Працювала в 3 компаніях   9 років 9 місяців

Фінансові послуги, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Administrative Assistant/ Executive Assistant

ITF finance

Фінансові послуги

1 рік 1 місяць

09.2023 - 10.2024

Обов'язки:

  • Організація та координація адміністративних завдань.
  • Управління документацією та ведення таблиць у програмах, таких як Excel і Google Sheets.
  • Спілкування з клієнтами та партнерами через електронну пошту та відеозв'язок.
  • Планування зустрічей та організація віртуальних заходів.
  • Підтримка команди з адміністративних питань та вирішення проблем.
  • Управління календарями та розкладами зустрічей.
  • Ведення бази контактів – оновлення та підтримка бази даних клієнтів і партнерів.
  • Підготовка презентацій – створення та редагування матеріалів для зустрічей і презентацій (Power Point)
  • Виконання спеціальних завдань – участь у виконанні окремих проектів або завдань за вказівкою керівника.

Менеджер з продажу (В2С), помічник керівника

World New Travel

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 років 9 місяців

05.2015 - 02.2022

Обов'язки:

  • Консультація та продаж туристичного продукту;
  • Бронювання готелів, авіаквитків, трансферів;
  • Організація індивідуальних турів;
  • Внесення інформації в CRM систему;
  • Підтримка та допомога туристів за кордоном;
  • Вирішення конфліктних ситуацій;
  • Робота з договорами, рахунками та звітами;
  • Підбір та оформлення фірмової продукції агенції;
  • Організація роботи офісу;
  • Ведення переговорів та ділового листування із партнерами;
  • Планування та організація зустрічей для керівника;
  • Активне ведення сторінки агенції в інстаграм;
  • Пошук та розміщення інформації та цінових пропозицій у телеграм каналі.

Менеджер з продажу (В2В), візовий менеджер

Pegas Touristik

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 8 місяців

02.2013 - 10.2014

Обов'язки:

  • консультація туристичних агентів про продукти та послуги компанії;
  • підготовка особистих документів туристів для отримання візи;
  • внесення данних до CRM системи;
  • обробка електронних та поштових листів;
  • присутність під час реєстрації туристів в аеропорту;
  • організація переговорів, конференцій та заходів із закордонними партнерами;
  • керівництво групи колег в рамках робочих поїздок за кордон, а також організація робочих процесів під час відряджень.

Навчалась в 1 закладі

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Факультет міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу

Харків, 2007

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Хорватська (Сербохорватська)

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Свій розділ

Наразі мешкаю в Хорватії. Зацікавлена в дистанційній роботі.

Анна

Асистент, помічник керівника

Харків

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 15 годин тому