Працювала в 1 компанії   28 років 4 місяці

Освіта

Вчитель початкових класів

Комунальний заклад "Зачепилівський ліцей"

Освіта

28 років 3 місяці

08.1996 - до теперішнього часу

  • Проведення уроків для молодших школярів
  • Організація позакласних заходів та екскурсій
  • Взаємодія з батьками щодо навчального процесу
  • Підготовка та використання навчальних матеріалів
  • Створення позитивної та ефективної навчальної атмосфери
  • Підтримка дисципліни в класі
  • Використання сучасних освітніх технологій
  • Участь у педагогічних засіданнях
  • Розробка навчальних планів та програм
  • Оцінка розвитку та успіхів учнів
  • Ключова інформація

    Навички роботи з комп’ютером. Вільне володіння ІКТ

  • Проведення уроків для молодших школярів
  • Оцінка розвитку та успіхів учнів
  • Організація позакласних заходів та екскурсій
  • Розробка навчальних планів та програм
  • Взаємодія з батьками щодо навчального процесу
  • Підготовка та використання навчальних матеріалів
  • Створення позитивної та ефективної навчальної атмосфери
  • Підтримка дисципліни в класі
  • Використання сучасних освітніх технологій
  • Участь у педагогічних засіданнях
  • Навчалась в 2 закладах

    Харківський педагогічний інститут імені Г.С. Сковороди

    Історичний, вчитель історії

    Харків, 2004

    Красноградський педагогічний коледж

    Вчитель початкових класів

    Красноград, 1996

    Володіє мовами

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    "Техніки психологічного супроводу сучасного уроку в Новій Українській Школі"

    2024

    Відповідальне ставлення до дитини - ключ до успіху.

    Ігрова терапія. 

    Встановлення позитивного емоційного контакту

    Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат в початковій школі.

    2024

     Навчилася створювати такі інтерактивні та компетентнісно орієнтовані завдання, у яких були би враховані всі загальні групи результатів. А ще добирати цікаві сучасні тексти, на основі яких давати різноманітні завдання. 

     Застосування диференційованого підходу: він передбачає використання різних завдань, методів та матеріалів для навчання учнів з різним рівнем здібностей. Також дуже ефективним є залучати учнів для навчання одне одного — сильніші учні можуть допомагати слабкішим, що сприяє опануванню матеріалу і взаємній підтримці. 

    Використання ігор, практичних завдань, дослідів та інших інтерактивних методів. Зворотний зв’язок щодо їхньої роботи, конкретні поради.

    Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

    Переглянути

    Додаткова інформація

    Особисті риси

    Педагогічне кредо:Навчаючи – учись, навчаючи – твори, у процесі творчості – навчай.Особисті риси:Комунікабельна, відповідальна, творча, ініціативна, самокритична, маю націленість на результат, уміння знайти підхід до кожної дитини. Можна відзначити також постійне і невгамовне бажання вчитися і удосконалюватися. Швидко освоюю нові вміння та навички. Не маю шкідливих звичок.

    Вікторія

    Вчитель початкових класів

    Харків

    47 років

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 1 місяць тому