Працював в 2 компаніях 7 років 2 місяці
Банки, Фармацевтика
Начальник адміністративно-господарського управління
АТ «ЄВРОПРОМБАНК»
Банки
6 років 9 місяців
02.2018 - до теперішнього часу
- забезпечення розвитку регіональної мережі відділень Банку шляхом організації пошуку та підбору приміщень;
- проведення переговорів щодо оренди приміщень та укладання відповідних договорів оренди;
- забезпечення виготовлення та розміщення зовнішньої реклами та отримання дозвільної документації в органах місцевого самоврядування;
- забезпечення життєдіяльності підрозділів Банку, а також утримання оптимального резерву ТМЦ для безперервності роботи Банку;
- проведення переговорів с постачальниками, проведення тендерів/конкурсів з постачання товарів/послуг та подальше укладання відповідних договорів;
- організація та контроль використання поштового та корпоративного мобільного зв’язку;
- забезпечення операційного обліку та збереження ТМЦ та ОЗ, організація проведення планових та позапланових інвентаризацій;
- планування та забезпечення ефективного і комфортного розміщення працівників;
- організація та контроль проведення поточних і капітальних ремонтів приміщень, організація реконструкцій приміщень та введення їх в експлуатацію;
- забезпечення господарського та технічного обслуговування об'єктів Банку у відповідності до правил та норм виробничої санітарії, пожежної безпеки будівель та приміщень;
- забезпечення працездатності та безпечної експлуатації інженерно-технічних систем на об'єктах Банку;
- організація та контроль за дотриманням вимог щодо інклюзивності приміщень Банку;
- страхування рухомого та нерухомого майна;
- забезпечення транспортної та складської логістики;
- організація та контроль безпечної експлуатації автопарку, генераторного обладнання в т.ч. забезпечення ПММ;
- складання бюджету витрат підрозділу та контроль його належного використання;
- проведення переговорів щодо оренди приміщень та укладання відповідних договорів оренди;
- забезпечення виготовлення та розміщення зовнішньої реклами та отримання дозвільної документації в органах місцевого самоврядування;
- забезпечення життєдіяльності підрозділів Банку, а також утримання оптимального резерву ТМЦ для безперервності роботи Банку;
- проведення переговорів с постачальниками, проведення тендерів/конкурсів з постачання товарів/послуг та подальше укладання відповідних договорів;
- організація та контроль використання поштового та корпоративного мобільного зв’язку;
- забезпечення операційного обліку та збереження ТМЦ та ОЗ, організація проведення планових та позапланових інвентаризацій;
- планування та забезпечення ефективного і комфортного розміщення працівників;
- організація та контроль проведення поточних і капітальних ремонтів приміщень, організація реконструкцій приміщень та введення їх в експлуатацію;
- забезпечення господарського та технічного обслуговування об'єктів Банку у відповідності до правил та норм виробничої санітарії, пожежної безпеки будівель та приміщень;
- забезпечення працездатності та безпечної експлуатації інженерно-технічних систем на об'єктах Банку;
- організація та контроль за дотриманням вимог щодо інклюзивності приміщень Банку;
- страхування рухомого та нерухомого майна;
- забезпечення транспортної та складської логістики;
- організація та контроль безпечної експлуатації автопарку, генераторного обладнання в т.ч. забезпечення ПММ;
- складання бюджету витрат підрозділу та контроль його належного використання;
Начальник адміністративно-господарського відділу
Оптима-Фарм ЛТД
Фармацевтика
3 місяці
12.2016 - 03.2017
Костянтин
Костянтин
Начальник управління банку
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому