Працювала в 3 компаніях   17 років 10 місяців

Промисловість та Виробництво, Державний сектор

начальник відділу розрахунків з персоналом

ПАТ "Укрнафта"

Промисловість та Виробництво

15 років 3 місяці

06.2009 - 09.2024

- організація роботи відділу, контроль правильності відображення операцій по заробітній платі в бухобліку;

- координування роботи 16 структурних підрозділів та 24 відокремлених підрозділів по всій Україні;

- формування технічних вимог для розробки та впровадження/ доопрацювання програмного забезпечення (ERP) по напрямку «Розрахунки по заробітній платі» та частково «Кадровий облік» (для 16 структурних підрозділів та 24 відокремлених підрозділів);

- аналіз діючих облікових процесів, оптимізація, розробка та впровадження нових;

- розрахунок заробітної плати більше 3000 чол (нарахування усіх компонентів заробітної плати відповідно до Інструкції №5), виплати за договорами ЦПХ, розрахунки при звільненні;

- проведення утримань за виконавчими листами (аліменти, погашення кредитів, недостачі, штрафи), звіти у виконавчі служби;

- нарахування резерву відпусток, актуарних забезпечень;

- проведення річної інвентаризації відпусток;

- облік пільгових пенсій, ведення списків №1 та №2;

- контроль за поданням звітності по напрямку та інші звіти (об’єднаний звіт ЄСВ та ПДФО, заяви в ПФУ, звіти в Чорнобильский фонд, звіт 3-борг, заяви на відшкодування коштів за перебування працівників на навчальних військових зборах);

- контроль в електронному кабінеті платника податків коректності відображення даних звітності та перерахованих сум;

- підготовка зведених даних по заробітній платі за запитами керівництва, Наглядової ради, Міністерства оборони України тощо;

- формування довідок про доходи співробітникам;

- робота з електронними лікарняними на порталі pfu.gov.ua;

- розробка внутрішніх нормативних документів (Інструкції, Положення тощо) та забезпечення їх впровадження;

- підготовка Наказів, Розпоряджень щодо оплати праці;

- надання рекомендацій щодо внесення змін до Колективного договору з питань оплати праці;

- контроль змін в законодавстві та своєчасне внесення відповідних налаштувань в систему ERP;

- проходження перевірок державними органами з питань нарахування заробітної плати (ДПС, ДАСУ, аудиторські перевірки тощо);

- ведення листування із зовнішніми користувачами;

- робота з великими обсягами інформації, зведення даних по більше ніж 16000 працівників;

- навчання співробітників, організація своєчасного інформування та надання методологічної допомоги з питань обліку.

головний державний податковий ревізор-інспектор

Державна податкова інспекція у Дніпровському районі м.Києва

Державний сектор

3 місяці

02.2009 - 05.2009

проведення податкових перевірок, контроль своєчасності сплати податків, податкове супроводження платників податків.

головний державний податковий ревізор-інспектор

Спеціалізована державна податкова інспекція по роботі з великими платниками податків у м. Києві

Державний сектор

2 роки 1 місяць

07.2006 - 08.2008

- супроводження підприємств нафтогазового комплексу щодо дотримання норм законодавства в частині податкового обліку;

- проведення камеральних, позапланових та планових перевірок підприємств нафтогазового комплексу;

- аналіз повноти і своєчасності сплати податків до бюджету;

- підготовка інформації для керівництва податкової інспекції в частині нарахування та сплати податків до бюджету, сплати штрафних санкцій та пені;

- проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з підприємствами нафтогазового комплексу.

Ключова інформація

Структурування та оптимізація процесів нарахувань по всім складовим заробітної плати (повна Інструкція №5).

Впровадження ПЗ по напрямку «Заробітна плата» на підприємство/написання ТЗ/тестування змін в ПЗ, здійснених розробником. Бізнес-власник блоку «Нарахування заробітної плати».

Методолог з питань розрахунків по заробітній платі.

Аналіз великого масиву даних, зведені таблиці Excel.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет державної податкової служби України

облік і аудит

Ірпінь, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курси підготовки до іспиту DIPIFR

Київ, 2021

курси Excel

Київ, 2020

Навчилась виконувати обчислення за допомогою формул та функцій

Виявлення дублів, об'єднаних комірок тощо

Адаптувати вивантажені дані для роботи в Excel

Миттєве заповнення тощо

Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальність

Здатність швидко навчатися

Вміння працювати з конфіденційною інформацією

Наполегливість і прагнення до професійного зростання

Вміння швидко орієнтуватись в ситуації, що склалась і самостійно приймати рішення

Захоплення та інтереси

Читання книг

Подорожі

Велосипед

Ірина

керівник відділу розрахунків з персоналом, бухгалтер по нарахуванню заробітної плати, бізнес-аналіти

Київ

100 000 грн.

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 годину тому