Працював в 6 компаніях   15 років 11 місяців

Банки, Енергетика та Енергоносії, Будівництво, Промисловість та Виробництво

Начальник управління супроводження нерухомого майна / управління сервісного обслуговування

УКРГАЗБАНК АБ

Банки

1 рік 6 місяців

03.2023 - 09.2024

  • Впровадження гнучкої моделі керівництва управління супроводження нерухомого майна
  • Проведення оптимізації бізнес-процесів управління супроводження нерухомого майна та впровадження сервіс-орієнтовної моделі надання господарських послуг внутрішнім клієнтам Банку
  • Впровадження системи HelpDesk у господарську діяльність Банку
  • Централізація регіональних підрозділів господарської діяльності
  • Скорочення строків надання сервісних послуг внутрішнім клієнтам Банку

Ключові обов’язки:

  • Керівництво Управлянням, що займається наступними питаннями:
            • експлуатація нерухомого майна Банку
    • технічне обслуговування інженерних мереж будівель та приміщень Банку
    • поточний та капітальний ремонт інженерних мереж будівель та приміщень Банку
    • реконструкція, капітальний та поточний ремонт об’єктів нерухомого майна Банку
    • експлуатація автомобільного транспорту;матеріально-технічне забезпечення;складське господарство та логістика;
    • супроводження експлуатаційних та комунальних договорів
    • супроводження договорів оренди (прибуткові та витратні)
  • Формування та захист бюджету Управління
  • Розробка внутрішньобанківських нормативних документів
  • Підготовка тендерної документації для проведення закупівель на площадці ProZorro
  • Координація роботи регіональної господарської діяльності
  • Контроль субпідрядних організацій (проектних, будівельних)
  • Підготовка звітності та доповідей про хід реалізації проектів

Начальник відділу капітального будівництва

УКРГАЗБАНК АБ

Банки

2 роки 4 місяці

11.2020 - 03.2023

  • Організація офісного простору (2 800 кв.м.) для підрозділів головної установи Банку у БЦ Парус у стислі строки (120 днів) та у рамках погодженого бюджету
  • Виконання запланованих на 2021 та 2022 роки робіт з поточних ремонтів офісних приміщень Банку у містах Київ, Рівне, Черкаси, Ужгород та ін., загальною площею більше 10 000 кв.м.
  • Кращій співробітник департаменту господарського забезпечення у 2021 році

Ключові обов’язки:

  • Керівництво відділом, що займався супроводом реконструкцій та поточних ремонтів об'єктів нерухомого майна Банку
  • Розробка плану роботи відділу на календарний рік
  • Організація робіт із проведення поточних, капітальних та аварійних ремонтних робіт на об’єктах нерухомого майна Банку
  • Виконання обстежень будівель та споруд Банку щодо визначення їх поточних станів
  • Розробка внутрішньобанківських нормативних документів у будівельній сфері
  • Контроль субпідрядних організацій (проектних, будівельних)
  • Перевірка якості виконання будівельно-монтажних та проектно-вишукувальних робіт
  • Складання, захист та контроль бюджетів проектів
  • Підготовка технічних завдань на проектування
  • Планування етапів проектних та монтажних робіт
  • Підготовка звітності та доповідей про хід реалізації проектів
  • Перевірка актів виконаних робіт підрядних організацій

Керівник з питань управління проектами об'єктів нерухомості / Product Owner

Райффайзен Банк

Банки

1 рік 5 місяців

03.2019 - 08.2020

  • Організація офісного простору (3 200 кв.м.) для підрозділів центрального офісу Банку у БЦ АСТАРТА у стислі строки (140 днів) та у рамках погодженого бюджету
  • Організація реконструкції локацій центрального офісу (1 600 кв.м.) за адресою: м. Київ, вул. Лєскова, 9 у встановлені терміни (80 днів) та у рамках погодженого бюджету
  • Розробка проекту оптимізації регіональних офісних приміщень дирекцій у 22 областях
  • Реструктуризація команди (визначення ролей у команді, навчання) та її роботи за методологією Agile (Scrum)
  • Впровадження ПЗ Jira у роботу команди
  • Визнаний кращим працівником Банку у категорії «Future of RBA 2019»

Ключові обов’язки:

  • Керівництво командою, що займалась супроводом реконструкцій та поточних ремонтів об'єктів нерухомого майна Банку
  • Складання backlog проектів, пріоритизація завдань, контроль термінів та якості виконання завдань
  • Взаємодія зі стейкхолдерами (Члени правління Банку, директори департаментів)
  • Фасилітація daily activities
  • Розробка концептуальних рішень

Головний інженер департаменту капітального будівництва

GLUSCO RETAIL

Енергетика та Енергоносії

1 рік 1 місяць

11.2017 - 12.2018

  • Завершення реконструкції (що включають демонтажні роботи та будівництво об'єктів з "0") 13 АЗК у встановлені терміни та в рамках погоджених бюджетів (робота велася одночасно на всіх об'єктах)
  • Побудова координації за схемою Замовник > Генпроектувальник > Генпідрядник > Субпідрядники
  • Створення електронної бази проектів

Ключові обов’язки:

  • Керівництво групою інженерів департаменту
  • Розробка концептуальних інженерних технічних рішень
  • Перевірка якості виконання будівельно-монтажних робіт
  • Перевірка якості виконання проектно-вишукувальних робіт

Керівник проектів / Головний інженер проектів

АПТ Україна

Будівництво

1 рік 1 місяць

09.2016 - 10.2017

  • Будівництво внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж для АЗК (електропостачання, вода та каналізація, вентиляція та кондиціювання, СКС, мережі автоматизації, відеоспостереження, контроль доступу)
  • Будівництво тимчасових мереж електропостачання об'єктів для пісенного конкурсу Eurovision 2017 у Міжнародному виставковому центрі у м. Києві
  • Будівництво внутрішніх інженерних мереж для об'єктів Unit City та у ТРЦ Lavina Mall

Ключові обов’язки:

  • Керівництво групою інженерів, інженерів-проектувальників та монтажних бригад
  • Перевірка креслень, специфікацій обладнання, інженерних розрахунків, документації субпідрядних організацій

Головний фахівець – керівник групи з проектування систем телекомунікацій

Южніігіпрогаз, АТ

Промисловість та Виробництво

8 років 1 місяць

07.2008 - 08.2016

  • Розробка інноваційних технічних рішень у проектуванні
  • Скорочення термінів розробки проектної документації шляхом оптимізації робочих процесів усередині проектних груп
  • Використання нових програмних комплексів для виконання проектних розрахунків
  • Впровадження методики формування бази нормативних документів та відстеження їхньої актуальності

Ключові обов’язки:

  • Керівництво групою інженерів проектувальників систем телекомунікацій
  • Розробка концептуальних рішень у галузі проектування систем телекомунікацій
  • Підготовка технічних завдань на проектування систем телекомунікацій
  • Підготовка технічних умов для інтеграції систем телекомунікацій для сторонніх організацій
  • Перевірка креслень, специфікацій обладнання, інженерних розрахунків, документації субпідрядних організацій

Ключова інформація

  • Організація командної роботи
  • Оперативне прийняття рішень
  • Створення команд для реалізації поставлених завдань
  • Побудова взаємодії між підрозділами/командами, проектними та будівельними організаціями, субпідрядними компаніями
  • Практичний досвід впровадження методології керування проектами Agile (Scrum)/ Waterfall
  • Проведення централізації регіональних підрозділів підприємства з оптимізацією підтримуючих процесів та впровадження гнучкої моделі керівництва
  • Знання та вміння працювати з нормативними документами у сфері інженерних мереж, будівництва та інше
  • Глибокі знання у сфері проектування та експлуатації інженерних систем (електротехнічні рішення, системи зв’язку, вода та каналізація, опалення, вентиляція та кондиціювання, системи автоматизації)

Навчався в 2 закладах

Київський національний університет будівництва і архітектури

Менеджмент організацій і адміністрування

Київ, 2022

Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту

Автоматизація та комп’ютерно - інтегровані технології. Телекомунікації

Донецьк, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Будівництво 2021. Дозвільна та проектна документація. Законодавче та нормативне забезпечення будівельної діяльності.

2021

Будівництво 2020. Законодавче та нормативне забезпечення. Дозвільна та проектна документація.

2020

Будівництво 2019. Законодавче та нормативне забезпечення будівельної діяльності. Нові процедури та правила. Рік закінчення 2019

2019

Основи управління проектами

2016

Управління проектами за допомогою Microsoft Project 2016

2016

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Програмне забезпечення: Microsoft Office (Word, Excel, Project, Visio), Jira, 1С та інше;

Досвідчений користувач спеціалізованого програмного забезпечення: AutoCAD, AVEVA PDMS, Revit.

Водійське посвідчення

Категорія B (стаж 17 років)

Особисті якості

  • Управління часом
  • Командна робота
  • Гнучкість
  • Лідерство
  • Самомотивація
  • Увага до деталей

Михайло

Директор департаменту господарського забезпечення

Київ

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому