Працювала в 5 компаніях   19 років 6 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Адміністратор залу

Назву компанії приховано

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

09.2023 - 04.2024

  • Координація роботи персоналу залу
  • Організація та проведення заходів

Керуючий магазином , адміністративний відділ

Назву компанії приховано

10 місяців

12.2022 - 10.2023

Керівник магазину

Назву компанії приховано

6 років

01.2016 - 01.2022

Здійснюю керівництво фінансово - господарською діяльністю магазину. оперативно приймаю управлінські рішення. забезпечую безпеку та ефективне використання майна. hecy відповідальність за фінансово - господарські результати діяльності магазину. вирішую кадрові , організаційні та господарські завдання. здійснюю підбір та навчання персоналу ( у підпорядкуванні до 30 осіб ) . організовую та контролюю пpoцecи проведення інвентаризацій i ревізій. hecy відповідальність за операції магазину , включаючи загальну задоволеність клієнтів , логістику та запобігання втратам. тісно співпрацюю з вищим керівництвом. постійно працюю над розвитком та брендом магазину. очолила програну залучення співробітників , що призвело до зниження річної плинності кадрів на 3 . підвищила рейтинг задоволеності клієнтів на 10 менш ніж за 6 місяців. зміцнила бізнес компанії шляхом впровадження контролю запасів та запобігання збиткам. запровадила нові бізнес - пpoцecи шляхом виявлення недоліків обслуговування клієнтів та впровадження нових стандартів. брала участь у відкритті м агазину в іншій локації , допомагала у наборі та навчанні нового персоналу. навчала всіх нових менеджерів процедурам i політиці мережі магазинів. оцінила якість постачальників для підтримки жорсткого контролю витрат та максимізації oпepauiйної ефективності бізнесу. затвердила регулярні подання на оплату пpaцi працівників. збільшила обсяг продажів , впроваджуючи програми маркетингових активностей. узгодила щоденні операції з продажу для збалансування та реєстрації повсякденного доходу. створила організаційні системи контролю запасів , м ерчандайзингу , фінансових звітів i графіків , що різко підвищили операційну ефективність

Адніністратор магазину

Назву компанії приховано

6 років

01.2010 - 01.2016

Менеджер/продавеиь

Назву компанії приховано

6 років

01.2004 - 01.2010

Оперативно керувала та контролювала роботу підлеглого персоналу. виконувала поставлені стратегічні цілі по обсягах продажу i асортименту продукції. вчасно готувала та надавала звітність у встановленій формі. виконувала плани роботи та продажу на місяць , квартал , рік та контролювала x виконання підлеглими співробітниками. здійснювала необхідні ділові , іміджеві контакти з бізнесовими колами та органами державної виконавчої влади. підтримувала i розвивала рівень лояльності клієнтів. проконтролювала щоденні oпepaцii з продажу для peccтpaції повсякденного доходу. пройшла кар єрними сходинками від продавця до менеджера , а потім до адміністратора магазину

Ключова інформація

володію всебічниими знаннями та навичками в управлінні мережевими магазинами. вмію організовувати бізнес - пpoцecи , операційну діяльність , просування товарів та збільшення попиту. природний лідер , з умінням створювати та мотивувати команди. маю прагнення працювати , удосконалювати свої професійні знання та навички в напрямку управління в сфері торгівлі. ключові компетенції понад 10 - річний досвід роботи на керівних посадах в сфері торгівлі. комплексне розуміння сфери торгівлі та обслуговування клієнтів. великий досвід керування процесом продажів. практичні навички аналізу , планування та прогнозування показників продажів. успішний досвід роботи з клієнтани , дистриб юторами та представниками копаній. здатність визначати проблемні зони та шляхи xнього усунення. знання та вміння аналізувати фінансові показники магазину. навички організації роботи персоналу , розвитку та навчання співробітників , побудови команди. володіння інструментами продажів. знання уміння навички управління магазином адміністративне управління розвиток продажів аналітика продажів планування продажів маркетинг/мерчендайзинг навчання персоналу управління проектами контроль якості обслуговування складання звітності контроль взаєморозрахунків стратегічне планування та управління запобігання втратам контроль запасів касова дисципліна менеджмент управління персоналом ведення переговорів вирішення конфліктів відмінне обслуговування клієнтів вміння працювати в команді робота з комп ютером : microsoft office ( word , excel , powerpoint ) , 1c ос windows , мережа internet

Навчалась в 3 закладах

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

менеджер - економіст

Черкаси, 2009

Черкаський комерційний технікум

Товарознавство та комерційна діяльність

Черкаси, 2008

Черкаський комерційний технікум ім. tapaca шевченка

Економіки та менеджменту

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

базовий

Українська

базовий

Додаткова інформація

Особисті якості

Доброзичливість працьовитість високий емоційний інтелект критичне мислення вміння працювати в колективі вміння приймати правлінські рішення та брати на себе відповідальністъ порядність вихованість чесність

Водійські права

Категорія "в"

Анонімний пошукач

Керівник у сфері торгівлі операційний керівник

Черкаси

40 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому