Працювала в 4 компаніях 11 років 9 місяців
IT, АПК (Агропромисловий комплекс), Банки
Team leader Customer Success Department
ТОВ "Яваре"
IT
2 роки 3 місяці
09.2022 - до теперішнього часу
Керівник відділу повторних продажів та підтримки клієнтів1. Стратегічне планування продажів відділу на рік2. Щомісячне планування продаж відділу та розроблення стратегій досягнення квоти повторних продажів;3. Післяпродажний супровід на підтримка клієнтів впродовж всього періоду користування продуктом компанії.4.Ведення фінансової звітності по підрозділу5. Робота з запереченнями та скаргами6.Технічне консультування клієнтів по продукту компанії7. Впровадження інструментів для ефективної роботи з клієнтами8. Розширення існуючої бази клієнтів.9.Підписання договорів/виставлення рахунків/підготовка Актів наданих послуг
Customer success manager
ТОВ "Яваре"
IT
6 років 9 місяців
03.2018 - до теперішнього часу
1. Післяпродажний супровід на підтримка клієнтів впродовж всього періоду користування продуктом компанії.2. Робота з запереченнями та скаргами3.Технічне консультування клієнтів по продукту компанії4. Розширення існуючої бази клієнтів.5.Підписання договорів/виставлення рахунків/підготовка Актів наданих послуг
Спеціаліст з перевезень
ПрАТ "АПК-ІНВЕСТ"
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 7 місяців
08.2014 - 03.2018
1.Робота з перевізниками2. Заповнення документів/накладних на перевезення м'ясної продукції3. Вирішення питань по відгрузці, доставці товару до отримувача4. Робота в Access
Менеджер-консультант відділу роздрібних продуктів
ПрАТ "ВТБ-Банк"
Банки
1 рік 3 місяці
03.2013 - 06.2014
активне залучення клієнтів; консультація;оформлення кредитів;формування договорів.
Ключова інформація
Hard skills
1.Стратегічне мислення та довгострокове планування розвитку роботи з клієнтами;
2.Ініціативність (впровадження нових ідей та процесів)
3.Розуміння SaaS-сервісів
4.Досвід роботи з CRM-системою HubSpot
5.Знання інструментів управління завданнями jira
6.Робота з відгуками: аналіз і вирішення проблем клієнтів
7.Керування командою: планування, мотивація, розвиток співробітників
8.делегування завдань для досягнення цілей; менторинг нових працівників в команді
Комунікаційні навички:
1.вирішення конфліктних ситуацій та обговорення умов співпраці
2.Емпатія та активне слухання: розуміння потреб клієнтів і команди
3.Відмінна вербальна та письмова комунікація
Soft skills:
стресостійкість і здатність приймати рішення в нестандартних умовах
відповідальність та дисциплінованість
вміння працювати в команді
критичне мислення
вміння дотримуватися дедлайнів
Навчалась в 1 закладі
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
економіта та менеджмент
Тернопіль, 2012
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Олена
Олена
Керівник відділу клієнтської підтримки/Керівник середньої ланки
Тернопіль
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 4 години тому