Працювала в 4 компаніях   11 років 8 місяців

IT, АПК (Агропромисловий комплекс), Банки

Team leader Customer Success Department

ТОВ "Яваре"

IT

2 роки 2 місяці

09.2022 - до теперішнього часу

Керівник відділу повторних продажів та підтримки клієнтів1. Стратегічне планування продажів відділу на рік2. Щомісячне планування продаж відділу та розроблення стратегій досягнення квоти повторних продажів;3. Післяпродажний супровід на підтримка клієнтів впродовж всього періоду користування продуктом компанії.4.Ведення фінансової звітності по підрозділу5. Робота з запереченнями та скаргами6.Технічне консультування клієнтів по продукту компанії7. Впровадження інструментів для ефективної роботи з клієнтами8. Розширення існуючої бази клієнтів.9.Підписання договорів/виставлення рахунків/підготовка Актів наданих послуг

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Customer success manager

    ТОВ "Яваре"

    IT

    6 років 8 місяців

    03.2018 - до теперішнього часу

    1. Післяпродажний супровід на підтримка клієнтів впродовж всього періоду користування продуктом компанії.2. Робота з запереченнями та скаргами3.Технічне консультування клієнтів по продукту компанії4. Розширення існуючої бази клієнтів.5.Підписання договорів/виставлення рахунків/підготовка Актів наданих послуг

  • Ведення взаємодії з клієнтами для вирішення їхніх проблем та запитів
  • Аналіз та оцінка потреб клієнтів для ідентифікації можливостей покращення
  • Співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
  • Постійне вдосконалення та розвиток професійних навичок у сфері забезпечення успіху клієнтів
  • Спеціаліст з перевезень

    ПрАТ "АПК-ІНВЕСТ"

    АПК (Агропромисловий комплекс)

    3 роки 7 місяців

    08.2014 - 03.2018

    1.Робота з перевізниками2. Заповнення документів/накладних на перевезення м'ясної продукції3. Вирішення питань по відгрузці, доставці товару до отримувача4. Робота в Access

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Менеджер-консультант відділу роздрібних продуктів

    ПрАТ "ВТБ-Банк"

    Банки

    1 рік 3 місяці

    03.2013 - 06.2014

    активне залучення клієнтів; консультація;оформлення кредитів;формування договорів.

  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Навчалась в 1 закладі

    Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

    економіта та менеджмент

    Тернопіль, 2012

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    Українська

    рідна

    Олена

    Керівник відділу клієнтської підтримки

    Тернопіль

    35 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 1 день тому