Работала в 5 компаниях   20 лет 6 месяцев

Другое, Негосударственные организации / NGO, Промышленность и Производство

Фріланс, Консалтинг, Волонтерство

N/A

Другое

4 месяца

01.2025 - по настоящее время

HR and Administrative Manager (Senior Management Team)

HIAS (US International NGO)

Негосударственные организации / NGO

2 года 3 месяца

07.2022 - 10.2024

серпень 2022 – жовтень 2024 – HIAS (Міжнародна гуманітарна організація, США) – Директор з персоналу та адміністрування (група вищого керівництва); Виконуюча обов’язки директора Представництва перші 6 місяців Місії HIAS в Україні (під керівництвом до 50 осіб) – Довіреність, видана штаб-квартирою, може бути надана за запитом; Програма реагування на надзвичайні ситуації в Україні (проекти BHA, UNICEF, GFFO, UHF, JFNA)

Адміністрування:

- Організація роботи Представництва HIAS в Україні з нуля (відкрито 4 офіси-Київ, Львів, Чернівці, Вінниця), набрано та укомплектовано штат працівників;

- Контроль за роботою Представництва згідно вимог штаб-квартири (Вашингтон, США), донорів та Законодавства України (фінанси, кадри, закупки, тощо);

- Офіційно представляла Організацію на офіційних зустрічах із Партнерами та місцевими органами влади;

- управління та перевірка бюджету, забезпечення належного використання коштів відповідно до вимог штаб-квартири та донорів, затвердження та перевірка всіх угод щодо закупівель та логістики, перехресна перевірка та затвердження всіх банківських платежів Представництва, підписання меморандумів про співпрацю;

- укладання договорів на обслуговування Представництва з аутсорс компанією з нарахування ЗП, юридичною агенцією, договорів оренди, договорів ЦПХ, договорів з медичного страхування для персоналу тощо;

- Організація періодичної інвентаризації та управління активами відповідно до політики штаб-квартири та локальних стандартів; - Управління та координація автопарком Представництва;

- Звітування перед штаб-квартирою (США) стосовно успіхів\труднощів роботи Представництва;

- пряма імплементація програм; робота з локальними Партнерськими ГО;

HR та рекрутмент:

- організація та виконання процесу найму співробітників: розробки вимог до вакансій та посад, складання посадових інструкцій, письмових завдань, тісна співпраця з Керівниками відділів стосовно рекрутингу на всіх етапах процесу та до закриття вакансій, генерування ідей для зміни організаційної діяльності, впровадження організаційних змін у зв'язку з потребами програми та подальшої діяльності Представництва;

- розробка основних положень\ політик діяльності Представництва з HR та адмін процесу;

- координація кадрових питань і забезпечення відповідності усієї кадрової документації локальному законодавства та внутрішнім правилам та процедур HIAS;

- розробка, укладання та перевірка рiзних видів договорiв найма та працевлаштування;- перегляд та розрахунок бюджету на наступний рік в напрямку HR;

- моніторинг та управління пільгами, розробка програмам благополуччя, мотивації та утримання працівників, психологічної підтримки;

- проведення оцінки персоналу, особистих зустрічей з працівниками, розв’язання конфліктів;

- організація процесу онбордингу та оффбордингу;

- управління та створення системи табелювання робочого часу, моніторинг відпусток та інших бенефітів персоналу, контроль за виплатою ЗП та її коректністю, тощо,- робота в ERP та HRIS системах;

- впровадження, контроль внутрішніх політик (Кодекс поведінки, Захист дітей, політика проти дискримінації, харашменту, тощо) та системний тренінг персоналу з цих політик;

HR and Administrative Associate

OSCE Special Monitoring Mission to Ukraine

Негосударственные организации / NGO

2 года 7 месяцев

12.2019 - 07.2022

грудень 2019 – липень 2022 - ОБСЄ (Організація з безпеки та співробітництва в Європі),

Спеціаліст з роботи з персоналом та адмін. питань (підтримка 150 міжнародних та місцевих співробітників Хаба)

- Повна підтримка співробітників Маріупольського Хаба з усіх питань HR, рекрутингу, проведення оцінки персоналу, подовження дипломатичних карт, моніторинг робочого часу та понаднормових годин працівників, відпусток, тощо.

Acting HR and Administrative Manager

International Medical Corps (US International NGO)

Негосударственные организации / NGO

2 года 4 месяца

07.2017 - 11.2019

Липень 2017-листопад 2019 - International Medical Corps (IMC, Міжнародні гуманітарна організація, США),

В.о. Керівника відділу з персоналу та адмін питань (під керівництвом до 7 працівників)

- забезпечення та організація кадрової та адміністративної підтримки Представництва IMC (Київський офіс/Маріупольський польовий офіс);

- забезпечення та контроль працевлаштування та звільнень згідно вимог законодавства України та штаб-квартири (США);

- проведення обов'язкових тренінгів співробітників IMC відповідно до політики та процедур Організації;

- підготовка та подання кадрових звітів та аналізів для Директора Представництва та штаб-квартири;

- забезпечення належного заповнення та зберігання всіх кадрових документів, особових справ співробітників (в рамках суворої конфіденційності) та вимог законодавства;

- керування HR/Admin командою офісу IMC (Київ/Маріуполь);- забезпечення розробки та впровадження адміністративних систем, внутрішніх політик і процедур;

- розгляд конфліктних ситуацій;

- введення та своєчасне оновлення кадрових даних в ERP-системі;

- забезпечення та керування процесом найму персоналу з нуля до моменту працевлаштування;

- складання щомісячних звітів по заробітній платі, контролювання за своєчасним та точним веденням табелів, моніторинг балансу відпусток, понаднормових годин, тощо.

керівник Бюро з роботи з іноземними партнерами та перкладів (експортний та імпортний напрямок)

Металургійний комбінат ім. Ілліча

Промышленность и Производство

12 лет 8 месяцев

09.2004 - 05.2017

2004-2017 – Маріупольський Металургійний комбінат ім. Ілліча (20000 співробітників), керівник Бюро з роботи з іноземними партнерами та перекладів (експортний та імпортний напрямок), Департамент зовнішньо-економічних зв’язків (під керівництвом 13 працівників)

-організація та участь у ділових переговорах високого рівня, контроль процесу підготовки;

-організація візитів високого рівня на ММК ім. Ілліча та представників комбінату за кордон;

-тісна робота з топ-менеджментом підприємства та іноземними партнерами;

- робота з імміграційною службою та Посольствами;

- проведення тендерів на закупівлю послуг та товарів ввіреного напрямку;

- укладання, перевірка та ведення договорів;

- щоденний контроль та координація роботи автопарку Департаменту (5-7 одиниць);

- щоденний, тижневий контроль, складання графіків, організація та керівництво роботою співробітників Бюро, табелювання робочого часу, планування відпусток, медіація відносин в колективі, тощо.

Ключевая информация

Аналітичне мислення, керування командами, комунікативність, організаторські здібності, емпатійність

Училась в 3 заведениях

LABA Academy

HR Business Partner

Online, 2024

Донецький державний університет управління

Management

Mariupol, 2006

Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"

Humanitarian

Mariupol, 2004

Владеет языками

Английский

продвинутый

Немецкий

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

HR Business Partner

Online, 2024

Anastasiya

HRBP, HRD, Operations Manager, Team lead, Project Manager, Керівник, Директор з персоналу

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Львов

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад