування про візит.

    • Робота з листом очікування.

  • Координація роботи операторів кол-центру
  • Моніторинг та оцінка якості роботи операторів
  • Ведення облікової документації
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
  • Взаємодія з іншими відділами компанії
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
  • Розробка та впровадження нових методик роботи кол-центру
  • Контроль за виконанням планів та завдань
  • Організація та проведення навчальних заходів для операторів
  • Оператор, супервайзер контакт-центру

    ТОВ "Споживчий центр" (бренд "Швидко Гроші")

    Фінансові послуги

    10 місяців

    05.2020 - 03.2021

    Спочатку працювала тільки оператором контакт-центру. В подальшому працювала супервайзером контакт-центру по статистиці, звітності та роботі зі зверненнями (скаргами клієнтів).

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Керівний контакт-центру

    Текстилюкс, Київ (Роздрібна торгівля)

    Торгівля роздрібна / Retail

    5 років 11 місяців

    04.2014 - 03.2020

    Общий опыт работы в интернет-магазинах Textilux.com.ua, Nasoks.ru, Mebel-baby.kiev.ua, Tentmarket.com.ua. Обязанности (везде стандартные): - прием и оформление заявок; - внесение данных в учетные программы; - передача на доставку; - контроль сроков и качества исполнения; - поддержка клиентов. 1С, Бинотел, CRM +

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Керівник колл центру

    Nasocks.ru

    Торгівля роздрібна / Retail

    1 рік 2 місяці

    01.2013 - 03.2014

    Забезпечення безперебійної роботи контакт-центру. - підбір та навчання операторів; - щоденний контроль якості роботи операторів згідно з встановленими нормами; - опрацювання помилок та недоліків у роботі операторів, контроль результатів; - Оцінка ефективності роботи скриптів; - введення "тестових" варіантів та оцінка їх ефективності; - Виконання норм ефективності в роботі КЦ.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Ключова інформація

    Сліпий друк, MS Excel, MS Word, MS Office, Користувач Internet, Adobe Photoshop, WordPress, Google Docs, Joomla! -тестів, Написання оглядових та піар текстів, Переклад документів на українську мову, Photoshop, обробка, обрізка, світлокорекція, накладення изобр., Написання статей в інфостилі за стандартами

    Навчалась в 1 закладі

    Київський Інститут Бізнесу та Технологій

    фінанси

    Київ, 2009

    Maria

    Супервайзер кол-центру

    Київ

    30 000 грн.

    47 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 2 години тому