Працювала в 2 компаніях 2 роки 10 місяців
Промисловість та Виробництво
Менеджер постачання
Unit Craft (Harvest, Milinal, Rooh brands)
Промисловість та Виробництво
4 місяці
03.2024 - 07.2024
- Управління бюджетом: керування 100% закупівельного бюджету компанії, забезпечуючи оптимізацію витрат;
- Оптимізація процесів: впровадження стратегій, які зменшили витрати та підвищили ефективність, а також скорочення складу “сплячих” матеріалів;
- Аналіз ринку постачальників: заключено контракти з новими постачальниками, що скоротило витрати на сировину на 13%;
- Робота з постачальниками: успішно вирішено складні питання закупівель, забезпечивши стабільність та своєчасність поставок з дотриманням стандартів якості;
- Бюджетування: складання та дотримання бюджету закупівель;\
- Аналіз та звітність: аналіз витрат, їх оптимізація; аналіз ринку постачальників; звіт залишків матеріалів на складах.
Фахівець із закупівель
HomeGroup Holding (Морган Феніче, Україна)
Промисловість та Виробництво
2 роки 4 місяці
10.2021 - 02.2024
- Прогнозування замовлень та формування оптимальних партій під потреби виробництва;
- Заключення контрактів з постачальниками, контроль виконання домовлених умов та забезпечення стандартів якості сировини;
- Управління 50% закупівельного бюджету компанії;
- Підготовка пакету документів для розмитнення сировини;
- Контроль та планування роботи швейних підрядників;
- Запуск нових проектів компанії;
- Успішна співпраця з гігантами на українському ринку плитних матеріалів та на міжнародному ринку хімікатів.
Ключова інформація
Soft skills:
- Стресостійкість і здатність швидко приймати ефективні рішення;
- Навички переговорів та комунікативні здібності;
- Легке пристосовування до змін;
- Відповідальне ставлення до завдань і термінів;
- Уважність до деталей;
- Готовність брати відповідальність;
- Організованість і тайм-менеджмент.
Hard skills:
- English: Upper-Intermediate (B2);
- Знання процесів закупівель, логістики та ЗЕД;
- ERP-Система - 1C;
- MS Office;
- Google - services, Trello, Asana;
- Навички ефективного планування закупівель, оптимальних залишків, визначення пріоритетів та формування бюджетів;
- Вміння вести звітність та аналіз витрат;
- Взаєморозрахунки з постачальниками та робота з первинною документацією.
Навчалась в 3 закладах
Національний університет "Острозька академія"
Фінанси, банківська справа та страхування
Острог, 2023
Національний університет "Острозька академія"
Психологія
Острог, 2022
Національний університет "Острозька академія"
Фінанси, банківська справа та страхування
Острог, 2021
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Польська
базовий
Додаткова інформація
Особисті якості
Уважність до деталей;
готовність брати відповідальність;
організованість і тайм - менеджмент
Ольга
Ольга
Менеджер з постачання
Рівне
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому