Працював в 7 компаніях 10 років 3 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медицина та Охорона здоров'я, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, IT, Енергетика та Енергоносії, Освіта, Промисловість та Виробництво
Аналітик продажів
МД Істейт
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
04.2021 - 01.2022
- • Аналіз показників роботи сайту та рекламної компанії у google рекламі та аналітиці.
- • Аналіз даних дзвінків.
- • Створення аналітичних звітів на щотижневій та щомісячній основі.
- • Обслуговування інтернет сайту та інтернет магазину.
- • Збір та аналіз даних з різних джерел.
- • Оформлення відповідно до вимог та стандартів компанії.
- • Візуалізація даних.
- • Автоматизація раніше створених звітів та таблиць.
Провідний менеджер з маркетингу
ПАТ "Аптеки Запоріжжя"
Медицина та Охорона здоров'я
1 місяць
03.2021 - 04.2021
Аналіз ринку;
Ціновий моніторинг;
Проведення маркетингових досліджень;
Дослідження ринку (ціни, діяльність конкурентів, споживчі переваги);
Підготовка аналітичних звітівРобота з CRM та Excel.
Методист-аналітик
ТОВ «Проком»
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік 6 місяців
07.2019 - 01.2021
- • Збір інформації та її аналіз для перенесення до BAS ERP;
- • Навчання та консультація користувачів щодо роботи в програмі;
- • Написання вказівки.• Відрядження на впровадження BAS ERP.
Керівник відділу якості та кваліфікації
ТОВ «Голден-Лінкс»
IT
1 рік 8 місяців
09.2017 - 05.2019
Основні обов'язки:
Системний аналіз:
• Збір та обробка аналітичної інформації;
• Підготовка аналітичних звітів, на основі отриманих даних (Звіт з підключень, Відтік абонентів, Виявлення типових проблем у роботі мережі та абонентів, Аналіз витрат палива, Аналіз витрат та валового прибутку компанії);
• виконання інших завдань, пов'язаних з обробкою великих масивів даних;
• Побудови та автоматизація ключових показників ефективності (KPI) компанії та її співробітників;
• Звіти щодо якості роботи компанії.
Поліпшення якості та навчання:
• Надання продукту компанії відповідної якості;
• Виявлення відхилень як сервіс;
• Створення та підтримання бібліотек матеріалів;
• Створення та контроль виконання індивідуальних програм навчання;
• Внутрішнє та зовнішнє навчання співробітників;
• Створення та контроль за виконанням ефективних програм з удосконалення.
• Підвищення якості обслуговування.
Інвентаризація ТМЦ та їх становище:
• Інвентаризація товароматеріальних цінностей;
• Актуалізація даних у системі ERP та засобах моніторингу; Створення чітко організованої та налагодженої лінії ІТ-підтримки;
• Бюджетування та облік витратних матеріалів та техніки.
Управління співробітниками:
• Участь у розробці, впровадженні та вдосконаленні ІТ-процесів з управління та організації технічної підтримки;
• Управління персоналом, планування ресурсів, контроль за виконанням завдань;
• Взаємодія із внутрішніми структурними підрозділами: вирішення конфліктних ситуацій;
• Розробка/доопрацювання методик, регламентів роботи служби;• Управління командою підтримки із 3-х лінії.
Системне обслуговування:
•Організація та адміністрування технічної підтримки співробітників компанії з комп'ютерної техніки та ПЗ, встановлення та налаштування обладнання;
• Участь у проведенні пусконалагоджувальних робіт під час встановлення нового обладнання та програмного забезпечення, у створенні мереж передачі даних;
• Вирішення програмних проблем, що виникають у процесі роботи
Провідний спеціаліст групи підтримки
ТОВ «ДТЕК СЕРВІС»
Енергетика та Енергоносії
4 місяці
05.2017 - 09.2017
• Підтримка користувачів за допомогою телефону (віддаленого підключення);
• Виконання заявок через електронну пошту та портал самообслуговування
Системний адміністратор, викладач
ТОВ "IT.КРОК"
Освіта
1 рік
03.2016 - 03.2017
Системне адміністрування:
• Підтримка працездатності парку машин з 298 штук та 9 серверів, периферійного обладнання та мережі філії;
• Ремонт комп'ютерів, аудит, пошук та закупівля обладнання та ПЗ;
• Технічна та програмна консультація викладачів, студентів, адміністрації;
• Налаштування та підготовка конференції, днів відкритих дверей.
Викладання:
• Предметів: Базова комп'ютерна підготовка; Основи адміністрування; Мережеві технології; Основи Linux; Адміністрація та налаштування ОС.
Інженер-конструктор в машинобудуванні
МОТОР СІЧ, АТ
Промисловість та Виробництво
4 роки 6 місяців
07.2011 - 01.2016
• Створення конструкторської документації згідно з ЕСКД;
• Створення 3D-моделей та візуалізація обладнання у CAD системах;
• Розрахунок та впровадження обладнання відповідно до тих. завдання;
• Супровід у виробництві документації;
• Підбір комплектуючих та їхнє економічне обґрунтування;
• Модернізація та ремонт застарілого обладнання та верстатів;
• Розробка пристроїв та налагодок;
• Написання посібника з експлуатації;
• Опис та налагодження обладнання у виробництві;
• Прийом нового обладнання та його запуск у роботу;
• Виконання деталювання та створення об'ємних моделей та креслень;
• Ескізування та обмір готових конструкції;
• Вільне читання креслень;
• Відновлення та перездавання (адаптація) під сучасні норми;
• Навчання нових працівників.
Ключова інформація
MS Office Пользователь Internet 1С Windows Linux 1С: Предприятие HTML Администрирование Google Docs OpenOffice MS Visio Google КОМПАС-3D SolidWorks BAS BAS ERP ERP MS ExcelMS Power BI
Навчався в 4 закладах
Запорізький національний університет
Економічний, Економічна кібернетика,
Запоріжжя, 2023
Комп'ютерна академія "КРОК"
Мережеві технології та системне адміністрування
Запоріжжя, 2016
Запорізький національний технічний університет ім. В.Я.Чубаря.
Машинобудівний
Запоріжжя, 2011
Запорізький авіаційний коледж ім. А.Г. Івченка
Обробка матеріалів на верстатах та авто. лініях
Запоріжжя, 2007
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Внутрішній тренер компанії
Курси: Технологія навчання; Поліпшення бізнесу шляхом спілкування; базовий курс тренера; Система дистанційного навчання "Ейнштейн".
1С:ПРОФЕСІОНАЛ
Сертифікат 1С: ПРОФЕСІОНАЛ на знання основних механізмів платформи "1С: Підприємство 8.3" №ПП880100367; ПРОФЕСІОНАЛ за програмою BAS ERP № PBERP000771.
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
BAS ERP, Windows, Linux, SolidWorks, КОМПАС-3D, Microsoft Visio, Open Office, MS Office (фахівець), інтернет-програми, Google Docs, досвідчений користувач / адміністрування. Базові знання HTML, PHP, JavaScript.Сертифікат 1С: ПРОФЕСІОНАЛ на знання основних механізмів платформи «1С: Підприємство 8.3» №ПП880100367
Водительское удостоверение
так (категорія "В") / так
Личные качества
Думаю логічно. Аналітичний склад розуму. Уважний, системний, виконавчий. Залучений до процесу. Відповідальний за свою працю. Здатний швидко вникати у суть питання. Вмію працювати в команді, Посидючий, стресостійкий. Висока уважність до деталей. Готовий вчитися і є бажання розвиватися. Вміння оперативно діяти у стислий термін. Націлений на результат та якість. Чи не конфліктний. Вміння розставляти пріоритети. Активна життєва позиція. Здатний швидко реагувати у критичних ситуаціях. Комунікабельний. Здатний до концептуальних нестандартних рішень.
Увлечения и интересы
Спорт, книги, IT-індустрія, новітні технології
Цель
Розгляну будь-яку пропозицію, пов'язану з аналітикою та обарботкою даних.
Робота помычника аналітка, статиста, внутрішнього тренера компанії, керувати відділенням якості та кваліфікації, керівник технічної підтримки, обслуговування та адміністрування сайтів, працевлаштування на посаду адміністратора мережі, помічника адміністратора, мережевого інженера, технічного консультанта, спеціаліста з інформаційних систем, налаштування комп'ютерів та їх обслуговування, систем аналітиком, фінансовим аналітиком. (Готовий перекваліфікуватися у будь-якому напрямку, пов'язаному з IT та управлінням персоналом).
Андрій Григорович
Андрій Григорович
Аналітик, помічник аналітика, статист
Запоріжжя
Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Харків
проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість
Характер роботи: позмінна робота, віддалена робота, гібридна, стажування / практика, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому