Працювала в 7 компаніях 21 рік 7 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Освіта
Менеджер з закупівель зернових і олійних культур
ТОВ «АГРО-ЕКО-ГРАУНД», ПГ "ВіОйл"
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 5 місяців
09.2022 - 02.2024
•наявна база с/г виробників в розрізі с/г культур, база автоперевізників;
•проведення переговорів із виробниками зернових, олійних культур щодо закупівлі, узгодження закупівельних цін і умов;
•організація закупівлі зернових, олійних культур;
•документальний супровід угод на закупівлю;
•моніторинг закупівельних цін на зернові, олійні культури;
•пошук автотранспорту для внутрішніх і міжнародних перевезень зернових і олійних культур; робота на платформах Lardi-trans.com, Della.com.ua, Zernovoz.ua, у відповідних телеграм-каналах, супровід і контроль водіїв від подання автомобіля до розвантаження, вирішення спірних ситуацій, моніторинг тарифів на автоперевезення.
Менеджер з закупівель
ТД «Укрсервіс» (ФОП Лук'ян М.Ф.), Вінниця
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 9 місяців
09.2021 - 06.2023
•проведення переговорів з потенційними та діючими постачальниками щодо закупівлі продукції, укладення та супровід договорів щодо закупівлі продукції ( ціль – максимально вигідні умови для компанії );
•вирішення конфліктних і спірних ситуацій, захист інтересів компанії;
•управління асортиментом та складськими залишками;
•супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції - переговори з постачальниками; укладення договорів; контроль дотримання постачальниками договірних зобов’язань; логістика; контроль заборгованості; опрацювання запитів відділу продаж; робота з номенклатурою; контроль документообороту з постачальниками, робота в CRM-системі.
Начальник відділу закупівель
ПП „МОЛОТОК”, Вінниця
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 5 місяців
04.2018 - 09.2021
•проведення переговорів з потенційними та діючими постачальниками щодо закупівлі продукції, укладення та супровід договорів щодо закупівлі продукції ( ціль – максимально вигідні умови для компанії );
•організація і вдосконалення, супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції;
•вирішення конфліктних і спірних ситуацій, захист інтересів компанії;
•управління логістикою, асортиментом та складськими залишками;
•навчання персоналу.
•супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції - переговори з постачальниками; укладення договорів; контроль дотримання постачальниками договірних зобов’язань; логістика; контроль заборгованості; опрацювання запитів відділу продаж; робота з номенклатурою; контроль документообороту з постачальниками, робота в CRM-системі.
Начальник управління супроводу кредитних продуктів Центру супроводу та підтримки ( Головний банк з р
КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК
Банки
11 місяців
03.2017 - 02.2018
Організація роботи та забезпечення якісного виконання завдань новоствореного управління головного банку в складі Центру супроводу та підтримки, навчання персоналу, контроль відкриття/закриття/лонгаціі в системі банку кредитних договорів, договорів застави/поруки/страхування юридичних осіб МСБ і КБ,контроль бек-офісного супроводження кредитних операцій юридичних осіб МСБ і КБ всієї мережі банку.
Начальник операційного відділу, відповідальний працівник з фінансового моніторингу; начальник відділ
КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК
Банки
11 років 2 місяці
01.2006 - 03.2017
• контроль операційної діяльності центрального відділення, перевірка юридичних справ клієнтів;
• контроль касових операцій, в т.ч. видалення / сторно касових операцій, контроль касових символів;
• контроль залишків коштів на транзитних рахунках, звірка оборотів операційної каси;
• контроль оформлення документів та проведення операцій купівлі/продажу готівкових коштів;
• контроль обліку операцій з МБПК через ПОС- термінали, контроль обліку операцій завантаження/розвантаження банкоматів, моніторинг банкоматної мережі;
• контроль бухгалтерського обліку операцій з індивідуальними сейфами, операцій з ювілейними монетами, виконання операцій щодо оприбуткування/списання цінностей в сховищі цінностей центрального відділення та в підзвіті працівників відділення;
• контроль зарахування заробітних плат та інших виплат на карткові рахунки клієнтів, контроль зарахування на карткові рахунки пенсій, соціальних допомог і допомог по безробіттю;
• контроль формування касових та меморіальних документів дня;• виконання функцій відповідального працівника відділення з фінансового моніторингу; очолення системи запобігання легалізації ( відмивання ) доходів, одержаних злочинним шляхом у ЦВ ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» в м.Рівне;
• прийняття рішень про повідомлення Уповноваженого органу про фінансові операції, щодо яких є мотивовані підозри, що вони можуть здійснюватись з метою легалізації ( відмивання ) доходів, одержаних злочинним шляхом, або, що вони пов’язані, мають відношення чи призначені для фінансування тероризму;
• внесення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до реєстру та забезпечення направлення файлів-повідомлень про дані операції до зведеного реєстру Банку;• забезпечення реалізації Правил внутрішнього фінансового моніторингу та програм здійснення фінансового моніторингу, і ін.
• нарахування відсотків по депозитам юридичних та фізичних осіб;контроль та відправлення зовнішніх платежів; контроль дебіторської заборгованості по виплаті переказів, видачі коштів в еквайринговій мережі; нарахування та списання комісійних доходів по РКО юридичних осіб;робота з кредитними картками; надання статистичної звітності НБУ.
Начальник відділу платіжних карток
ПриватБанк
Банки
2 роки 6 місяців
07.2003 - 01.2006
Організація роботи відділу, підбір і навчання персоналу.Залучення клієнтів на обслуговування по платіжним карткам, а також на відкриття депозитів та кредитних карток, надання консультацій, відкриття, видача та обслуговування платіжних карток, зарахування безготівкових коштів, обслуговування зарплатних проектів, контроль за сплатою РКО, вирішення спірних та проблемних ситуацій, які виникають при обслуговуванні карток, робота з кредитними лініями, контроль дебіторської заборгованості по картрахункам.
Спеціст бухгалтерії , викладач
Рівненський державний аграрний технікум, Рівне
Освіта
1 рік
07.2002 - 07.2003
• підготовка та надання платіжних документів в Державне Казначейство, виконання обов’язків касира, викладацька діяльність на факультеті „Комерційна діяльність” у групі „Фінанси”.
Ключова інформація
MS Excel
MS Word
MS Office
Користувач Internet
MS Outlook
Ведення CRM
Користувач Бітрікс24
1С:Підприємство
Google Sheets
Управлінські навички
Бажання вчитися і розвиватися
Навчалась в 2 закладах
Тернопільська академія народного господарства
Факультет фінансів, спеціальність "економіст", спеціалізація "Фінанси та кредит"
Тернополь, 2002
Мирогощанська ЗОШ
с.Мирогоща, Дубенський р-н, Рівненська обл., 1997
Володіє мовами
Французька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг «Побудова взаємовідносин з постачальниками. Процес пошуку та ефективного управління постачальниками»
Березень 2019р. Університет "Крок" м.Київ. Тренінг «Побудова взаємовідносин з постачальниками. Процес пошуку та ефективного управління постачальниками».
Тренінг «Перемовини закупівельника з постачальником: досягнення умов співробітництва».
Червень 2019р. Університет "Крок" м.Київ. Тренінг «Перемовини закупівельника з постачальником: досягнення умов співробітництва».
Додаткова інформація
Личные качества
Готовність до відряджень, переїзду, ненормованого робочого дня.
Водительское удостоверение
Водійське посвідчення категорії В.
Оксана Святославівна
Оксана Святославівна
Менеджер з закупівель (зернові, олійні культури, с/г, технічна продукція)
Вінниця
Готовий переїхати: Рівне
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому